Saako avaimiin uusia sisuksia kun ei toimi paristonvaihdosta huolimatta
Avaimetoncivic
21
356
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma että laitoit oikeinpäin?
Voi mennä sekaisin,ja ohjelmoitava uudestaan.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18067951l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minullakin auttoi vanhaan Civiciin (2006), kun paristonvaihdon yhteydessä vähän putsailin sieltä kaikkia kosketuspintoja.
Sisuksia tuskin saa uusia, mutta kokonaisia avaimia ehkä.- Anonyymi
ok,kokeillaan
- Anonyymi
Lukkoliike ratkaisee. Auto avaimiin erikoistunut!
- Anonyymi
siis vaihdoin myös uuden pariston siis uuden ei toiminut vaihdoin uuden uuden kas toimii..eli paristovika 2032..paristo
- Anonyymi
Hyvä että korjaantui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että korjaantui.
Jaa ohjekirja sanoo että 1616?
- Anonyymi
Avaimeton 2017 mallia civic 2032 paristo on...
- Anonyymi
Marmoritiskiltä niitä saa. Ota auton paperit ja henkkarit mukaan. Niitä kysytään ensimmäiseksi.
- Anonyymi
Jos on avaimeton civic, niin mihin laitoit pariston kun avainta ei ole??
- Anonyymi
Avaimeton tarkoittaa sitä että on avain.
On avain tarkoittaa sitä että avainta ei ole. - Anonyymi
Siis Suomeksi, jos on avaimeton auto, niin avainta ei ole ja jos on avain auto, niin avain on.
- Anonyymi
Mulla ei ole autonavainta eikä autoa
Mihin paristo laitetaan? - Anonyymi
Sulla on sitten avaimeton ja autoton auto.🤔
- Anonyymi
Kyllä sen varmaan huomaisi ihan silmällä, sopiiko kuoppaan 20 mm halkaisijan (2032) vai 16 mm halkaisijan paristo (1616)...
- Anonyymi
Ei näy kuoppaa lainkaan. Pitäisikö avain siis avata ja etsiä kuoppaa.
- Anonyymi
Kyllä se hyvä olisi etsiä se kuoppa. Sieltä löytyy se vanha paristokin :-) Ainakin meidän 2006 Civicissä pitää avata yksi pieni ruuvi, jotta avain 'halkeaa' ja kuoppakin löytyy...
- Anonyymi
Olen nyt hautausmaalla ja täällä näyttäisi olevan erikokoisia kuoppia🪦⚰️
- Anonyymi
Laadukas nettikeskustelu muka kuoleva laji!? Katsokaa nyt tätäkin säkenöintiä.
- Anonyymi
loppu toteama Honda on niin laadukas auto itse saa tehtyä viat eli laitappa se patteri oikenlainen siihen kuoppaan
ja taas aukee maailma.. nm honda mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897