Mikä siinä on kun heti on ensimmäiset liukkaat kelit niin kylän juipit ovat heti vaarantamassa liikenettä! Eikö tähän hommaan saa minkään näköistä rotia!
Iltaisinkaan saa nukkua kun kauhea mekalla kuuluu ja samat autot ajavat edestakaisin.
Mikä siinä on?
29
1632
Vastaukset
- Anonyymi
#poekittae
- Anonyymi
No lapset on lapsia.
- Anonyymi
Aina se on ollut näin, ei tee poikkeusta tämä vuosi eikä uusi sukupolvi.
Anna poikien temmeltää.
Kyllä se rauhoittuu kun vehkeet särkyy. - Anonyymi
Ketä tnä kylälle poekittae vetämää
- Anonyymi
Jupit kuriin
- Anonyymi
Käpestä torille
- Anonyymi
Liukkaille pääsyä ootettu ! 😅
- Anonyymi
Muille liukkaille pääsystä tuskin taitaa toivoa ollakkaa !🤣
- Anonyymi
no onhan se volvoa mukava huuattaa liukkailla
- Anonyymi
Kykkä ne saarahan loppumahan kun kerran viikkohon piretähän torilla näitten kakarootten piiskuu. Persehet vaan paljahiks ja pajuvihtoolla virvotaan sinipunaakses.
- Anonyymi
Joo, huono puoli siinä vain se, että piiskaaja saattaa saada turpaansa jo siinä vaiheessa kun yrittää kuskata näitä torille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, huono puoli siinä vain se, että piiskaaja saattaa saada turpaansa jo siinä vaiheessa kun yrittää kuskata näitä torille.
Ei niitä tarvitse kuskata ne tulevat sinne nöyrästi ja alistuvat sanktioon joten kyllä sinäkin sinne tulet ulisemaan aivan omatahtoisesti. Eiks vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä tarvitse kuskata ne tulevat sinne nöyrästi ja alistuvat sanktioon joten kyllä sinäkin sinne tulet ulisemaan aivan omatahtoisesti. Eiks vaan.
Olen paikalla mutta minä lyön ensin.
En koskaan anna toiselle sitä ensi lyönnin mahdollisuutta.
Läps, läps,,ja unten maille niin siinä käy ja lopuksi potku päähän ettei ihan heti herätä.
Seuraavan kerran kun vastaan tulee niin sievästi menee toiselle puolen katua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läps, läps,,ja unten maille niin siinä käy ja lopuksi potku päähän ettei ihan heti herätä.
Seuraavan kerran kun vastaan tulee niin sievästi menee toiselle puolen katua.Jaa se piti käydä kommenttini ilmiantamassa, tuliko pahamieli?
Voidaa kahtoa nuo sinun voimafantasiat joku päivä. Jos tuun torille niin teet sen läps läps niin tipahan unten maille ja varmistat potkulla päähän?
Käsittämätön idiootti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan kerran kun vastaan tulee niin sievästi menee toiselle puolen katua.Sievästi ? 🤣 Taidat olla melko neitimäinen tyhjän pullistelija !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan kerran kun vastaan tulee niin sievästi menee toiselle puolen katua.Niin justiinsa . Oletpa kova .
- Anonyymi
Antaa poikien nauttia nuoruuttaan
- Anonyymi
Miten tytöt nyt on tasa-Arvo...
- Anonyymi
Menisivät Puolangan tielle kokeilemaan, siellä hyvä testata auto ja taitoa
- Anonyymi
Kyllä se loppuu kun perä menee rikki sutittelusta.
- Anonyymi
Noinhan siinä käy kun yksi pyörä menee sulalle ja saakin hetkeksi pitoa, niin naps kuuluu perä murikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan siinä käy kun yksi pyörä menee sulalle ja saakin hetkeksi pitoa, niin naps kuuluu perä murikasta.
Kunnon autoissa ei oo mitään perämurikkaa ja vaikka olisikin niin eiköhän kaikissa autoissa oo jo tasauspyörästö! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon autoissa ei oo mitään perämurikkaa ja vaikka olisikin niin eiköhän kaikissa autoissa oo jo tasauspyörästö! 🤣
Siksi juuri se perä meneekin kun tasauspyörästön lukko ottaa kiinni toispuoleisesti.
Uusissa autoissa ei ongelmaa mutta juuri näissä nuorten suosimissa takavetoisissa se on ongelma.
Vanhat Volvot, bemarit, mersut, opelin omegat ym, aikakauden takavetoiset ovat herkkiä perän särkymisen suhteen juuri näissä sudittamis tilanteissa.
- Anonyymi
Saapipahan kylän poijat kerrannii rassata perää luvan kansa
- Anonyymi
Eihän perän rassaaminen ole kiellettyä, ihan presidenttiehdokkaan toimesta sitä harrastetaan.
- Anonyymi
Paljakassa oli isot häät menossa. Illan mittaan Nantekin päsi tansittamaan morsianta. Siinä touhussa meni useampikin peli Ressan Lassin toimiessa pelimannina.
Lopulta sulhanen kyllästyi Nanten ja vasta vihityn tanssimiseen ja suuntasi napakan potkun kohti tanssiparia. Pahaksi onneksi potku osui morsiamen haaraperukkaan.
Välikohtausta jouduttiin sittemmin käsittelemään käräjillä. Nantekin joutui asianosaisena todistamaan:
-Niin millaisia vammoja teille siitä koitui, kysyi syyttäjä
-No kaksi sormea murtui, vastasi Nante
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875