Keitä kuuluu Lieskassa suihkuseurapiireihin? Golden shower? Onko Lieskassa prinsessoja ja öljypohattoja tai miljardöörejä kuinka paljon? Lieskan rikkain mies? Nainen? Kulkevat kullatuilla mersuilla, syövät kaupungin ykkösravintolassa eli nakkikioskilla, käyvät teattereissa eli kulman kaupassa, katsovat balettiesityksiä minkkiturkit päällä koulun liikuntasalissa. Itseäni kiinnosta suihkuseurapiirit ja Lieskalaiset ökyrikkaat. Hankkiiko Lieskan rikkain yli 2000 euroa kuukaudessa? Vai 2500 euroa kuukaudessa?
Suihkuseurapiirit Lieskassa
8
257
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupungin kuumin johto on suihku seuranpiiriä. Kaupungin hallituksen puheen johtaja, henkilöstö päällikkö, elin johtaja ym.
- Anonyymi
Suihku seura piirin tunnistaa Lieksa 50 tupsu piposta Lieksa 50 hupparista ja siitä että ajaa neli veto Audilla kaupungin talolle töihin ja Puustellin syömään herkku lounasta
- Anonyymi
Köyhän tunnistaa siitä että ajaa kitisevällå pyörällä urheilu kadulle leikkimään tai tentoimistoon moitittavaksi jos ketjut ja kumit kestää perille asti lannistamisen jälkeen voi mennä sity markettiin ostamaan pirka olutta ja juomaan sitä vitutuksen puiston penkille
- Anonyymi
Ei puustellista saa enää lounasta.
- Anonyymi
Eliittiin kuuluu jatkis, aitonainen jonne, bemaripojat, reunatieläiset, pulipenkkiläiset, gorepylleröt, paljaalla laittava, pridelepakot, anoppi sekä serkkulikka. Unohdinko jonkun...?
- Anonyymi
Eli suihkuseurapiiriläisen tunnistaa tupsupiposta ja takista. Täytyy alkaa tarkastelemaan ihmisten pipoja ja lyöttäytyä kylkeen, jos pääsisin itse kultaiseen suihkuun seurapiiriläiseksi ja ehkä kenties liikuntasaliin seuraamaan paikallista balettiesitystä...musta joutsen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201