Duutsonien tämänpäiväisessä jaksossa Duutsonit olivat mikkeliläisperheessä
vieraana, mutta missä kaupungin osassa kyseinen jakso oli kuvattu
Pitkäjärvellä, vaiko Rantakylässä.
Missä se Duutsonit tui taloon jakso oli kuvattu, Perhe Saari
22
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Joo oli
- Anonyymi
Niin mitä oli? Kummassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mitä oli? Kummassa?
Rantakylää ainakin minä veikkaan, kun oli niin paljoa peltoa ympärillä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18069252V
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vieläkö jotkut muka katsoo ohjelmia telkkarista?
- Anonyymi
Mistäs sinä niitä katselet? Puhelimesta?
Ennemmin katselen 65 tuumaisesta ja ääni tulee Genelecin kajareista.
- Anonyymi
Launialassa kuvattu
- Anonyymi
kummallista kommenttien poistoa
- Anonyymi
Kuvattu Saarisilla, , en tajua kysymystäsi, ite vastasit kysymykseesi.
- Anonyymi
Lammen perukoilla kuvattu.
- Anonyymi
Otavassapas.
- Anonyymi
Siekkilässä kuvattu.
- Anonyymi
Tupalan perukoilla kuvattu
- Anonyymi
Ei ollut. Haukivuorella kuvattu jakso.
- Anonyymi
Haukivuorella. Frendin perhe.
- Anonyymi
Varma tieto : Kuvattu Tuukkalassa
- Anonyymi
Siis kerroit varmaa väärää tietoa.
Anttolassa kuvattu, olin apurina hääräämässä.
- Anonyymi
Duudsonit tuhosivat vuosituhannen alkupuolelta lähtien maamme lasten, nuorten ja nykyisten aikuistenkin elämän. Opettivat pelleilemään, tekemään pähkähulluja temppuja kuten ostoskärryjen työntämistä veteen. Nyt tulokset näkyvät joka paikkakunnalla. Nuo duudsonit eivät ikinä kypsy vastuullisiksi aikuisiksi. Uusin ohjelma on kuvottava, olen pari kertaa sen nähnyt nopeasti lyhyen pätkän osalta ennen kanavan vaihtoa. Toisessa jaksossa yksi noista pösilöistä ajoi mopolla talon sisälle sotkien paikat. Toisessa jaksossa jätkät rypivät mudassa ja tulivat taloon sisälle sotkemaan saunat, lattiat ja seinät mudalla. Järkevää? Hauskaa? Ei naurattanut.
Yhteiskunnassa pitäisi edelleen olla vahva sensuuri tv-ohjelmissa ja somessakin, eli ei haitallisia ohjelmia esitettäväksi.- Anonyymi
Oikeesti. Tässä maassa on paljon lapia, jtka kaipaisivat ammattiapua henkiseen pahoinvointiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti. Tässä maassa on paljon lapia, jtka kaipaisivat ammattiapua henkiseen pahoinvointiinsa.
Sekä myös sä.
- Anonyymi
Ei noi duutsonien " henkin apu " vien lasten käyttäytymistä muuta kuin huonompaan ja päättömimpiin tekoihin. Sairasta touhua näiden duutsoneiden esimerkit, ei yhtään ihme että lapsilta jää ja unohtuu käytöstavat ja teoista seuraamukset.
Omaa tyhmyyttään LEPPÄLÄKIN vammautunut...
Auto iskeytyi maahan, ja Jarppi Leppälä huusi tuskissaan – seuraukset saivat ohikulkijan heittämään kysyvän kommentin
https://www.is.fi/viihde/art-2000010355393.html
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe455627Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast3772745Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu102366Laita mies mun nimikirjaimet tänne
Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭831769Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?151276- 411121
- 1531111
- 691009
Pystytkö olemaan rehellinen ja
kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano151922Sinusta tuli mies
Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei56921