Miten paljon ja mitä korvatulppien pitäisi äänistä estää/vaimentaa?
Olen kokeillut useita erilaisia näitä pehmeitä/muotoiltavia korvatulppia, ja ei ne tunnu kuin ihan vähän vaimentavan ääntä. Niiden kanssa voi vaikka kuiskia ongelmitta, senkin kuulee. Sormien kevyt hinkkaaminen korvan vieressä kuuluu ongelmitta. Musiikkia voi kuunnella, jutella voi ongelmitta yms.
Olen miettinyt, että asettuuko korvatulpat itsellä jotenkin väärin, kun aluksi kun ne on työntänyt korvaan, ja pitää sormella vastaan, että lopettavat paisumisen, niin sinä hetkenä ne tuntuu vaimentavan enemmän. Sormen kun ottaa pois, ne vielä laajenee päästä niin, että se pää tulee korvareunan syvennykseen, ja sitten ne ei enää vaimenna juuri mitään. Toinen pää on kuitenkin on noin 1cm korvakäytävässä, kun otan pois.
Olen kokeillut tavallisen, että pienikokoisia, ettei se tulpan koostakaan voi olla kiinni.
Korvatulpista?
Anonyymi-ap
1
201
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=SPNPZJingZA
Katsoin tätä videota, ja saattaa tosiaan olla, että ne tulpat itsellä ei asetu oikein, eivät mene joko riittävän syvälle, tai luisuvat ulos sen jälkeen, kun laajentumisen on odottanut. Tuossa videolla tulpat on puolet syvemmällä, kuin itsellä laajentumisen jälkeen. Miten ne edes saa noin syvälle? Itsellä tuntuu nopeasti vastusta, kun kapeaksi rullatun tulpan työntää korvakäytävään, vaikka vetäisi korvan reunasta ylöspäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984