Mulla Civik 2012v. Alkuperäiset jarrupalat. Viime huollossa sanoin,että vaihtakaa etupalat,kun näin paljon ajettu? Vastasivat,että ei vielä tarvi.
Tehdaspalat kestää.
15
357
Vastaukset
- Anonyymi
No, paljonko sillä on ajettu ja missä?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Juu, ei ne ajamatta kulu.
- Anonyymi
Jäi tossa kertomatta,että 120thkm.
Oli joskus honda,missä vaihdoin 120thkm etupalat. Ei olisi ollut pakko vielä. - Anonyymi
Eikö jarrupalojen tehtävä ole jarruttaa kitkapinnalla ja siinä samalla kulua.
Ei se kulumattomuus ole välttämättä autuaaksi tekevä asia.- Anonyymi
Säästää rahaa,jos laatupalat!
- Anonyymi
Ennen ne kesti ehkä pidempään kun sai käyttää myrkkyjä ja ajotyyli vaikuttaa todella paljon jarrujen kulumiseen tietysti.
- Anonyymi
Palojen materiaali voi muuttua, rungot ruostua. Onko suorat?
Vuosi sitten heitin 5mm kulutuspintaiset vanhat toisen autosta pois, runko metalliromuihin ja pinnat roskiin.
Oli huono teho, uusilla 20e paloilla aivan eri, puree kunnolla. Liukupeltien alta kannattaa poistaa ruoste ja pellit kirkkaat. Niitä ei kannata naarmuttaa - Anonyymi
Sie et oo kyl paljoo jarrutellut ja muuteski kevyt koppainen kaara sulla
- Anonyymi
Kaasulla enemmän hallinnut!
- Anonyymi
Näissä kiossa ja niissä kestää joskus 40thkm. Kin?
- Anonyymi
mulla myös 1.8 honda 17 mallia ja 70 tuhatta palat 127 tuhatta levyt joka nurkkaan ja palat..ite laitoin ei paha ja halpa huolto
mutta hyvä näin jarruista en tinki..muuta siis korjauksia ei lainkaan ole ollunnna..- Anonyymi
Miten sait takapalat kulumaan?
- Anonyymi
Jarrupaloja ei tarvitse vaihtaa ainakaan alle 200 000 kilometrin normaaliajossa. Klongswagenissa voi joutua sen tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418