Itsehän poltin 30 vuotta. Nyt päätin lopettaa. Ei se helppoa ole ja myönnettäköön, että olen joskus vetänyt sätkän.
Nyt kuitenkin vaikuttaa hyvältä. Otin etanolipohjaista virkistysjuomaa ja toki ryhtyi sätkä himottamaan.
Otin maitokaupassa myytävän zonnic 4mg pussin. Tupakassahan on 12mg. Kuitenkin himo meni ohi.
En tiedä oliko se psyykkistä vai vaatiko elimistö hieman nikotiinia ennen kokonaan loppumista?
Joka tapauksessa olen tyytyväinen. Jokainen pölli vähemmän on ilon asia.
Tämähän on siis lopettamista yrittävän mielipide lopetuksen vaikeudesta.
Missään nimessä tarkoitus ei ole tuomita ketään tai haukkua sikaria röyhyttäviä. Saatan itsekin joskus maistaa sikaria, kunhan pääsen jatkuvasta nikotiinihimosta eroon.
>simiti<
Onneksi on nikotiinipusseja
Anonyymi-ap
1
318
Vastaukset
- Anonyymi
Kun et käytä mitään nikotiinituotetta niin pääset eroon nikotiinista. 2-3 päivää vähän hankalaa mutta sitten helpottaa. Nopeaa ja helppoa. Ja jos käytät nikotiinipusseja niin osta edes kunnollisia eikä mitään zonnicia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815480Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151472- 106951
- 78841
- 50822
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43809Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779