Onko tää kioski- grillivaunu milloin auki? Ei aukioloa löytynyt...olis 12e makkarasatsii maistanu.....ohi meni nälkä muualla.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Jos olis koppi tai pari joissa olisi erilaista ruokaa kuin kaikilla paikallisilla ruokapaikoilla niin oes tosi hyvä
- Anonyymi
Vuonna -65-66 talvella olin töissä Sjoella. Enpä osannut miettiä silloin kioskia tai snagareita/pizzanarikoita, jollaisia on nykyisen asuinkyläni keskustassa pääkaduilla 20 kpl sadan metrin matkalla. Aiemmin, 70-luvulla, nykypaikkakunnallani oli aika, jolloin peltisiä nakkikioskeja oli keskustassa puolenkymmentä. Niiden tontit olivat suosittuja tappelupaikkoja viikonloppuisin klo 24 jälkeen, jolloin kapakat heittivät asiakkaansa pihalle. Wow, olivat ne aikoja! Siinä moni ilman saattokeikkaa jäänyt uros sai esittää kovaa kundia.
Toivottavasti Sjoella aloittaa rohkea yrittäjä, joka uskaltaa laittaa sämpylänpuolikkaiden väliin muutakin kuin lauantamakkaran siivun ja "kaikki mausteet" eli ketsuppia, sinappia, kurkkumössöä ja perusmajoneesia. Salaatinlehti lienee Sjoella tuntematon lisuke. Mansikoita ei kai kannata sämpylöihin ympätä.
Nykyisin olen ikäni ja uskomuksieni vuoksi ulkona ryhmästä joka voi arvostella mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna -65-66 talvella olin töissä Sjoella. Enpä osannut miettiä silloin kioskia tai snagareita/pizzanarikoita, jollaisia on nykyisen asuinkyläni keskustassa pääkaduilla 20 kpl sadan metrin matkalla. Aiemmin, 70-luvulla, nykypaikkakunnallani oli aika, jolloin peltisiä nakkikioskeja oli keskustassa puolenkymmentä. Niiden tontit olivat suosittuja tappelupaikkoja viikonloppuisin klo 24 jälkeen, jolloin kapakat heittivät asiakkaansa pihalle. Wow, olivat ne aikoja! Siinä moni ilman saattokeikkaa jäänyt uros sai esittää kovaa kundia.
Toivottavasti Sjoella aloittaa rohkea yrittäjä, joka uskaltaa laittaa sämpylänpuolikkaiden väliin muutakin kuin lauantamakkaran siivun ja "kaikki mausteet" eli ketsuppia, sinappia, kurkkumössöä ja perusmajoneesia. Salaatinlehti lienee Sjoella tuntematon lisuke. Mansikoita ei kai kannata sämpylöihin ympätä.
Nykyisin olen ikäni ja uskomuksieni vuoksi ulkona ryhmästä joka voi arvostella mitään.Tappeluja ei kerkeä tulemaan tällä grillillä ..Menee ehkä liian aikaisin kiinni..Vois olla asiakkaita -tappelu? Mutta.kiitos kuitenkin kivalle yrittäjälle
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18070293c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onko grilli elossa ?
- Anonyymi
Grilli ollut suljettuna 3 viikkoa. Syy pakkaset .Ei käy asiakkaita. Karnevaalien aikaan ois nälkäsiä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502