Voiko vartijoihin luottaa?

Anonyymi-ap

Viime aikaisten lehti juttujen perusteella ei! Nyt vaikuttaa siltä että nämä on hamunneet kaikenlaista valvontaa varsinkin kameroilla myös täällä joensuussa niin että ihmisen yksityisyyden suoja kärsii, pitäis joku valvonta olla noillakin mihin on oikeasti oikeudet/valtuudet.

24

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luotan kuin muuriin ihmiseen jolla on vyöllään käsiraudat, kaasusumutin ja teleskooppipatukka. Ei niitä turhille tyypeille anneta.

• Anonyymi

Vähemmän luotan ellei oo sininen puku päällä ja asiallinen käytös.

• Anonyymi

Yksityisyyden suoja, oikeudet ja vapaudet on vihervasureiden leipomia ylioikeuksia, joiden saamisen edellytyksenä pitäisi olla ensin velvollisuuksien täyttäminen ja verojen maksaminen.
      Valvonnan ja kameroiden vastustajilla on itsellään jotakin salattavaa, ehkäpä rikollinen mieli...

• Anonyymi

Niin sulle käy että kuvataan vaikka kusella käyntis metsän reunassa? Eipä siinä, jos ei oo mitään näytettävää niin eihän siitä ongelmiakaan tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sulle käy että kuvataan vaikka kusella käyntis metsän reunassa? Eipä siinä, jos ei oo mitään näytettävää niin eihän siitä ongelmiakaan tule.

Ja sinullako on näytettävää etkä siksi halua turvallisuusvalvontaa?
        Nauhoittava kameravalvonta ei estä mitään rikosta, mutta auttaa sen selvittämisessä.
        Ei missään valvomossa kukaan sinun kusemistasi katso, ellet sitten kuse johonkin keskeiseen, todella tärkeään, jatkuvasti valvottavaan kohteeseen ja niitä ei montaa joensuussakaan ole.

• Anonyymi

Ei voi !!!!!!epärehellistäporukkaa,näkeehän tuolla kaupoissakii,minkälaisii toivottomia,mummojen kytteejii sielä on.....Säälittäviä tapauksia ja pikkupimuja näkyy myös olevan...

• Anonyymi

Ei todella voi luottaa,nykyaikana siellä pyörii ihan ammattitaidotonta porukkaa,jos siinä nyt mitään ammattitaitoo tarvii,kun lontustaa pitkin kaupankäytävii...

• Anonyymi

Entä ne joilla on haalarikamerat ? Tulevat ja ottavat arvokkaasta vaatekuosistasi lähikuvan.

• Anonyymi

Mikä siinä kamerassa ja vartijoissa niin pelottaa? Eikö ole puhtaat jauhot pussissa?

• Anonyymi

Eikun likainen kamera.

• Anonyymi

Eihän kukaan fiksu ihminen ala vartijas,, sehän on vähä älyisten hommaa,suojatyötä,kun äly ei muuhun riitä...

• Anonyymi

Jokapäivä tallustelen kaupan käytäviä,enkä tarvii kameroita,enkä haalareita...Nauran sulle pikkupoika kun yrität olla niin tärkee...Ho hoo.. Olet säälittävä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokapäivä tallustelen kaupan käytäviä,enkä tarvii kameroita,enkä haalareita...Nauran sulle pikkupoika kun yrität olla niin tärkee...Ho hoo.. Olet säälittävä....

Nii´in? Mikäpä siellä tallustellessa, kunhan et vaan häiriköi taikka varasta mitään.
        Mutta jos, niin silloin se paha vartija tulee... Ihan oma valintasi.
        Itse olen aina saanut liikkua kaupungilla vartijoiden ja poliisin häiritsemättä, eikä kameratkaan ole koskaan ahdistaneet.
        Mikähän kumma siinäkin lienee takana..,?
        Hmmmm... Mietitäänpä...🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii´in? Mikäpä siellä tallustellessa, kunhan et vaan häiriköi taikka varasta mitään.
        Itse olen aina saanut liikkua kaupungilla vartijoiden ja poliisin häiritsemättä, eikä kameratkaan ole koskaan ahdistaneet.
        Hmmmm... Mietitäänpä...🤔

Sue ulkonäkö suojaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmmm... Mietitäänpä...🤔

Olen töissä kaupassa,kiva,että sinä tiedät mitä minun pitää tehdä...

• Anonyymi

Vartijat on alaarvosta porukkaa,turhaan kaupat maksaa tuollaista retkuista,tuolla kaupoissa,ei mitään järkee...

• Anonyymi

No voi! Etkö saa varastella vapaasti? On se kumma kun vapautta näin uhataan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi! Etkö saa varastella vapaasti? On se kumma kun vapautta näin uhataan...

Tää on jonkun pikkupimun käsialaa.ootko se höynähtäny vartia sieltä tokmannilta.???.isku yritys epäonnistu....

• Anonyymi

En tarvii varastella,mulla on rahaa maksaa,mistä sulle saatas,kun ei tuo työ tunnu maistuvan...

• Anonyymi

No ei! Avarnin järjestyksenvalvojien laajan väkivaltavyyhdin oikeudenkäynnissä on tullut jälleen julkiseksi uutta järkyttävää videomateriaalia.

Oikeudessa syyttäjän esittämänä kirjallisena todisteena nähtiin video, jossa kaksi Tikkurilan juna-asemalla järjestyksenvalvojina toiminutta miestä vie miehen hissiin pahoinpideltäväksi.
      Videon tapahtumat ajoittuvat reilun vuoden taakse, lokakuuhun 2022.
      Video on alun perin järjestyksenvalvojien omasta bodycam-kamerasta. Poliisi taltioi videon osaksi jutun esitutkintamateriaalia.

"Joo pysähdytään tähän"
      Videolla näkyy, miten järjestyksenvalvojat ryhtyvät poistamaan juna-aseman penkillä rauhassa istuvaa miestä paikalta vihamieliseen sävyyn.
      Järjestyksenvalvojat menevät itse uhrin luokse ja ryhtyvät tivaamaan tältä, onko tämän mielestä "okei" häiritä naisia.
      Toinen järjestyksenvalvojista väittää, että mies olisi aiemmin tuijotellut asemalla jonkin naisen takamusta "useiden minuuttien ajan".
      Uhri lähtee kävelemään kohti asemalaiturin uloskäyntiä omatoimisesti.
      Portaikon edessä toinen järjestyksenvalvojista pysäyttää liikkeen.
      – Joo pysähdytään tähän, hän toteaa englanniksi.
      Järjestyksenvalvojat tarttuvat kiinni miehen käsivarsiin ja ohjaavat tämän lähellä sijaitsevaan hissiin.
      Lyhyen hissimatkan aikana toinen järjestyksenvalvojista potkii miestä vatsaan.

"Se on minun naiseni. Ei sinun"
      Hissin ulkopuolella toinen järjestyksenvalvojista jatkaa miehen ripittämistä. Mies valittaa ja vaikeroi.
      – Vitun pervo. Ei Suomessa. Olet Suomessa nyt. En häiritse naisia. Älä koskaan tule takaisin asemalle. Ymmärrätkö? järjestyksenvalvoja uhoaa.
      – Se on minun naiseni. Ei sinun. Ymmärrätkö? Vitun itkupilli, hän jatkaa.
      Hetken kuluttua järjestyksenvalvoja toteaa ääneen, että "ei tätä tarvitse enempää hakata" ja mies päästetään irti hallintaotteesta.
      Järjestyksenvalvoja kehottaa uhria poistumaan paikalta juosten.
      – Juokse. Vittu juokse. Vittu juokse, kun sanon, ymmärrätkö? järjestyksenvalvoja komentaa.
      Syyttäjän mukaan miehet tekivät pahoinpitelyn jälkeen tapahtuneesta paikkansapitämättömän tapahtumailmoituksen Avarnin sisäiseen järjestelmään.

On haettu järjestystä ylläpitämään ja sitä sitten itse horjutetaan. Hyvä vartijat, jv. yms jotka käyttäytyy kuin apinat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Luonnevikaisia siellä on enemmän kuin muissa ammateissa. Ei ole olo hyvä niin pitää päteä ja vittuilla turhaan vaikka olisit normi ostoksilla. Asiallisiakin on joskaan niiden kanssa ei tarvitse tekemisissä olla kun eivät tee temppuja.

• Anonyymi

Kameroita on nykyään niin ettei täällä kukaan kulje tuntemattomana, ihan kasvojen tasolla varsinkin kaupoissa niitä riittää. Tuota ei enää turvallisuudella voi perustella, luultavasti keräävät jotain omaa rekisteriä mikä ei lain mukaan ole sallittua. Ehkä nämä on enemmän hämärän rajamailla toimivia turvamafioita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      93
      3213
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1787
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1647
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      90
      1480
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1457
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      409
      1354
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1270
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1127
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      344
      959
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      272
      946
    Aihe