Olisikohan tarpeeksi töitä jos alkaisin kevytyrittäjänä siivoamaan ja pesemään vessanpönttöjä. Siihen mulla riittäisi smsttitaitoe.
Kebytyrittäjäksu.
10
209
Vastaukset
- Anonyymi
Tule Suvimäen Klubitalolle. Saat tehdä ilmaiseksi molempia.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18068918U
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan uusavuton
- Anonyymi
"Kebytyrittäjäksu" on kyllä hyvä amatti. Hyvä palkaki.
- Anonyymi
Meillä Kebytyrittäjäksuliitossa on jo tuhansia jäseniä. Teemme läheistä yhteistyötä Perussuomalaisten kanssa, koska koemme sen olevan ainoa piejesniyrittäjien puolestapuhuja.
- Anonyymi
Joten lobotomia ja äkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten lobotomia ja äkkiä
Emme halua puuttua siihen, miten aivojasi käsittelet. Omapa asiasi.
No, kybytyrittäjäjaksuna kyllä varmaan riittöis töitä =D =D
- Anonyymi
Minä harjoitan kebytyrittäjäksua kotonani ja veloitan 100€/h.
- Anonyymi
Minä Pattayan naisoletettu tienaan 100€/15 minuuttia..mies ja Kela maksaa lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601