Kaipaatko vanhoja kunnon snäkäreitä?
Mitä mieltä olet?
Aikanaan siellä oli niin paljon todella ihania snäkäreitä.
Siis ihan kunnon perinteistä mättöruokaa grillistä - hyvää ja nopeasti.
Hampparia, lihistä jne.
Onko näitä vielä Savonlinnassa - ja jos on, niin mitä pidät niistä?
Vanhat snäkärit
34
888
Vastaukset
- Anonyymi
Ohan niitä. Veskar jiähallin kuppeessa ja A-rilli lähellä amista.
Ite kaepoon Viremoa.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18067193y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Viremon nakkarj se taes olla se juttu.
- Anonyymi
Kauan sitten oli viiskulmassa kiva nakkari ja Mummo myyjänä melko legendaarinen juttuineen.
A grillillä tulee joskus käytyä - Anonyymi
Sokoksen paikalla oli asuntovaunu snakari, kuten myös silloisen Mustan Pässin vieressä.
Myöhemmin oli myös Sokoksen ja entisen Postin välissä, nykyisen liikenneympyrän vieressä. Oli kioski ränsistyneessä Op:n viereisessä kiinteistössä, kuten myös vastapäätä olleessa puutalossa.- Anonyymi
Lissänpä vielä. Harvoin tulee käytyä, ehkä kerran kuussa. Samalla rahalla kun saa oikean lounaan salaatteineen. Noin kerran viikossa tulee käytyä lounaalla. Konewerstas tipahti listalta aika nopeasti, Lypsyniemen lounaspaikkaa jäin kaipaamaan.
- Anonyymi
Viremon nakkari ja lihis suomella,NAM
- Anonyymi
Ei hyvää päivää, vastasin että "Viremon nakkari ja savolainen, NAM" niin on näköjään poistettu.
- Anonyymi
Muistaako kukaan vielä nätkin nakin?
- Anonyymi
Tottakai muistetaan.
Nätkin Nakkia pyörittivät Konnut, mutta elinkaari jäi varsin lyhyeksi.
Siinä se putka hetken oli silloisen Ärrän Inkilänkadun puoleisella sivulla.
- Anonyymi
Viremon nakkari ja lihatsu tupla suomimakkaralla NAM NAM
- Anonyymi
Veskarista Balkan savolainen kaikilla mausteilla ja valkosipulilla on nyt suosikkini.
- Anonyymi
Veskari on kyllä hyvä!
- Anonyymi
Olikos Olterin lähellä myös joku? Vai liekö Olteri myynyt hyvää roskaruokaa yöllä?
Olin aina niin kännissä etten muista.... mutta jossakin syötiin kun kompuroitiin keskustaan. - Anonyymi
Missä tämä legendaarinen Viremo oli?
https://yle.fi/a/3-5327841
Itse en muista kuin jäähallin kupeessa olevan snäkärin ja viiskulman snäkärin.- Anonyymi
Viremo Kauppatorilla Mcdonaltsin Välissä Marskidatan
- Anonyymi
Mene Google mapsin street viewillä Pappilankadun päähän lähelle Olavinkatua ja keltainen ukkeli siihen ja oikealta ylhäältä "Näytä lisää päivämääriä" ja sitten joko 2009 tai 2011
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viremo Kauppatorilla Mcdonaltsin Välissä Marskidatan
No ei sentään.
- Anonyymi
Siinä paikassa on nyt.
Silmäasema Savonlinna.
- Anonyymi
Viiskulman nakkari vuodelta oi niitä aikoja kun sai kurssikeskuksen ruokalipuilla sieltä makkaraperunoita....
- Anonyymi
Kaipaan Viremon grilliä Pappilankadulta.
- Anonyymi
Jännä juttu kun tuli mieleen vuosikymmeniä sitten Imatralla asuessani pieni nakkari josta sai parhaan syömäni Porilaisen paistetulla kananmunalla. Lappeenrannassa käydessäni tuli syötyä usein Vety tai Atomi. Voittivat Lörssyt mennen tullen.
- Anonyymi
Minä taas muidyan ostaneeni suurin odotuksin Lappeenrannasta vedyn ja ehkä elämäni ensimmäisen sekä viimeisenkin kerran meinasi jäädä syömättä.
Karmea mössö oli...
- Anonyymi
Näitä snäkäreitä saisi olla enemmän.
Onko tullut nyky säädökset sellaisiksi, että ei enää saa pitää näitä vaunusnäkäreitä?
En tiedä, mutta hyvää oli ruoka.- Anonyymi
Maksavat asiakkaat puuttuu
- Anonyymi
Nyt pitää olla tortilloja ja tacoja ja sushia ja vegemössöä ja muuta perin suomalaista....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää olla tortilloja ja tacoja ja sushia ja vegemössöä ja muuta perin suomalaista....
Voihan se olla niin -kun eikös täällä joskus muutama vuosi sitten ollut mcdonalds?
Sellainen mielikuva minulla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksavat asiakkaat puuttuu
Vai onko niin, että näitä ei saa enää pitää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla niin -kun eikös täällä joskus muutama vuosi sitten ollut mcdonalds?
Sellainen mielikuva minulla on.Ehkä savonlinnalaiseen makuun sopii Big Macia tai Quarter Pounderia paremmin lihapiirakka suomimakkaralla + kaikki mausteet ja ½ l maito. Tai isot makkaraperunat, luonnollisesti kaikilla mausteilla kuorrutettuna.
Olisko osasyy sekin, ettei ollut mäkkäreille tyypillistä autokaistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen mielikuva minulla on.Mäkkäri oli savonlinnassa pikemminkin muutama vuosikymmen sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkkäri oli savonlinnassa pikemminkin muutama vuosikymmen sitten.
Niin, eikös mäkki käväissyt täällä joskus + - 2000 paikkeilla?
- Anonyymi
Olihan se mutta myynti liian pientä.
Vaihtoi kasvavaan ja kannattavampaan paikkaan.
Lisäsyy oli Sln Kommunistinen henki.... America is bad! - Anonyymi
Mäkkärin paikka oli huono, koska autolla et päässyt ovelle eikä ollut omaa parkkipaikkaq
- Anonyymi
Mäkkäri oli siinä Kotipizzan paikalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346