Vaeltamassa tuntureilla

hiker...

Vaelluksella...

Urheilullinen sinisilmä etsii seuraa vaellukselle lappiin...
Näin alkoi seuranhakuilmoitukseni eräällä tunnetulla palstalla. Kesä läheni ja vaellukselle oli päästävä. Ajatus yksinäisestä viikosta lapin tuntureilla ei kuitenkaan ollut mieleeni, joten turvauduin netin seuranhakupalstoihin löytääkseni seuraa reissulleni.


Lukuisten mailien ja muutamien puhelinkeskustelujen jälkeen olin varma että Minna olisi seurani vaelluksella. Minna lähetti itsestään pari kuvaa joitten perusteella hän oli kaunis suomalainen nainen; Vaaleat, hieman kiharat hiukset, kaunis vartalo ja pyöreäpiirteiset kauniit kasvot..
En tiedä johtuiko se enemmän tai vähemmän vapaaehtoisesta selibaatistani, mutta uusi tuttavuuteni aiheutti liikehdintää niin ylä- kuin alapäässäkin.

Rinkkaa vasten nojaten nautin auringon lämmöstä opastuskeskuksen pihanurmikolla. Minna saapuisi pian ja pääsisimme heti lähtemään kohti erämaata. Minna laskeutui ulos linja-autosta ja huomasin jännittäväni kohtaamistamme. Rinkan selkäänsä heitettyään hän tuli minun luokseni ja tervehti minua halauksen kera, hetkessä oli jotain erikoista, sillä jo pelkkä halaus sai sydämeni lyömään kovemmalla temmolla.

Muutamia tunteja käveltyämme minulle alkoi käydä selväksi että seuralaiseni oli avoin ja hän pystyi puhumaan asioista kuin asioista ilman estoja. Kummallista kyllä vaikka olimme tunteneet toisemme vain pienen aikaa, puheemme kääntyi aika ajoin seksiin. Jonain hetkinä minulla oli tosin vaikeuksia kuunnella Minnaa ajatuksen kera, sillä hänen perässä kävellessäni silmäni olivat hänen pyöräilyshortsien peittämässä ihanan muotoisessa takamuksessa.

Päivä oli todella kuuma, lämpö oli hellelukemissa ja aurinko paistoi täydeltä taivaalta. Kuumuus alkoi käydä sietämättömäksi ja saavuttuamme eräälle joelle Minna ehdotti virkistävää pulahdusta veteen. Ennen kuin ehdin vastata Minna riisui jo vaatteitaan ja yllätyksekseni hän riisui itsensä täysin alasti. Hänen vartalonsa oli sillä hetkellä seksikkäintä mitä voisin kuvitella, kaiken kruunasi paljaaksi ajeltu alapää. Myös itse otin vaatteeni pois ja pulahdin hyiseen veteen. ”täällä on simpukka” Minna sanoi ja kumartui ottamaan sen käteen. Hänen takapuolensa oli minuun päin jolloin hänen kumarrettuaan hänen paljas häpy näkyi ihanasti jalkojen välistä, tätä näkyä en enään kestänyt vaan minun kaluni nousi välittömästi erektioon. Minna kääntyi minuun päin ja huomasi täydessä mitassa olevan erektioni. Sanaakaan sanomatta hän tuli eteeni, polvistui ja otti kaluni suuhunsa. Tilanne oli uskomaton, seisoin keskellä lapin erämaata joessa ja kaluani imi nainen jonka olin tuntenut vain hetken. Olisin varmaan lauennut hänen suuhunsa hyvin pian ellen olisi joutunut keskeyttämään touhuamme, sillä huomasin läheisen tunturin laelta laskeutuvan ihmisiä. Puimme äkkiä vaatteet päällemme ja lähdimme lähes juoksujalkaa jatkamaan matkaamme.

Iltapäivällä puheemme oli yhä enemmän seksivoittoista. Minna kertoi muunmuassa kokeilleensa muutamia kertoja seksiä naisen kanssa. Hänen puheistaan päättelin että en ollut ainoa joka oli ollut liian pitkään ilman seksiä.
Olin vaellusreittiä suunnitellessani valinnut ensimmäiseksi yöpymispaikaksemme erään lammen rannalla olevan autiotuvan. Saavuimme tuvalle yhdeksän aikaan illalla ja ilokseni huomasin ettei siellä ollut muita yöpyjiä. Aavistelin että tänä yönä olisi oma rauha tarpeen. Ensitöiksemme kävimme pesemässä päivän hiet pois kämpän edustalla olevassa lammessa. Peseytymisen aikana en voinut olla katselematta Minnan alastonta vartaloa. Alaston vartalo ja kylmän veden kovettamat nännit olivat näky joka sai aikaan kaluni lähes hallitsemattoman erektion. Myös Minna huomasi erektioni, mutta tällä kertaa hän vain hymyili salaperäisesti. Syötyämme pussikeitoista koostuvan illallisemme aloimme valmistautua yöpuulle. Sullouduin makuupussiini ja seurailin katseellani Minnaa joka vaihtoi yövaatteita päällensä. Ja jälleen kaluni kovettui nähdessäni alastoman vartalon. Tällä kertaa helpotin oloani liikuttelemalla esinahkaani varovasti makuupussini sisällä. Minna ei laittanutkaan yöpaitaansa päällensä vaan tuli alastomana minun viereeni. Sanaakaan sanomatta hän alkoi suudella minua ja siirsi makuupussin päältäni. Hän tuli päälleni ja kääntyi siten että sain kasvojen eteen hänen paljaan häpynsä ja otti suuhunsa kaluni. Tunsin kuinka Minnan kuumat huulet koskettivat terskaani. Varovasti hän aloitti kielellään leikkinsä lähes halkeamispisteessä olevan kaluni päässä. En voinut olla voihkaisematta ääneen kun tunsin pehmeiden huulien laskeutuvan kalun vartta alaspäin. En itsekkään aikonut jäädä pelkästään ottajan rooliin vaan painoin huuleni Minnan turvonneita häpyhuulia vasten. Kieleni löysi hänen klitoriksensa ja heti ensikosketuksella Minna värähteli kuin sähköiskun saaneena.
Samalla työnsin keskisormeni hänen sisällensä ja koukistin sitä jolloin pystyin koskettelemaan vaginan etureunassa olevaa g-pistettä. Tunsin kuinka Minna puristi yhä kovempaa kalustani kun annoin kieleni pyöriä hänen klitoriksellaan. Minna kääntyi ympäri ja alkoi laskeuta varovasti kullini päälle. ”Sun kalu on ihanan iso”. Minna alkoi varovaisen liikkumisen kaluni päällä. Liikuttelin käsiäni hänen vartalollaan ja otin välillä Minnan kiinteittein rintojen keskeltä nöpöttävät nännit sormieni käsittelyyn.Vaihdoimme asentoa ja asetin Minnan kyljelleen ja olimme ns lusikka asennossa. Liikuttelin kaluani hänen sisällään kiduttavan hitaasti. Halusin nauttia tästä ihanasta hetkestä mahdollisimman pitkään. Käsieni vaellellessa hänen vartalollaan vein toisen käden takapuolelle. Kosketin keskisormella Minnan taempaa aukkoa ja se sai hänet värähtämään. Työnsin varovasti keskisormeni pillunnesteiden kostuttamaan anukseen jolloin Minna alkoi ääntelemään entistä kiihkeämmin. Jatkoin kaluni liikuttelua entistä kiivaammalla tahdilla ja samalla liikuttelin sormeani varovasti toisessa aukossa. Tunne oli mieletön ja Minnan todella kiihkeä voihkinta sai minut lähes sekoamaan päästäni. Jatkoin vielä hetken kunnes tunsin Minnan anuksen alkavan sykkimään sormeni ympärillä ja samalla minna sai lähes itkunsekaisella äänellä sanottua ”multa tuleee..”. Samalla annoin omien nesteideni ryöpytä hänen sisälleen.

Laukeamisen jälkeen otin Minnan tiukkaan syleilyyni ja suutelin häntä kaulalle. Hän hengitti raukeasti ja hetken päästä vaipui uneen. Itse päätin lähteä pihalle nauttimaan yöttömästä yöstä. Kesä yö oli todella lämmin. Myös Minna tuli ulos ja istui syliini ja pisti kätensä kaulani ympärille. Istuimme kämpän portailla sanaakaan sanomatta ja katselimme yöttömän yön auringon välkettä tyynen lammen pinnalla. Jossain lauloi Kuovi. Näky oli täydellinen. Paikka oli täydellinen. Hetki oli täydellinen. Olin rakastunut…

5

10131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiker...

      Joo-o,

      nyt tarkistelin tekstiä ja huomasin että aikaslailla tuli kirjotus ja ajatusvirheitä. No sen siitä saa kun alkaa väsyksissä kirjottelee.

      Mites onko muilla kommentoitavaa...
      Seuraava juttu on jo työn alla, kannattaako jatkaa.

    • luonto

      Hyvä, luonto mukana!

    • Anonyymi

      Hyvä vanha ystäväni Mirja houkutteli minut vaellukselle kertoi että otetaan helppo reitti. Mietin mitenkähän naiset kahdestaan pärjää. Mirjalla oli kartat kompassit ja lista mitä matkaan. Mieheni sanoi kannattaako lähteä ? Meidän elämä on mennyt samaa rataa niin sanoin kannattaa katso sinä lapsia menee noin viikko.
      Auto parkkiin ja menoksi metsään, lähtiessä Mirja halasi nyt aika on meidän.
      Oltiin kävelty ja juotu tasaisesti mutta kuuma ilma teki sen että pysähdyttiin metsän reunaan syötiin vähän ja katsottiin karttaa ja suunnat molemmille.

      Mirja riisui ylä osan paljaaksi ja laittoi vain T-paidan sanoi että hikoiluttaa, katsoin hänen isoja rintoja nätit tein itse samoin. mieleen jäi rinnat katselin kävellessä Mirjan pyllyä ja reisiä tiukka asu vain korosti niitä. Kun pysähdyttiin kuivattiin rinnat ja selät Mirja pyyhki selkää ja samalla rinojen alta, piti kädessä rintaa ja vähän puristi kosketus oli sievän hivelevää tuntui oikeastaan hyvältä.
      Mietin kosketusta kun käveltiin, olenkohan sala lesbo. Laitoimme järven lähelle leiripaikalle teltan ja laitettiin ruoka. Mirjan mies on lääkäri Mirjalla oli pirtua mukana niin ei tarvi kantaa paljon, kaksi mottia ja kikatettiin jo kunnolla.

      Vettä hakiessa huomattiin että vesi aika lämmin, mentiin uimaan kiireesti telttaan kuivattiin toisia pyyhkeellä otettiin lämmikettä lisää. Mentiin telttaa kun täristiin kylmästä mentiin kahden hengen makuupussiin oltiin ensin vierekkäin sitten vastakkain aivan liki, naurettiin näin liki ei olla ennen oltu. Kun oltiin kädet toisten ympärillä alkoi tuntu oudolta katsoin Mirjaa ja noin vaan suudeltiin, Mirja sanoi tuntuu jänskältä, niin minullakin. Sanoin sinulla on kauniit rinnat ja kosketin,Mirja huokasi voin saada orgasmin rinnoista hyväilin niitä samalla kerroin en ole ennen suudellut rintoja, Mirja tosiaan nautti hyväilin ja suutelin nännejä ne oli ihanan isot, merja kiljahteli ja sai orgasmin, halatiin pitkään. Mirja laskeutui alemmas ja suuteli mun rintoja tuntui aivan eriltä kuin mies aloin nauttia halasin ja puristelin päätä rintoihin, Mirja pani sormet hävylle ja kohta sisään silloin tulin huusin että pure sievästi sai sellaisen orgasmin että ei koskaan. Maattin vierekkäin ja puhuttiin kaikkea halattiin nukuttiin hyvin.
      aamulla keitettiin kahvit, ja ennenkuin purettiin teltta, suudeltiin kiihkeästi, kumpikin tunsi että jotain tulee vielä tällä reissulla. Päivä käveltiin ja naurettiin ja levättiin, illalla kumpikin tiesi että teltassa ei heti nukuta.
      Kun sain Mirjan häpyhyylet ensikertaa huulille mirja huusi himosta kaksi kertaa ennenkuin lopetin Juotiin taas vähän Mirja halasi, rakas ja siirtyi alas kyllä nainen tietää miten se tehdään ei ollut hetkeä että en olisi halunnut kuin lisää.

      Seuraavana päivänä kun oltiin kierroksen lopussa katsottiin hotellia, naurettiin nyt ukkojen tili selväksi. Illalla saatiin tanssia kunnolla, Mirja kuiskas nuo nuoret pojat olisko olleet parikymppisiä hierauvat tanssilattialla kivasti eivät ole liian röyhkeitä.
      Siirryttiin myöhemmin aulaan ja pojat tul houkuttelemaan yläkertaan, sanottiin mikä teillä on mielessä ? Toinen sanoi arvaa ollaan oltu reissussa kaksi viikkoa.

      Mentiin ylös, Vessassa Mirja sanoi nyt tehdään loppu kierros ja riisuttiin pikkareille, pojat katsoi ihmeissään, ja riisuutui heti kävivät kiinni halutti jo kyrpää kummallakin naitiin hulluna ja vaihdettiin kaveria. Lähdettiin omaan huoneeseen, mentiin sänkyyn ja naurettiin nyt on vieraat siemmenet sisässä.
      Aaamupala ja kotia kohti, kotona mies kysyi kannattiko , katsoin silmiin kannatti minusta löytyy vaikka mitä kun tarve vaatii. Viestissä Mirja kiitti reissusta ja sanoi osa otetaan uudestaan. Vastasin: varmasti ja aika pian, tuli hymynaamoja monta

    • Anonyymi

      miten tuollaisia minnoja löytäisi vaellukselle? tinteristäkö?

    • Anonyymi

      Oltiin vaellettu kolme päivä tiesin että lähellä on autiotupa, päästiin sinne paikalla oli kaksi isoa miestä, toinen oli varmaa yli viisikymppinen. Illemmalla vaimo Raija halusi pestä alhaalla olevassa purossa lämmitin isossa kattilantyylisessä nuotiolla vettä ja vein rantaan Raija kauhisteli miehet seuraa kuin elokuvaa sanoin annan olla niin on paras, laitettiin ruokaa nuotiolla miehet oli sisällä, kun tulivat molemmat oli humalassa ison mies sanoi huonolla ruualla niin menee päähän onneksi päivän vaellus ja hotelliin.
      Join itsekkin miesten juomaa oli väkevää, nauroivat pirtua ei tarvi paljoa kantaa, Raija kin kerkis juoda kasi lasillista lantrattuna.
      Kun mentiin sisään se oli aika pimeä lattialla yksi led valo. Nukuin seinän vieressä vaimo sitten ja iso mies vaimon takana toinen sen takana.
      Yöllä vaimo liikkui heräsin, katsoi minua näytti sormella taakse menin lähelle kuiskas se koskettelee kuiskasin älä suututa ainakaan. Nukuin vaimoonpäin vaimo katsoi silmiin menin lähelle kuiskas koskettelee pillua näytin shyy sormilla.
      Mies oli välillä seljällään kalu oli valtava ja iso terska.
      Kuiskasin se runkkaa ja on iso älytön, vaimo katsoi ja kuiskas en tä jos se,odottelin mies kääntyi hitaasti, vaimo säpsähti aukasi suutaan katsoi koko ajan. Näin miehen kädet lantiolla viltin alla. Vaimo otti käsistä kiinni ja vapisi katsoi silmät suurena nyökkäsin vaimo nosti jalkaa silmät muljahti näin miehen liikkeistä nyt on sisässä vaimo puristi käsiä irottauduin koskin rintoihin vaimo katsoi pyöritin nännejä vaimolla kävi kieli huulien välissä suu alkoi aueta ja silmät meni kiinni urahdus ja tiesin vaimon vapinasta nyt saa.
      Mies kääntyi seljälleen, vaimo tuli viereen kuiskas sinä annoit tapahtus annoin suukon kuiskasin oliko hyvä, hymyili kuiskas ihana kuin hevonen ja naurahti.
      Aamulla varhain huusin vaimolle mene kalaan huusi minä myös en odotellut kävelin metsään.
      Kuulin ikkunan takaa kun mies sanoi kaverilleen panin sitä yöllä vittu että oli tiukka vaimo sanoi päästäkää istumaan, älkää imekö kuuletteko kuului möreä ääni me vaan vähän. kuuli pitkään kun imuääniä tuli sitten kuului, tämä on ihan märkä.
      Iso mies sanoi annas kun minä ei mennyt pitkään kun vaimo valitti sinä revit kohta mies kysyi etkö nauti, vaimo myönsi nautin nautin mies sanoi kastelet koko laverin ja urahti vaimo kiljui taas täyteen. Kuului puhetta vaimo akoi taas kiljahtelemaan varmaan toinenkin nai voimalla ja aika pian vaimo kiljui sai varmaan sisään, hiippailin metsään. Iso mies tuli ulos kuselle katsoin eie ihme että huusi.
      Meni yllättävän vähän aikaa kun lähtivät kantamuksineen huusivat ovelta kiitos.

      Mein sisään vaimo makasi seljällään katseli kattoon, sanoi jätit minut naitavaksi ja katsoi silmiin, pyysin anteeksi. Vaimo otti kainaloon älä pyydä se oli älytöntä panoa tuntui että reåiän mutta halusin lisää ja sitä nyt on tule, kun painoin sisään kuului turiseva ääni, vaimo sanoi sen se selipaatti tekee pantiin sievästi kun vaimo oli vähän hellä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe