Mies, en enää vihjailee sulle

Anonyymi-ap

Sulla on sun Tinder. Parempi, että minäkin alan käymään treffeillä.
Palataan siihen, miten oltiin alussa. Mä olen iso tyttö jo. Kestän kyllä, jos en saa vastakaikua.

29

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohditko kenties jotain :)

      • Anonyymi

        Kuka ja mitä unohti? Niin mies ei käy treffeillä eikä nainenkaan. Ellei keskenään.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18071076z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Toivottavasti löydät mieleistä treffi seuraa :)

    • Anonyymi

      No ei todellakaan ole mitään dintereitä olen kyllä käynyt siellä ihan paska ja rahastus sovellus sekin tyhmät maksaa

    • Anonyymi

      Vastakakaikua ei tule foorumeilla. Ota yhteys viestillä

      • Anonyymi

        Eikää meinaatko ettei tämä mies itse katkeran trollauksensa keskellä tajua ettei tämä touhunsa realisoidu naiskaveriksi 😆


    • Anonyymi

      Vihjailet liian ristiriitaisesti. Enemmän suoruutta peliin. Ei ole niin vaikeaa

      • Anonyymi

        Miksi haluat uskoa näihin miehen tarkoituksellisen hönöihi trollauksiin oletko alentava ja samalla epätoivoinen?


    • Anonyymi

      Se on varmasti ihan hyvä, koska minä ainakaan en tajua vihjailuja. Tinderissä voi sentään olla melko luottavainen siihen, että matchannyt ihminen voi olla oikeasti kiinnostunut, eikä mene pilaamaan kaverisuhteita olettamalla asioita. Vaikka joku sanoisi ihanaksi ja kaikkea, niin se ei kokemukseni mukaan tarkoita kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Ihana ja paras..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ja paras..

        Näin on minullekin eräs ihana nainen sanonut vähän aikaa sitten, mutta se ei tosiaan tarkoita mitään, koska tiedän hänen olevan 80% varmuudella ihastunut toiseen mieheen. Ei ole mitään järkeä arvuutella ja lähteä kilpailemaan jonkun huomiosta, kun siitä tulee vaan kaikille paha mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on minullekin eräs ihana nainen sanonut vähän aikaa sitten, mutta se ei tosiaan tarkoita mitään, koska tiedän hänen olevan 80% varmuudella ihastunut toiseen mieheen. Ei ole mitään järkeä arvuutella ja lähteä kilpailemaan jonkun huomiosta, kun siitä tulee vaan kaikille paha mieli.

        Ootkos varma? Ihan varma?


    • Anonyymi

      Kestätkö aivan varmasti sen?

      • Anonyymi

        Tottakai!
        Mä olen kaikille ihmisille puhelias ja iloinen. Meni kauan ennenkuin tajusin, että sinäkin olet mies.
        Olen toki aina tykännyt sinusta, mutta vasta viime kesänä heräsin siihen "et juma! Toikin on muuten mies!"
        Ei tää niin vakavaa ole!
        AP


    • Anonyymi

      Miten olet vihjaillut?

    • Anonyymi

      Ei tunneta

      • Anonyymi

        Ei varmaankaan. Harmi.


    • Anonyymi

      Miten vihjailuihisi olisi sitten pitänyt reagoida. Se ei oikein tuntunut luontevalta että olisin alkanut käyttää miehisiä viehätyskeinoja mitä ne nyt ikinä onkaan. Vihjaileva mies kun ryhtyy suorapuheisemmaksi juuri tätä teerenpeliä huomatessaan kohdistuvan itseensä. Tunsin itseni hiean neuvottomaksi kun roolit olivat hakusessa.

    • Anonyymi

      Iso tyttö mutta kiusaat edelleen lopeta se kiusaaminen niin meidän juttu menis pitkälle

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole nyt myöhäistä.

    • Anonyymi

      Voi olla muitakin kun sinä ja Tinder.

    • Missä olisi seikkailumme

    • Olen nyt feministi ja en käytä tinderiä

    • Feministi jolla voisit olla ylpeä. Ehkä ainoa, sitä en tiedä

    • "Oletko sä elossa" haluan kysyä

    • Anonyymi

      Vanaja ukkohan sinä olet

      • Anonyymi

        👍👍 tai ylipäätään se että aloittaja on mies


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe