Hei!
Tuli jonkin aikaa sitten tämmöinen lämmitettävä takki vastaan tiktokissa, ja minä itse kun palelen jo pienelläkin pakkasella, niin oli pakko tilata ja kokeilla, vaikka hinta olikin aika suolainen.
Tilasin siis IgniteJacket:in lämmityksellä varustetun takin, sekä heidän akkupankkinsa. Ei voi muuta kun suositella tätä, jos yhtään sattuu omaan budjetiin osumaan! Aivan mielettömän hyvin toimii, eikä toimituksessakaan kestänyt kauaa.
Jos siis yhtään näet itsessäsi talvella palelijaa, niin kuin minä, niin ehdottomasti lämmitettävä takki ostoon! Isona plussana mukana tulee akkupankki, jolla voi ladata takkia, sekä puhelinta samaan aikaan!
ISO SUOSITUS!
Tässä vielä linkki, mistä omani tilasin!
ignitejacket.com
Paras joululahja 2023?
Anonyymi-ap
2
297
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Meiltä löytyy kaksikin kappaletta juuri tätä samaa! On oikeasti todella hyvä, eli samoilla linjoilla ap:n kanssa!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947693- 374077
- 483640
- 2443147
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402732Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212644- 462613
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as382596- 1372550
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292499