Itsehän poltin 30 vuotta. Nyt päätin lopettaa. Ei se helppoa ole ja myönnettäköön, että olen joskus vetänyt sätkän.
Nyt kuitenkin vaikuttaa hyvältä. Otin etanolipohjaista virkistysjuomaa ja toki ryhtyi sätkä himottamaan.
Otin maitokaupassa myytävän zonnic 4mg pussin. Tupakassahan on 12mg. Kuitenkin himo meni ohi.
En tiedä oliko se psyykkistä vai vaatiko elimistö hieman nikotiinia ennen kokonaan loppumista?
Joka tapauksessa olen tyytyväinen. Jokainen pölli vähemmän on ilon asia.
Tämähän on siis lopettamista yrittävän mielipide lopetuksen vaikeudesta.
Missään nimessä tarkoitus ei ole tuomita ketään tai haukkua sikaria röyhyttäviä. Saatan itsekin joskus maistaa sikaria, kunhan pääsen jatkuvasta nikotiinihimosta eroon.
>simiti<
Onneksi on nikotiinipusseja
Anonyymi-ap
1
269
Vastaukset
- Anonyymi
Kun et käytä mitään nikotiinituotetta niin pääset eroon nikotiinista. 2-3 päivää vähän hankalaa mutta sitten helpottaa. Nopeaa ja helppoa. Ja jos käytät nikotiinipusseja niin osta edes kunnollisia eikä mitään zonnicia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1751661
- 911556
- 681508
- 79904
- 68841
- 55786
- 58773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6765Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725