Kun tulin ekaksi talveksi Thaimaahan, se oli vain noin 4 kuukautta.
Etäkasvattajan perhe-elämää.
7
177
Vastaukset
- Anonyymi
Pasanen kertaa vaan omaa elämäänsä kun ei lapsukaiset ehtineet edes päiväkotiin saakka kun isukki äkkäsi työkuntoutuksesta Jyväskylästä itselleen heikkopäisen sotaratsun ja vei pankkivekselillä tämän katsomaan Amerikkaa ja jättivät tämänkin äpäräpojan johonkin sosiaalihuollon huostaan.
Se matka jäikin sitten ainoaksi yhteiseksi matkaksi. Heikkolahjainen thaivaimo ei oppinut edes 15 vuodessa suomenkieltä eikä saanut kansalaisuutta.
Huomattiin kelvottomaksi myös työelämään ja pakeni nälissään täysin tyhjätaskuna Thaimaahan, jonne paksukaula painoi perässä etsimään karkulaista päästyään sairaseläkkeelle lukuisista psyykkisistä ongelmista johtuen.
Ei ole mikään varsinainen vuoden isä tämäkään tapaus.- Anonyymi
Kympin tytär oli rintaruokinnassa kun isukki lähti tinderseikkailemaan ja lopulta löysikin neljänsadan joukosta mieleisensä huorån.
- Anonyymi
Tuon kirjoittaja ei ole mieleltään terve, Pasanen tee rikosilmoitus tuossa on kaikki nettirikollisuuuden osa-alueet yhdessä postaukseksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kirjoittaja ei ole mieleltään terve, Pasanen tee rikosilmoitus tuossa on kaikki nettirikollisuuuden osa-alueet yhdessä postaukseksessa.
Enpä taida viitsiä, jokainen tervepäinen tietää että laiffila ei ole penaalin terävin kynä, sääliksi käy hemmoa, kun pakko keksiä satuja päivästä toiseen, ihan varma hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä taida viitsiä, jokainen tervepäinen tietää että laiffila ei ole penaalin terävin kynä, sääliksi käy hemmoa, kun pakko keksiä satuja päivästä toiseen, ihan varma hullu.
Voitko eritellä että mikä kertomuksestasi ei ole totta? Itse olet tuon kaiken kertonut.
Mutta toisaalta kun ottaa huomioon että mikään kertomasi ei ole toistaiseksi ollut totta niin kaikkihan on mahdollista. Saattaa olla että vaimollasi on myös munat, kovin on miehisiä piirteitä eikä rintapuolta laisinkaan. Olen myös melkoisen varma että tämä kuspää on sukua sinulle https://ibb.co/5R70SHy Ilman geneettistä yhtäläisyyttä ei kahta moista sikiä maan päälle harhoineen ja munattomine uhkauksineen.
https://youtu.be/FqA3Zo2cxKI?t=5
Aivan identtinen isopää jossa ei järjen häivääkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko eritellä että mikä kertomuksestasi ei ole totta? Itse olet tuon kaiken kertonut.
Mutta toisaalta kun ottaa huomioon että mikään kertomasi ei ole toistaiseksi ollut totta niin kaikkihan on mahdollista. Saattaa olla että vaimollasi on myös munat, kovin on miehisiä piirteitä eikä rintapuolta laisinkaan. Olen myös melkoisen varma että tämä kuspää on sukua sinulle https://ibb.co/5R70SHy Ilman geneettistä yhtäläisyyttä ei kahta moista sikiä maan päälle harhoineen ja munattomine uhkauksineen.
https://youtu.be/FqA3Zo2cxKI?t=5
Aivan identtinen isopää jossa ei järjen häivääkään.Minä taas olen täysin varma että kaikki syytteet minusta on mielikuvituksesi tuotetta, hullu sinä olet varmasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195970- 173496
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193006Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6412227Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1642195Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721495Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421445Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31248Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061166Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641127