Ompas tuo Lepistön poika taas epätoivoisena hakemassa tällä kertaa hallintojohtajan virkaa kunnasta, on kyllä mielestäni niin laaja ja vastuullinen virka, ettei hänelle sovi, no määräaikainen joten ottaa vakivirastaan varmaan virkavapaata
Kepuvoittoisena kuntana voipi sen saadakin
Ellei käy kylmät niin kuin eräälle lastentarhaopettaja ja päivähoidonohjaajaa hakijalle, no maailma on täynnä ihmeellisiä asioita varsinkin poliittisissa päätöksissä
Aika näyttää tässä kepujen vahvuuden Karviassa
Hallintojohtaja
7
1251
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu takaa paikan varmasti. Nyt tuloo palkinto kun oli vaaleis ehdokas
- Anonyymi
Saas nähdä onko se kohta kunnan johtajana ainakin särmikäs kloppi on.
- Anonyymi
Olis ainesta siihenkin. Ulosanti ainaki olisi paree kun nykyisellä piipittimellä. Voisi olla ajatusmaailmas muutaki kun kulttuuri
- Anonyymi
Sisäsiittoisessa pikkukylässä luonnollisesti pelätään ja kadehditaan kaikkea mahdollista kunnan ulkopuolelta tullutta.
- Anonyymi
Hän olisi hyvä ja edustava valinta hallintojohtajaksi ja aikanaan jopa myös kunnanjohtajaksi. Kannatan!
- Anonyymi
Jatkoon! Eikö tämä ole mikään poliittinen mielipide.
Kerrankin Karviassakin joku fiksu älykkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358