Oonko läski

Anonyymi-ap

Oonko läski mä oon 142 cm ja 33,6 kg kun seison sivuttain niin on pömppä ja edestä näyttää viel pahemmalta kun istun niin 3 isoo läskimakkaraa ja oon 11v. Kertokaa!

13

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi olet tehnyt niin monta avausta ?
      Vai onko nuo trolleja ?
      Älä tarkkaile itseäsi peilistä, keskity johonkin muuhun, tai hae apua ammattilaisilta.
      Juttele jollekin.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi et juttele koulusi rehtorin kanssa? Hän on ystäväsi.

      • Anonyymi

        Etkö jo huomaa! tuo alaikäisenä kirjoittava on yli 80v eläkeläinen. Sen kaikki elämä on provoilla nettisivuilla.


    • Anonyymi

      olet kauhea valas. Laihduta ja tee uusia aloituksia tänne.

    • Anonyymi

      Olen 8-vuotias ja lukenut tätä palstaa kaksi vuotta ja saan jatkuvasti ihmetellä minkälaista roinaa lapset saavat osakseen tällä palstalla. Ajatelkaa vähän miten puhutte. Tässä tapauksessakin aloittaja on vasta 11-vuotias. Kuinka te kehtaatte?

      • Anonyymi

        hienoa että olet löytänyt 6 vuotiaana palstat ja osaat kirjoittaa noin aikuismaisesti. sä et ole mikään 8 vuotias. kukaan ei usko sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hienoa että olet löytänyt 6 vuotiaana palstat ja osaat kirjoittaa noin aikuismaisesti. sä et ole mikään 8 vuotias. kukaan ei usko sua.

        Ei se olekaan, kun kirjoittaa olevansa 8-vuotias, ja silti kirjoittaa " aloittaja on vasta 11-vuotias ".
        Jos se olisi itse nuorempi kuin 11 , ei kirjoittaisi toisesta sanalla " vasta 11 v".
        Eli kiinni jäi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se olekaan, kun kirjoittaa olevansa 8-vuotias, ja silti kirjoittaa " aloittaja on vasta 11-vuotias ".
        Jos se olisi itse nuorempi kuin 11 , ei kirjoittaisi toisesta sanalla " vasta 11 v".
        Eli kiinni jäi...

        Minä olen vasta 8-vuotias ja aloittaja on vasta 11-vuotias, mutta sinä olet jo yli 40-vuotias tai jopa yli 80-vuotias LÄSKI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vasta 8-vuotias ja aloittaja on vasta 11-vuotias, mutta sinä olet jo yli 40-vuotias tai jopa yli 80-vuotias LÄSKI.

        jos on 80 niin suotakoon se hänelle. kuitenkin elinvuosia jäljellä korkeintaan 20 niin sallittaan herkut 80 vuotiaalle. Kyllä ne terveellisen elämäntavan omaavatkin kuolevat joskus kuten aira samulin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vasta 8-vuotias ja aloittaja on vasta 11-vuotias, mutta sinä olet jo yli 40-vuotias tai jopa yli 80-vuotias LÄSKI.

        Joo, olen yli 40-vuotias, mutta paljon alle 80-vuotias.
        Ylipainoakin löytyy, vaikka ei nyt vielä ihan läskiksi voisi sanoa.
        Mutta ole nyt itse minkä ikäinen tahansa, niin läski et kuitenkaan ole tuolla painollasi.


    • Anonyymi

      Olen tällä kertaa 7 vuotta vanha.

      • Anonyymi

        Se on hyvä, että ihminen voi olla ihan sen ikäinen, miltä milloinkin tuntuu.
        Älä kuitenkaan tee hirveän isoja, monien vuosien harppauksia, voi mennä uskottavuus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe