Olet kaikkea

Anonyymi-ap

Olet kaikkea mitä haluaisin kokea .
Olet kaikkea mihin haluaisin koskea .
Olet kaikkea mistä haaveilen .
Olet kaikkea kaunista
Olet nainen .

86

2411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin mies❤️

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onko nainen kolmi- neli, viisi- kuusi .. etukirjaiminen?

      • Anonyymi

        Seitsemän.


      • Anonyymi

        Ei ole 7 kirjaiminen. Tekijä


      • Anonyymi

        Viisi. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole 7 kirjaiminen. Tekijä

        Eli kuinka monta kirjainta siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi. 😘

        A naisella 5? Monta sulla mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A naisella 5? Monta sulla mies?

        Piti kirjoittaa Ai* naisellako 5 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti kirjoittaa Ai* naisellako 5 ?

        En ole tähän kirjaimista kirjoitellut . Tekijä


    • Anonyymi

      Oi ja tuota on hän mies mulle, nelikirjaiminen hän.

    • Anonyymi

      Jep. Olet kaikkeni. Kukaan muu ei täytä vaatimuksiani. 🍑

    • Anonyymi

      Minulla 4 . En tosin tekijä.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko tarinoiden tekijä, kirjailija, syyllinen, suorittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tarinoiden tekijä, kirjailija, syyllinen, suorittaja?

        Oletko jollain tapaa vajaa ? Vai miksi et ymmärrä asioita mitä tässä lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jollain tapaa vajaa ? Vai miksi et ymmärrä asioita mitä tässä lukee.

        Ei saa noin kirjoittaa,vajaa.


    • Anonyymi

      Toinen on aina houkuttelevampi silloin kun ei tiedä sen huonoja puolia vielä 😉💚

      • Anonyymi

        Tietenkin noinkin on .


      • Anonyymi

        Arki syö sitä ihanuutta mutta jos oikeasti on tahtoa ja rakkautta, niin sitä hekumaa voi kyllä pitää yllä. Onhan noita esimerkkejä julkisuuden henkilöissäkin. Sitten kun se oikea löytyy niin jatkuva eroilu loppuu. sivusta naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arki syö sitä ihanuutta mutta jos oikeasti on tahtoa ja rakkautta, niin sitä hekumaa voi kyllä pitää yllä. Onhan noita esimerkkejä julkisuuden henkilöissäkin. Sitten kun se oikea löytyy niin jatkuva eroilu loppuu. sivusta naiselta

        Ei tässä mitään arkea tavoitella , en ymmärrä mistä sen tähän keksit .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arki syö sitä ihanuutta mutta jos oikeasti on tahtoa ja rakkautta, niin sitä hekumaa voi kyllä pitää yllä. Onhan noita esimerkkejä julkisuuden henkilöissäkin. Sitten kun se oikea löytyy niin jatkuva eroilu loppuu. sivusta naiselta

        Mun mielestä taas arki on juuri parasta suhteessa ja ylläpitää sitä itsessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä taas arki on juuri parasta suhteessa ja ylläpitää sitä itsessään.

        Ei tässä mitään arkea tavoitella . Oli se sun mielestä kuinka höttöä tahansa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mitään arkea tavoitella . Oli se sun mielestä kuinka höttöä tahansa .

        En ole sanonut mitään hötöstä, eikä mulle kuulu muiden asiat. Puhuin itsestäni.


      • Anonyymi

        Ai on vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanonut mitään hötöstä, eikä mulle kuulu muiden asiat. Puhuin itsestäni.

        Tuo ei ketään kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mitään arkea tavoitella , en ymmärrä mistä sen tähän keksit .

        Se tappaa sen houkuttelevuuden. Siitä se tuli. Arki ne tappaa eikä huonot puolet. Jokaisessa suhteessa se arki tulee vastaan. Jos vaihdat usein niin ei sitten sulle.


      • Anonyymi

        Totta kai noinkin, mutta kukaan ei ole täydellinen. Huonot puolet voi olla kuitenkin sellaisia, ettei aiheuta vahinkoa tai ihminen voi niistä jalostua pois, kun saa esim. tulevasta puolisosta hyvän oppaan. Tieytysti se on huono, jos esittää alussa valtavan mukavaa ja asiallista ja sitten jossain vaiheessa muuttuu kusipäiseksi. Se ei ole tietysti reilua, mutta harvoinhan varmasti noin tapahtuu.


    • Anonyymi

      Kaunis ja koskettava avaus, muu on muuta.

      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      Nätisti kirjoitettu. ☺️

      • Anonyymi

        Kiitti


    • Anonyymi

      Sivusta. Täälläkin 4 kirjaiminen mies kaipaa 5 kirjaimista naista. 💕

    • Anonyymi

      Täällä 4 kirjaiminen mies kaipaa 4 kirjaimista naista

      • Anonyymi

        Rakas💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas💖

        Todista se


      • Anonyymi

        Kuin myös 4 k.n. ❤️ 4 k.m ( 03 )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas💖

        😁😆👏


    • Anonyymi

      Täällä myöskin 4 kirjaimen mies kaipailee 5 kirjaimen naisen seuraa

      • Anonyymi

        Laita etunimien ekat ja vikat aakkoset?


    • Anonyymi

      Täällä kettu kuuleeko mäyrä ? -sivusta. Aika kiva teksti muuten 👍

      • Anonyymi

        Kettu ja mäyrä?
        T.klonkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kettu ja mäyrä?
        T.klonkku

        Tuli vaan jotenkin mieleen tuosta täällä sanan jankutuksesta kun lapsena radiopuhelimella leikkittiin" täällä kettu kuuleeko mäyrä. "


      • Anonyymi

        Et taida olla ihan terve päästäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla ihan terve päästäsi?

        Sinähän itsesi tunnet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itsesi tunnet

        Mulla oli ihan hyvin mielenviesti tuo ei siinä mitään pahaa ollut. Mutta taas piti jonkun v* ttupään tulla pilaamaan päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itsesi tunnet

        Kyllä tunnen itseni. Sinua en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli ihan hyvin mielenviesti tuo ei siinä mitään pahaa ollut. Mutta taas piti jonkun v* ttupään tulla pilaamaan päivä.

        Tunnet itsesi joten vain oma mielenterveytesi on se mistä voit jutella.Et muiden mielenterveydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaan jotenkin mieleen tuosta täällä sanan jankutuksesta kun lapsena radiopuhelimella leikkittiin" täällä kettu kuuleeko mäyrä. "

        Selkis.Oishan ne nytkin hyvä olla,radiopuhelimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet itsesi joten vain oma mielenterveytesi on se mistä voit jutella.Et muiden mielenterveydestä.

        Vajukki sinä olet. Ainakin hiekkalaatikkolla on parempaa seuraa kuin sinä.


      • Anonyymi

        Aika kömpelöä yriys kääntää . Noloa jopa. Myötähäpeä. Aikuinen ihminen. Kyllä mä aika usein olen hiekkalaatikolla.


      • Anonyymi

        Sinua tuntuu kiinnostavan. Vähän liikaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kömpelöä yriys kääntää . Noloa jopa. Myötähäpeä. Aikuinen ihminen. Kyllä mä aika usein olen hiekkalaatikolla.

        Ketään ei kiinnosta millainen oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkis.Oishan ne nytkin hyvä olla,radiopuhelimet.

        Joo tulipa nyt vaan mieleen. Huono juttu oli. Meen vaikka vetää nyt ranteet auki. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta millainen oot

        Hyvä. Luojan kiitos ei. Mitä sitten jatkaat? En mä ketään kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla ihan terve päästäsi?

        Sinä se tässä olet se joka ei ole terve jos yrität luoda joko itselkesi tai muille kuvaa, että tuo itselleen vastaava mies on tietty nainen jota yrität vetää henkisesti tonttiin epätoivoisesti näillä puuduttavilla fraaseilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kettu ja mäyrä?
        T.klonkku

        Leijona ja Mäyrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaan jotenkin mieleen tuosta täällä sanan jankutuksesta kun lapsena radiopuhelimella leikkittiin" täällä kettu kuuleeko mäyrä. "

        Tosta tuli "lälläri" ajat mieleen... :)


    • Anonyymi

      Voi kunpa tämä olisi yhdeltä viisi kirjaimiselta mieheltä juuri minulle.

      💟💟💟

      • Anonyymi

        Ei ole juuri sinulle


    • Anonyymi

      Tulisikin tilaisuus ihan kahdestaan jutella.
      Joku rauhallinen paikka missä jutella.
      No en tiedä tuleeko.En juuri nyt muuta tee kuin käyn töissä ja uimahallissa aina perjantaisin illalla uimassa .
      Tämän kirjoituksen tehnyt mies.

      • Anonyymi

        No jos tiedät mitä tuo nainen harrastaa, niin löytyisikö sieltä vahingossa törmäämiseen mahdollisuutta? Tarttisiko käydä vähän muutakin harrastamaan kuin tuo yksi uintikerta? Yksi lisäharrastuspäivä ja mahdollisuudet nähdä tuplaantuu.. Ainakin teoriassa. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tiedät mitä tuo nainen harrastaa, niin löytyisikö sieltä vahingossa törmäämiseen mahdollisuutta? Tarttisiko käydä vähän muutakin harrastamaan kuin tuo yksi uintikerta? Yksi lisäharrastuspäivä ja mahdollisuudet nähdä tuplaantuu.. Ainakin teoriassa. 😉

        Tällä hetkellä harrastaminen tuossa.Joten viisastelusi oli turhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä harrastaminen tuossa.Joten viisastelusi oli turhaa

        Ja tässä annan mahdollisuuden naisen nähdä minut
        kun on viikonpäivä , kellonaikaa ja kotikapungin uimahallissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä harrastaminen tuossa.Joten viisastelusi oli turhaa

        Yritin vaan vinkata, koska olisi kiva, jos pystyisi toista auttamaan. En viisastele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vaan vinkata, koska olisi kiva, jos pystyisi toista auttamaan. En viisastele.

        Kirjoitin tuohon ihan selkeästi että käyn kotikaupungin uimahallissa perjantai iltaisin niin en tarvitse siihen mitään vinkkaamisiasi tai muutakaan typerää viisastelua .
        Sen mitä kirjoitin sen voi lukea nainen jos haluaa minut kaksin nyt perjantaina nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tuohon ihan selkeästi että käyn kotikaupungin uimahallissa perjantai iltaisin niin en tarvitse siihen mitään vinkkaamisiasi tai muutakaan typerää viisastelua .
        Sen mitä kirjoitin sen voi lukea nainen jos haluaa minut kaksin nyt perjantaina nähdä.

        Täällähän joku ehdotti, että jos ei haluta kenenkään muun vastaavan aloituksiin kuin tämän yhden ainoan, jonka perään haikailee, niin kannattaa mainita.

        Käyt perjantaisin illalla uimassa ja muuten töissä. Kyllähän tuolla nyt naisen jo pitäisi sinut tunnistaa ja tulla klo 17.00-21.00 päivystämään uimahalliin. Oikeesti?

        Älä ole niin hermoherkkä. Ei tämä ole mikään realistinen paikka saada viestiäsi perille. Jos ymmärrät…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän joku ehdotti, että jos ei haluta kenenkään muun vastaavan aloituksiin kuin tämän yhden ainoan, jonka perään haikailee, niin kannattaa mainita.

        Käyt perjantaisin illalla uimassa ja muuten töissä. Kyllähän tuolla nyt naisen jo pitäisi sinut tunnistaa ja tulla klo 17.00-21.00 päivystämään uimahalliin. Oikeesti?

        Älä ole niin hermoherkkä. Ei tämä ole mikään realistinen paikka saada viestiäsi perille. Jos ymmärrät…

        Vielä jatkoksi. Jos nyt kävisikin niin, että tuolta miljoonien joukosta tuo nainen keksisi, että juuri sinä olet laittanut tuon viestin, niin aika huonon kuvan annat itsestäsi, kun hermostut heti, jonkun vinkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä jatkoksi. Jos nyt kävisikin niin, että tuolta miljoonien joukosta tuo nainen keksisi, että juuri sinä olet laittanut tuon viestin, niin aika huonon kuvan annat itsestäsi, kun hermostut heti, jonkun vinkistä.

        Turhaan käännät kirjoitustani sellaiseksi mitä se ei ole. Ei mene läpi tuo sinun minun mustamaalaamisesi nyt alkuunkaan.
        Ja viisastelusi on turhaa , et voi minua opettaa , ei riitä rahkeet siihen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän joku ehdotti, että jos ei haluta kenenkään muun vastaavan aloituksiin kuin tämän yhden ainoan, jonka perään haikailee, niin kannattaa mainita.

        Käyt perjantaisin illalla uimassa ja muuten töissä. Kyllähän tuolla nyt naisen jo pitäisi sinut tunnistaa ja tulla klo 17.00-21.00 päivystämään uimahalliin. Oikeesti?

        Älä ole niin hermoherkkä. Ei tämä ole mikään realistinen paikka saada viestiäsi perille. Jos ymmärrät…

        Huom. Uintipäivät ovat tiistai JA perjantai.

        Kyllä pitäis löytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tuohon ihan selkeästi että käyn kotikaupungin uimahallissa perjantai iltaisin niin en tarvitse siihen mitään vinkkaamisiasi tai muutakaan typerää viisastelua .
        Sen mitä kirjoitin sen voi lukea nainen jos haluaa minut kaksin nyt perjantaina nähdä.

        Ok. Mä tuun miesten saunaan alasti alapesun jälkeen ja istun ylärivistössä haarat auki.
        Kyllä mut tunnistaa. Muut ovat miehiä.
        Kauhia kuhina voi tosin olla, ettet ihmettele, jos kasvojani ei näy 😁😁😁😁😁


      • Anonyymi

        Uiminen rentouttaa, mutta tänään ei pysty erinäisistä fysiologisista syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan käännät kirjoitustani sellaiseksi mitä se ei ole. Ei mene läpi tuo sinun minun mustamaalaamisesi nyt alkuunkaan.
        Ja viisastelusi on turhaa , et voi minua opettaa , ei riitä rahkeet siihen .

        Toivottavasti se odottanasi nainen ei ilmesty.
        Pelkkää ajanhukkaa.
        Sinulla on ikävä luonne.


    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä..." Yep Yep.

      • Anonyymi

        Eikä ainuttakaan ollut sääntöjen vastainen. Ylläpito kiusaamassa taas!!!


    • Anonyymi

      Rakkaani... Aloitus ei minulta

    • Anonyymi

      Niin oli hänkin, mitä nyt ehdin häntä tuntemaan - lyhyeksi jäi se tutustuminen - sivusta miestä ajatellen

    • Anonyymi

      Ai kamalaa

    • Anonyymi

      Minä, Nainen 5 kirjainta ensimmäinen on T. Rakastan erästä ihanaa miestä salaa ja miehellä on 4 kirjainta, ensimmäinen on J

      Suukko rakkaalleni jos olet täällä 😘🙏
      Toivottavasti voit hyvin ja nähtäisiin jossain pian Seinäjoella.

      Koska lauletaan taas karaokea yhdessä?

      • Anonyymi

        Ei ei


      • Anonyymi

        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        https://youtu.be/5HFO0tRnWlM
        ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi suoraan ilmoittaa, jos molemmat vapaita ja suhtkoht normaaleja ihmisiä.

    • Anonyymi

      olet väärässä

    • Anonyymi

      Haista paska!

      Tuollaiset miehet painukopt Helvettiin !

      ei teistä oo parisuhteeseen !

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe