Saako avaimiin uusia sisuksia kun ei toimi paristonvaihdosta huolimatta
Avaimetoncivic
21
349
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma että laitoit oikeinpäin?
Voi mennä sekaisin,ja ohjelmoitava uudestaan.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18067951l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minullakin auttoi vanhaan Civiciin (2006), kun paristonvaihdon yhteydessä vähän putsailin sieltä kaikkia kosketuspintoja.
Sisuksia tuskin saa uusia, mutta kokonaisia avaimia ehkä.- Anonyymi
ok,kokeillaan
- Anonyymi
Lukkoliike ratkaisee. Auto avaimiin erikoistunut!
- Anonyymi
siis vaihdoin myös uuden pariston siis uuden ei toiminut vaihdoin uuden uuden kas toimii..eli paristovika 2032..paristo
- Anonyymi
Hyvä että korjaantui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että korjaantui.
Jaa ohjekirja sanoo että 1616?
- Anonyymi
Avaimeton 2017 mallia civic 2032 paristo on...
- Anonyymi
Marmoritiskiltä niitä saa. Ota auton paperit ja henkkarit mukaan. Niitä kysytään ensimmäiseksi.
- Anonyymi
Jos on avaimeton civic, niin mihin laitoit pariston kun avainta ei ole??
- Anonyymi
Avaimeton tarkoittaa sitä että on avain.
On avain tarkoittaa sitä että avainta ei ole. - Anonyymi
Siis Suomeksi, jos on avaimeton auto, niin avainta ei ole ja jos on avain auto, niin avain on.
- Anonyymi
Mulla ei ole autonavainta eikä autoa
Mihin paristo laitetaan? - Anonyymi
Sulla on sitten avaimeton ja autoton auto.🤔
- Anonyymi
Kyllä sen varmaan huomaisi ihan silmällä, sopiiko kuoppaan 20 mm halkaisijan (2032) vai 16 mm halkaisijan paristo (1616)...
- Anonyymi
Ei näy kuoppaa lainkaan. Pitäisikö avain siis avata ja etsiä kuoppaa.
- Anonyymi
Kyllä se hyvä olisi etsiä se kuoppa. Sieltä löytyy se vanha paristokin :-) Ainakin meidän 2006 Civicissä pitää avata yksi pieni ruuvi, jotta avain 'halkeaa' ja kuoppakin löytyy...
- Anonyymi
Olen nyt hautausmaalla ja täällä näyttäisi olevan erikokoisia kuoppia🪦⚰️
- Anonyymi
Laadukas nettikeskustelu muka kuoleva laji!? Katsokaa nyt tätäkin säkenöintiä.
- Anonyymi
loppu toteama Honda on niin laadukas auto itse saa tehtyä viat eli laitappa se patteri oikenlainen siihen kuoppaan
ja taas aukee maailma.. nm honda mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818