Toyota Corolla G 6 R WRC, rallien kuningas ja spoilerit on. Nyt kyllä lähtee kuin Carlos Sainzilla, niin jää vokkelot ja skeidat öljylammikoihinsa kun polkaisee.
Nyt löytyi unelma-auto
12
342
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtee kuin pappatunturi.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18071069w
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ai toi vai? https://www.nettiauto.com/toyota/corolla/13089620
- Anonyymi
Ai että ku on magee! Tost viel kiekkarajotin pois nii vois nöyryyttää VRS-Skoodia 6-0! POLKEE TOITSUU TÄYYYYYSIIIIII!!!!!!!!!
- Anonyymi
VW-konserni on toyotisteille kuin kryptoniittia Teräsmiehelle😂😊😁
- Anonyymi
Ei voi päästä elämässään kovin pitkälle jos unelmat on noin alhaisella tasolla, suoraan sanoen ala-arvoisella tasolla.
- Anonyymi
Joillekin Toyota on unelma, minä taas unolmoin jos saisin joskus maistaa maailmalla kadehdittua suomalaista lauantaimakkaraa.
- Anonyymi
Carlos Saintzista tulee aina mieleen se, kun hän paiskoi kypärän Celican takalasin läpi autoon, auton hyydyttyä vähän ennen maalia. Siinä meni maailmanmestaruus sivu suun Mäkiselle.
- Anonyymi
Oliko tämä malli se joka pärjäsi huijaamalla ja jonka jälkeen tojo häpeissään hävisi ralliskenestä? Vai se malli jossa sain menetti mestaruuden kun turbo hajosi?.
- Anonyymi
Jokainen saa toki unelmoida mistä haluaa.
Itse tykkään enemmä LANDROVER Defender 110 kunnon moottorilla ja varusteilla.
Mun mielestä se on AUTO verrattuna Tojoon. - Anonyymi
Tuo ei kelpaa edes kaalimaalle.
- Anonyymi
Englannis on raatoina metsäautoteillä tojoo lohkot halki jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894