Luin käyttöohjetta vasta nyt. Mitä tuohon pitää laittaa? Saha on Husqwarna 339XP. Mitä tapahtuu jos en voitele tuota huolto kohdetta? Sytytystulppa samoin koskematta en ole vaihtanut koskaan, en ole edes ottanut koskaan irti eli on tehtaan jäljiltä. Sekin pitäisi ohjeen mukaan vaihtaa. Ilmansuodattimen kesällä ensimmäistä kertaa otin esiin kun ajattelin että on täysin tukossa mutta ei siinä ollut mitään en edes puhaltanut paineilmalla sisältä oulos päin sillä ihmeen puhdas oli. On tämä vaikeaa. Mutta tuo voitelu vaivaa.
Voitele kytkinrummun laakeri ? Moottorisaha ja viikottain
8
430
Vastaukset
- Anonyymi
Onko laakeri sitten mennyt rikki?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180672698
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei tarvi öljytä eikä huoltaa ellei käytä. Suodatinta saa puhaltaa jos haluaa.
- Anonyymi
Mutta kyllä siitä saa aloituksen tehdä....
- Anonyymi
Muutama tippa monitraa voi laittaa mielensä tasapainottsmisen takia, eikä se pahitteeksi muutenkaan oo
- Anonyymi
Se ohje on kun sahaa käytetään usein ja jotta kuluminen on pienintä, ei tule kampiakseliin kulumisesta jälkiä tai laakeri ylikuumene ja aiheuta isompia vikoja. Samaan kuuluu puhdistus ettei sahaan pölyä ja muuta joka kovettuu.
Jos sahaat vähän ja harvoin = mikä on vetopyörän kuluneisuus, kuinka syvät jäljet?
Jos kerran vuodessa puhdistat kunnolla eli kytkin irti, vasenkätinen kierre samalla puhdistus, jos laakeriin laittaa samalla rasvaa niin varmasti on vuoden päästä rasvaa havaittavissa jos vähän käytät. - Anonyymi
Ilmansuodatin puhdistetaan ennen kuin se tukossa tai verkon pinnalla kerrosta
- Anonyymi
Ellei ole bverkkoa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848