Mikä siinä on?

Anonyymi-ap

Mikä siinä on kun heti on ensimmäiset liukkaat kelit niin kylän juipit ovat heti vaarantamassa liikenettä! Eikö tähän hommaan saa minkään näköistä rotia!
Iltaisinkaan saa nukkua kun kauhea mekalla kuuluu ja samat autot ajavat edestakaisin.

29

1584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      #poekittae

    • Anonyymi

      No lapset on lapsia.

    • Anonyymi

      Aina se on ollut näin, ei tee poikkeusta tämä vuosi eikä uusi sukupolvi.
      Anna poikien temmeltää.
      Kyllä se rauhoittuu kun vehkeet särkyy.

    • Anonyymi

      Ketä tnä kylälle poekittae vetämää

    • Anonyymi

      Jupit kuriin

    • Anonyymi

      Käpestä torille

    • Anonyymi

      Liukkaille pääsyä ootettu ! 😅

      • Anonyymi

        Muille liukkaille pääsystä tuskin taitaa toivoa ollakkaa !🤣


    • Anonyymi

      no onhan se volvoa mukava huuattaa liukkailla

    • Anonyymi

      Kykkä ne saarahan loppumahan kun kerran viikkohon piretähän torilla näitten kakarootten piiskuu. Persehet vaan paljahiks ja pajuvihtoolla virvotaan sinipunaakses.

      • Anonyymi

        Joo, huono puoli siinä vain se, että piiskaaja saattaa saada turpaansa jo siinä vaiheessa kun yrittää kuskata näitä torille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, huono puoli siinä vain se, että piiskaaja saattaa saada turpaansa jo siinä vaiheessa kun yrittää kuskata näitä torille.

        Ei niitä tarvitse kuskata ne tulevat sinne nöyrästi ja alistuvat sanktioon joten kyllä sinäkin sinne tulet ulisemaan aivan omatahtoisesti. Eiks vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä tarvitse kuskata ne tulevat sinne nöyrästi ja alistuvat sanktioon joten kyllä sinäkin sinne tulet ulisemaan aivan omatahtoisesti. Eiks vaan.

        Olen paikalla mutta minä lyön ensin.
        En koskaan anna toiselle sitä ensi lyönnin mahdollisuutta.
        Läps, läps,,ja unten maille niin siinä käy ja lopuksi potku päähän ettei ihan heti herätä.
        Seuraavan kerran kun vastaan tulee niin sievästi menee toiselle puolen katua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paikalla mutta minä lyön ensin.
        En koskaan anna toiselle sitä ensi lyönnin mahdollisuutta.
        Läps, läps,,ja unten maille niin siinä käy ja lopuksi potku päähän ettei ihan heti herätä.
        Seuraavan kerran kun vastaan tulee niin sievästi menee toiselle puolen katua.

        Jaa se piti käydä kommenttini ilmiantamassa, tuliko pahamieli?

        Voidaa kahtoa nuo sinun voimafantasiat joku päivä. Jos tuun torille niin teet sen läps läps niin tipahan unten maille ja varmistat potkulla päähän?

        Käsittämätön idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paikalla mutta minä lyön ensin.
        En koskaan anna toiselle sitä ensi lyönnin mahdollisuutta.
        Läps, läps,,ja unten maille niin siinä käy ja lopuksi potku päähän ettei ihan heti herätä.
        Seuraavan kerran kun vastaan tulee niin sievästi menee toiselle puolen katua.

        Sievästi ? 🤣 Taidat olla melko neitimäinen tyhjän pullistelija !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paikalla mutta minä lyön ensin.
        En koskaan anna toiselle sitä ensi lyönnin mahdollisuutta.
        Läps, läps,,ja unten maille niin siinä käy ja lopuksi potku päähän ettei ihan heti herätä.
        Seuraavan kerran kun vastaan tulee niin sievästi menee toiselle puolen katua.

        Niin justiinsa . Oletpa kova .


    • Anonyymi

      Antaa poikien nauttia nuoruuttaan

      • Anonyymi

        Miten tytöt nyt on tasa-Arvo...


    • Anonyymi

      Menisivät Puolangan tielle kokeilemaan, siellä hyvä testata auto ja taitoa

    • Anonyymi

      Kyllä se loppuu kun perä menee rikki sutittelusta.

      • Anonyymi

        Noinhan siinä käy kun yksi pyörä menee sulalle ja saakin hetkeksi pitoa, niin naps kuuluu perä murikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan siinä käy kun yksi pyörä menee sulalle ja saakin hetkeksi pitoa, niin naps kuuluu perä murikasta.

        Kunnon autoissa ei oo mitään perämurikkaa ja vaikka olisikin niin eiköhän kaikissa autoissa oo jo tasauspyörästö! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon autoissa ei oo mitään perämurikkaa ja vaikka olisikin niin eiköhän kaikissa autoissa oo jo tasauspyörästö! 🤣

        Siksi juuri se perä meneekin kun tasauspyörästön lukko ottaa kiinni toispuoleisesti.
        Uusissa autoissa ei ongelmaa mutta juuri näissä nuorten suosimissa takavetoisissa se on ongelma.
        Vanhat Volvot, bemarit, mersut, opelin omegat ym, aikakauden takavetoiset ovat herkkiä perän särkymisen suhteen juuri näissä sudittamis tilanteissa.


    • Anonyymi

      Saapipahan kylän poijat kerrannii rassata perää luvan kansa

      • Anonyymi

        Eihän perän rassaaminen ole kiellettyä, ihan presidenttiehdokkaan toimesta sitä harrastetaan.


    • Anonyymi

      Paljakassa oli isot häät menossa. Illan mittaan Nantekin päsi tansittamaan morsianta. Siinä touhussa meni useampikin peli Ressan Lassin toimiessa pelimannina.
      Lopulta sulhanen kyllästyi Nanten ja vasta vihityn tanssimiseen ja suuntasi napakan potkun kohti tanssiparia. Pahaksi onneksi potku osui morsiamen haaraperukkaan.
      Välikohtausta jouduttiin sittemmin käsittelemään käräjillä. Nantekin joutui asianosaisena todistamaan:
      -Niin millaisia vammoja teille siitä koitui, kysyi syyttäjä
      -No kaksi sormea murtui, vastasi Nante

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe