Mielensä pahoittaa äiti pääsi lehteen

Anonyymi-ap

Koulun näytelmän takia. Kaikki ei voi olla prinsessoja.
Toisaalta kun koulun miehet sivareita,niin eihän ne edes tiedä miltä ase näyttää. Turhaa hälyä joltain vanhemmalta,kun koulu on hyväksynyt näytelmän etukäteen jo.

8

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äläs nyt - äitee on tunnistanut aseen olevan Glock-merkkinen.
      Kyllä tästä niiiiiiiin mielenipahoitin.
      Toisaalta hyvä, sivarirehtorikin näki aseen, tosin muovisen.
      Mitenkän olisi käynyt jos olisi ollut puusta vuoltu?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18067985E

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Minä näin kylällä ihramahaisen sikaniskan taluttamassa pikkukoiraa. Tyylitajua ei saa rahalla.

• Anonyymi

Oli varmaan menossa koirapuistoon. Siellä on muuten valot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli varmaan menossa koirapuistoon. Siellä on muuten valot.

Ei siellä muuten mitään muuta juuri olekaan . Olen kesän ja syksyn aikana siitä ohi pyöräillyt ja kävellyt kymmeniä kertoja. Vain pari kolme kertaa siellä on joku ollut koiransa kanssa. Yks tuttava, jolla on koira lemmikkinä kerto, että ei sinne voi mennä, kun voi olla, että se oma koira sotkee tassunsa toisten koirien kakkaan, kun kaikki ei aina niitä siivoa. Ja ainaki koira käynnin jälkeen haisee toisten koirien pissille, kun se vaistonsa mukaan tonkii toisten koirien hajujälkiä. Sitten se on psetävä joka kerta joten on parempi olla menemättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä muuten mitään muuta juuri olekaan . Olen kesän ja syksyn aikana siitä ohi pyöräillyt ja kävellyt kymmeniä kertoja. Vain pari kolme kertaa siellä on joku ollut koiransa kanssa. Yks tuttava, jolla on koira lemmikkinä kerto, että ei sinne voi mennä, kun voi olla, että se oma koira sotkee tassunsa toisten koirien kakkaan, kun kaikki ei aina niitä siivoa. Ja ainaki koira käynnin jälkeen haisee toisten koirien pissille, kun se vaistonsa mukaan tonkii toisten koirien hajujälkiä. Sitten se on psetävä joka kerta joten on parempi olla menemättä.

Kuka kusi koko homman?
        Kuka pasko koko homman?
        Kusessa ollaan.

Kyllä kaupungin täytyy koirapuiston desinfioida 1 x viikossa, jottei spuudeli turkkiaan ja talvivarusteitaan likaa.

• Anonyymi

Mahtaa tätä ilmoituksen tekijää ärsyttävän,kun ei ole mitään rikokseen viittaavaa,vaan ihan vaan koulunäytelmä. Luulis ainakin hävettävän.

• Anonyymi

Saatiin poliisi työllistettyä. Tosi tarpeeseen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe