Jatkoa tarinaan Ensimmäinen Alistuminen

Anonyymi-ap

Tarinan eka osa: http://www.koodi.net/tarinat/tekstit/tarina1470.html

Koko matkan ajattelin mihin joudun ja että näenkö enää ikinä tyttöystävääni. Olin Arin armoilla, avuttomana lutkapoikana, pakettiauton takaosassa vangittuna. Tunsin auton menevän soratielle ja kuopat tuntuivat tuskallisilta, ja kohta auto pysähtyi. Kuulin oven avautuvan. "Täällä se pikkuhuora on valmiina nussittavaksi!" Ari sanoi ja veti pois päästäni kumihupun ja naamaltani jockstrapit ja palan ilmastointiteippiä. Näin olevani maaseudulla.

"Naama ja suu esille, jotta miehet näkevät millainen nätti poika on kyseessä, ja että saadaan suu käyttöön!" Ari sanoi. "Kohta kaverit tulevatkin. Nussinkin sua itse tässä odotelles."

Ari hyväili vehkeitäni ja veti buttplugin reiästäni. Tunsin kuinka kaluni alkoi taas nousta.

"Saatanan pikkuhuora sä olet kiimainen!" Ari sanoi ja napsautti kahleet auton kattoon, niin että perseeni oli valmiina naitavaksi.

Ari alkoi jynssäämään persettäni oikein urakalla, ja tunsin kuinka spermaa taas lensi suoleeni. Olin kiimoissa.

Sitten pihaan saapui kaksi muuta autoa, ja kummastakin tuli kaksi isoa ja karvaista miestä. He eivät silti olleet ihan niin pitkiä ja rotevia, kuin mua juuri naiva, ainakin 140 kiloa painava, valtava ja karvainen uros.

"Onpas kivan näköinen huorapoika" yksi miehistä sanoi. Muutkin miehet kommentoivat ulkonäköäni (positiivisesti).

"On oikein huora jolle ei yksi mies riitä." Ari sanoi. "Ei muuta kuin nussimaan!"

Yksi miehistä alkoi nussimaan persettäni, ja toinen toi kalunsa suulleni. Tunsin pian että toinenkin kyrpä oli tunkeutumassa suoleeni, ja toinen kyrpä suuhuni. Mä ynisen ja huohotan kiimaisena.

Lopulta jokainen miehistä oli lauennut ainakin kahdesti muhun.

"Enkös jo sais päästä vapauteen. On mulla oma elämä, työ ja tyttöystäväkin." sanoin.

"Ei tollanen lutka mitään naista pysty tyydyttämään kun on tollaset pojan vehkeet ja muutenkin ihan pojan vartalo! Ei se oikeasti tyydytä naista että sä panet! Sovit ainoastaan homohuoraksi karskeille miehille!" Ari sanoi. Muut miehet nauroivat.

"No päästä se poika takaisin tyttöystävänsä luo." yksi miehistä sanoi.

"Onhan tässä jo nussittu." Ari sanoi, ja niin seksihommat oli loppu, ja muut miehet sitten lähtivät.

Ari vapautti mut kahleistani. Repustani jossa oli vaihtovaatteet, puin vaatteet ylleni. Ari antoi mulle autollaan kyydin samaan paikkaan, johon olimme sopineet tapaamisen. Nyt olin ihan matkustajan penkillä tällä kertaa enkä auton takaosassa. Sanoimme näkemiin ja lähdin kotiini kävelemään. Mun perse kivistää ja olo on tuskallinen, silti olen kiimainen tosta kokemuksesta. Vedän ensimmäiseksi käteen kun pääsen kotiin ja laukean rajummin kuin pitkään aikaan. Menen suihkuun.

Tyttöystäväni ei koko reissusta koskaan kuullut. Tunsin itseni taas mieheksi, enkä lutkapojaksi, kun alistuksen jälkeen, olin taas naimassa pilluun tyttöystävääni lähetyssaarnaaja asennossa. Kun sitten yöllä nukkuessa tyttöystäväni vieressä, heräsin kesken unen, mieleeni tuli muistot siitä mitä oli tapahtunut. Ajatukset siitä miten olin Arin, ja myös hänen kavereidensa homohuorana, saivat mulle todella vahvan stondiksen.

0

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

        tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
        Ikävä
        140
        4135
      2. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        124
        1620
      3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        70
        1416
      4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

        "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
        Maailman menoa
        283
        1402
      5. Kalateltta fiasko

        Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
        Kuhmo
        18
        1274
      6. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        48
        1140
      7. Nainen voi rakastaa

        Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
        Ikävä
        79
        1131
      8. Rakastan sinua

        Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
        Ikävä
        30
        1096
      9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

        Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
        Sanaristikot
        60
        1081
      10. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        61
        1050
      Aihe