Käräjillä syytteet hylättiin

Anonyymi-ap

Hei. Olin käräjäistunnossa syytettynä metsästysrikkomuksesta. Paikalla oli syyttäjä todistajana syyttäjän puolesta alan asiantuntija. Tuomio oli että Syytteet hylättiin, mutta syyttäjällä oikeus valittaa hoviin viikon ajan. Tämän jälkeen kk aikaa tehdä ilmeisesti uusi syytös hoviin. Jäi itselle epäselväksi että saanko tietää viikon tai kk aikana onko kärjäpäätös lainvoimainen vai voiko vuoden päästä esim tulla kutsu hovioikeus istuntoon että olen edelleen syytettynä? Kiitos asiallisista/kokemus kirjotuksista

5

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Tuomio oli että Syytteet hylättiin, mutta syyttäjällä oikeus valittaa hoviin viikon ajan. Tämän jälkeen kk aikaa tehdä ilmeisesti uusi syytös hoviin. "

Ei, vaan viikon ajan on aikaa ilmoittaa tyytymättömyys. Sitten on sinne kuukauden päähän aikaa laatia varsinainen valituskirjelmä.

Viikon päästä saat siis tietää, onko tyytymättömyys ilmoitettu. Jos ei, homma oli siinä.
      Jos on, kuukauden päästä saat tietää tarkalleen millä perusteella syyttäjä asian hoviin haluaa.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­N­­y­­­m­­f­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180671817

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Varastin Tissot merkkisen kellon ja tietysti jäin kiinni.
      Kaupan myyjä puhui Citisenistä kuulusteluissa ja oikeudessa.
      En puhunut mitään muuta oikeudessa kun näytin 5 metrin päästä syyttäjän takavarikoimaa kelloa ja kysyin onko varastettu kello tämä. KYLLÄ kuului kirkas vastaus, annoin sitten puheenjohtajalle kellon ja sanoin tää on Tissot.
      Saman tien puheenjohtaja ilmoitti, porukka ulos annetaan tuomio.

15 minuuttia ja syytteet hylättiin ja sain "kelloni" takaisin.
      En tiedä kuka Citisenin oli varastanut.

• Anonyymi

Ja tämä tarinasi liittyi aloitukseen siten, että...?

• Anonyymi

Vastaajalle ei ilmoiteta käräjäoikeudesta,onko tyytymättömyyttä ilmoitettu. Et saa sitä siksi tietää, ellet itse ole yhteydessä oikeuteen ja kysy asiaa.

Valituksesta hoviin saat tiedon, mutta et sitäkään vielä kuukauden päästä käräjäoikeuden tuomista, vaan sitten, kun sinut haastetaan vastaamaan syytteeseen hovioikeudessa. Tähän voi kulua hovin kiireistä ja ruuhkista riippuen paljon pidempään kuin kuukausi. Syyttäjän valituksesta voit kuitenkin tiedustella hovioikeudesta itse, niin kertovat kyllä asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      25
      2195
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      16
      2163
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      156
      1748
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      223
      1261
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      124
      1251
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1134
    7. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1055
    8. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      914
    9. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      852
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      80
      843
    Aihe