Hajosi Toyoan 2.0 hybridin moottori

Anonyymi-ap

Mitä maksaa uusi moottori / korjaus? Ainakin lohko männät kiertokanget ja kampiakseli tarvitsee uusia mutta mahdollisesti myös kansi.
Mitä mahtaa mahsaa?

99

1431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et saa Russian varaosia enää. Kiitä isäntääsi Puttea tästä. Wongi jää lasten leluksi tai varastoksi.

    • Anonyymi

      Taitaa olla taas provo. Toyotasta ei ole koskaan hajonnut moottoria. Eihän nuo kolariautojen moottorit käy edes kaupaksi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tojotatassa moottorin hajoaminen ei ole koskaan vika vaan se on ominaisuus.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hajonnu. "..VVTi moottori saattaa kuluttaa öljyä. Vika johtuu männänrenkaista, jotka kuluttavat sylinterit. Vaihdettu puolimoottoreita takuuna..."

        https://merkkihuolto.autotie.fi/tyyppivika/Toyota/Corolla

        Ei vaihdeta takuuna, vaan artisti maksaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotatassa moottorin hajoaminen ei ole koskaan vika vaan se on ominaisuus.

        Puntossasi kestää moottori 🤣🤣🤣 vai onko sulla teini BMV.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hajonnu. "..VVTi moottori saattaa kuluttaa öljyä. Vika johtuu männänrenkaista, jotka kuluttavat sylinterit. Vaihdettu puolimoottoreita takuuna..."

        https://merkkihuolto.autotie.fi/tyyppivika/Toyota/Corolla

        Toyotassa oli tosiaan 2001 ja 2002 liian tiukat männänrenkaat jotka tarttui kiinnni ja Toyota hoiti homman hienosti takuuna ja seuraavissa vuosimalleissa samaa vikaa ei ollut.

        Samaa vikaa on ollut mm. Volksvagen,Audi,Skoda, Bmw ne ei ole mennyt takuuseen eikä vikaa ole korjattu vaan paskoja on työnnetty markkinoille vuodesta toiseen...

        Toyotassa oli samaan aikaan myös D4D Dieselissä kaksoismassa vauhtipyörä vika joka korjattiin seuraaviin vuosimaleihin ja vielliset ja viattomat vaihdettii takuuna uusiin.

        Mutta mitä teki Volskvagen, Bmw Audi,Volvo ym. (Mersussakin oli malleja jossa oli tuo vika) Ei mitään ! vikaa ei ole korjattu sama vika vaivaa vielä 20 v. kuluttua eikä takuuseen niitä helposti saanut ellei 2v. aikana ehtinyt mennä rikki.


      • Anonyymi

        Toyotan 2,0 hybridin moottori on varsin kestävä niillä monilla on ajettu yli miljoona kilometriä. Ne on kestävämpiä kuin legendaariset Mersun dieselit. Toyotan moottoreita löytyy roppakaupalla vakkutus yhtiöiden varastolta. Ne eivät käy lainkaan kaupaksi, koska niitä ei riku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan 2,0 hybridin moottori on varsin kestävä niillä monilla on ajettu yli miljoona kilometriä. Ne on kestävämpiä kuin legendaariset Mersun dieselit. Toyotan moottoreita löytyy roppakaupalla vakkutus yhtiöiden varastolta. Ne eivät käy lainkaan kaupaksi, koska niitä ei riku.

        " niillä monilla on ajettu yli miljoona kilometriä."

        Aijaa!!

        Laita pari linkkiä moisiin.


    • Anonyymi

      Ratkaisu, osta turbo skoda dsgeellä.

      • Anonyymi

        Taas joku viitsii kirjoitella provoja.


      • Anonyymi

        Ne ainakin kestää paremmin kuin Toyotan sätökset ja niissä on samalla huimasti paljon paremmat ominaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas joku viitsii kirjoitella provoja.

        Täytyy sitä omaamieltään jotenkin rauhoitella, kun itsellä on mätämese.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ainakin kestää paremmin kuin Toyotan sätökset ja niissä on samalla huimasti paljon paremmat ominaisuudet.

        Toyota on mailman kestävin auto jopa Bensa corollalla on ajettu 1,6 Miljoonaa kilometriä alkupräisellä moottorilla .
        Suomessa on paljon Diesel Toyotia joilla on ajettu yli 1 Miljoonaa kilometriä...
        Saksalaisten bensa moottorit on loppuja jo 200 tkm jälkeen.
        Datsun oli aikoinaan vielä kestävämpi -70/-80 luvulla kuin Toyota
        Mutta nykyiset Nissanit ei ole enään Toyota veroisia.
        Myös Hondalla on moottoreita ja Mazdalla joilla ajaa moninkertaisen kilometri määrän Saksalisiin verrattuna.
        Myös Alusta on Japanilaisissa paljon kestävämpi ja parempi kuin Saksalaisissa.
        Saksalaiset on tietenkin parempia ajaa 200 km/h vauhdissa suoralla moottori tiellä se on selvää se johtuu saksan vapaista rajotuksista.


    • Anonyymi

      Et kertonut tarkemmin autosi mallia tai vuosimallia.

      Mutta esim uusimpaan corollaan saa kaksilitraisen moottorin edullisesti Liettuasta.112tkm ajettu moottori maksaa 700 euroa ja siihen rahtia päälle 115 euroa. Moottori on vuosimallin 2021 autosta.

      Toinen vaihtoehto on moottori Puolasta, 786 euroa, rahtia tulee 180 euroa. Ajomäärää ei ole mainittu mutta vuosimalli on 2020.

      Joku suomalainen pikkupaja vaihtanee moottorin 600 - 800 eurolla.

      • Anonyymi

        2021 Corolla 2.0 Touringsports aj. 73tKm Takuu ei korvaa koska on ajettu kuulema ilman öljyjä? Öljynvaihdot on tehty merkkiliikkeessä mutta ei auta?
        Missä on siis Toyotan luotettavuus ja kestävyys?

        Aiemmin Toyotaa on korjannut huonoja moottoreita mutta ei näköjään enään.
        Nyt asiakas maksaa ja Toyota haluaa lisää rahaa kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021 Corolla 2.0 Touringsports aj. 73tKm Takuu ei korvaa koska on ajettu kuulema ilman öljyjä? Öljynvaihdot on tehty merkkiliikkeessä mutta ei auta?
        Missä on siis Toyotan luotettavuus ja kestävyys?

        Aiemmin Toyotaa on korjannut huonoja moottoreita mutta ei näköjään enään.
        Nyt asiakas maksaa ja Toyota haluaa lisää rahaa kaikesta.

        Älä satuile! Toyotan moottorit eivät riku muuta kuin käyttäjän hölmöilyn takia pienillä kilometreillä. Toyotan moottorit kestää yleensä yli miljoona kilometriä. Tämän vuoksi kolari autoista ei oteta moottoria, koska koskaan ei sellaista tarvi.


      • Anonyymi

        Hihhiii, mahtaa olla paljon moottoreita tarjolla jos ovat noin halpoja ja valmiiksi lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021 Corolla 2.0 Touringsports aj. 73tKm Takuu ei korvaa koska on ajettu kuulema ilman öljyjä? Öljynvaihdot on tehty merkkiliikkeessä mutta ei auta?
        Missä on siis Toyotan luotettavuus ja kestävyys?

        Aiemmin Toyotaa on korjannut huonoja moottoreita mutta ei näköjään enään.
        Nyt asiakas maksaa ja Toyota haluaa lisää rahaa kaikesta.

        Enää ei ole rahaa maksella takuukorjauksia.
        Öljyt pitää tarkastaa ajoittain ja varsinkin Toyotasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021 Corolla 2.0 Touringsports aj. 73tKm Takuu ei korvaa koska on ajettu kuulema ilman öljyjä? Öljynvaihdot on tehty merkkiliikkeessä mutta ei auta?
        Missä on siis Toyotan luotettavuus ja kestävyys?

        Aiemmin Toyotaa on korjannut huonoja moottoreita mutta ei näköjään enään.
        Nyt asiakas maksaa ja Toyota haluaa lisää rahaa kaikesta.

        Jos itselläni olisi tuollainen ongelma, olisin saattanut kysyä että mistä nuo kyseiset moottorit löytyy ja ehkä vielä kiittää että joku jaksoi etsiä nämä edulliset ratkaisut.

        No, ehkä aloittajan ongelmaan löytyy joku toinen ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä satuile! Toyotan moottorit eivät riku muuta kuin käyttäjän hölmöilyn takia pienillä kilometreillä. Toyotan moottorit kestää yleensä yli miljoona kilometriä. Tämän vuoksi kolari autoista ei oteta moottoria, koska koskaan ei sellaista tarvi.

        Moni Toyotan moottori on kehitetty kestämään n. 250tkm ja hyvällä huollolla se kestää kauemmin. Näin on kaikissa merkeissä, jos moottori on tunnettu ja varsin kestävä.

        Toyota on suosittu, joten sen vaihtomoottoreitakin on tarjolla. Kyllä niitä elinkaaren loppupuolella tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni Toyotan moottori on kehitetty kestämään n. 250tkm ja hyvällä huollolla se kestää kauemmin. Näin on kaikissa merkeissä, jos moottori on tunnettu ja varsin kestävä.

        Toyota on suosittu, joten sen vaihtomoottoreitakin on tarjolla. Kyllä niitä elinkaaren loppupuolella tarvitaan.

        Aika monet polttomoottorit tuntuu olevan nykyisin mitoitettu tuohon 200 - 250 tkm kestoon.

        Toisaalta, ei kai keskimäärin sen enempää tarvitakaan. Yli 300tkm ajomäärän ylittää vain muutama prosentti autokannasta elinkaarensa aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni Toyotan moottori on kehitetty kestämään n. 250tkm ja hyvällä huollolla se kestää kauemmin. Näin on kaikissa merkeissä, jos moottori on tunnettu ja varsin kestävä.

        Toyota on suosittu, joten sen vaihtomoottoreitakin on tarjolla. Kyllä niitä elinkaaren loppupuolella tarvitaan.

        Toyotaan ei yleensä tarvita vaihtomoottoria. Tojon moottorit on paljon kestävämpiä kuin minkään muun automerkin. Niitä saa pilkkahintaan purkaamoilta, vaikka myös kori Toyotissa kestää pitkään, koska ei ruostu juuri lainkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaan ei yleensä tarvita vaihtomoottoria. Tojon moottorit on paljon kestävämpiä kuin minkään muun automerkin. Niitä saa pilkkahintaan purkaamoilta, vaikka myös kori Toyotissa kestää pitkään, koska ei ruostu juuri lainkaan

        No voe mahotonta. Voe tokkiisa!

        Sitä kun on yhden asian mies, niin kaikki hiljenevät. Hän on puhunut.

        Ihan höpötystä. Kestäähän melkein mikätahansa moottori, jos se on huollettu oikein. Eikä tarvitse olla Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voe mahotonta. Voe tokkiisa!

        Sitä kun on yhden asian mies, niin kaikki hiljenevät. Hän on puhunut.

        Ihan höpötystä. Kestäähän melkein mikätahansa moottori, jos se on huollettu oikein. Eikä tarvitse olla Toyota.

        "Kestäähän melkein mikätahansa moottori, jos se on huollettu oikein."

        Kestää kestää. Nykyisin toi huollon määrä alkaa vaan olla melkoinen.

        -imukanavien puhdistus 50 tkm välein
        -suuttimien puhdistus 50tkm välein
        -jakopään vaihto pahimmillaan 30 tkm välein
        -männänrenkaiden uusiminen 100tkm välein
        -korkeapainepolttoainepumpun uusiminen 80tkm välein

        jne jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021 Corolla 2.0 Touringsports aj. 73tKm Takuu ei korvaa koska on ajettu kuulema ilman öljyjä? Öljynvaihdot on tehty merkkiliikkeessä mutta ei auta?
        Missä on siis Toyotan luotettavuus ja kestävyys?

        Aiemmin Toyotaa on korjannut huonoja moottoreita mutta ei näköjään enään.
        Nyt asiakas maksaa ja Toyota haluaa lisää rahaa kaikesta.

        Jos näin niin oikeuteen vain. Käytä oikeusturvakuutustasi.

        -kylmät kädet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä satuile! Toyotan moottorit eivät riku muuta kuin käyttäjän hölmöilyn takia pienillä kilometreillä. Toyotan moottorit kestää yleensä yli miljoona kilometriä. Tämän vuoksi kolari autoista ei oteta moottoria, koska koskaan ei sellaista tarvi.

        No höpö höpö. Toyotan d4d oli oikein surullisen kuuluisa siitä että kannen pultit korkkasivat. Koko bloki vaihtoon. Uudemmissa Tätä ei tapahtunut kaikille d4d-koneille mutta todella monille.

        Ja onhan korin laatu mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höpö höpö. Toyotan d4d oli oikein surullisen kuuluisa siitä että kannen pultit korkkasivat. Koko bloki vaihtoon. Uudemmissa Tätä ei tapahtunut kaikille d4d-koneille mutta todella monille.

        Ja onhan korin laatu mitä on.

        Toyotan D-4D moottorit ovat kautta aikojen kestävimmät. Niitä ei ole Suomessa rikkunut yhtään. Niille miljoona kilometriä on vain sisäänajo.


    • Anonyymi

      Toyotassa pitää vaihtaa aina koko moottori ja se maksaa yli 10.000 euroa.
      Tuon takia Toyota paalitetaan usein.

    • Anonyymi

      Toyota on aitomerkki joka kestää eniten kovaa käyttöä. Siihen löytyy linkki tarvittaessa. Samoin autoihin joita hinataan eniten kuten bmw, mb, auti ja muut resut.

      • Anonyymi

        Kerro lisää vitsejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää vitsejä.

        Auti, bmw ja mb ovat vähiten hinattuja, hihhiihhohhooohheehhehee!!!


    • Anonyymi

      Kansi irrotettu ja pari kiroa venttiiliä löytyi todennäköisesti myös kansi menee uusiksi koska se on luultavasti kiero.

      Uusi moottori Toyotan hinnoilla ei taida ihan haöpa olla?
      No yhmä joutuu maksamaan oppirahat kun ei nämä Toyotat mitään näköjään kestä.

      • Anonyymi

        Ajettu vajailla öljyillä ja venttilit on kieroja ja kansikin.

        Nyt kuulostaa kovin erikoiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajettu vajailla öljyillä ja venttilit on kieroja ja kansikin.

        Nyt kuulostaa kovin erikoiselle.

        Toyotassa on öljyn alarajan varoitusvalo.Koko juttu on keksitty trollin toimesta.Ei ole oikeasti tapahtunut.Toyotassa on myös kolmen vuoden takuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotassa on öljyn alarajan varoitusvalo.Koko juttu on keksitty trollin toimesta.Ei ole oikeasti tapahtunut.Toyotassa on myös kolmen vuoden takuu.

        Takuu ei korvaa normaalista kulumisesta johtuvia vikoja.
        Sama juttu kannentiiviisteen kanssa, niitä menee jatkuvasti Toyotan alumiinimoottoreihin.
        Jos ei vaihda tarpeeksi usein koko moottori hajoaa.

        Ensin väitetään ettei Toyota kuluta öljyä ja kun löytyy auto mikä kuluttaa siinä on lkjynkorrkeuden ilmoittava varoitusvalo. Sellaista ei varmasti tarvita jos auto ei kuluta öljyä!
        ONGELMIA riittää Toyota autoissa. Niin kaasuläppiä kuin muita antureita menee paljon.
        Menee öljypimppuja ja vesipumppuja ja sähkömoottoreita (jäähdytys ja jarrut)
        Starttireleet on talvella kulutustavaraa Toyota autoissa. Eikä ongelmat Toyota autoista lopu Toyota autojen ongelmalista on todella pitkä.


    • Anonyymi

      Ruma köntys vielä kaiken lisäksi tuo toyodas.🐹

    • Anonyymi

      Ochtaavian maamoottori maksaa 14000 euroa, ilman apulaitteita, simpli klääveri.

      • Anonyymi

        Minkälainen auto on Ochtaavia ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen auto on Ochtaavia ??

        Itäblokin helmi, suunnitelmatalouden kukkanen, pitkän puikulan suberpeen pikkuveli, ochtaavianen. Ruma ja löyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäblokin helmi, suunnitelmatalouden kukkanen, pitkän puikulan suberpeen pikkuveli, ochtaavianen. Ruma ja löyhä.

        Toyotan myyntijohtaja Hajosiko Toyodasi on sanonut ettei Toyota hajoa koskaan, eikä ainakaan joka viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan myyntijohtaja Hajosiko Toyodasi on sanonut ettei Toyota hajoa koskaan, eikä ainakaan joka viikko.

        Toyota kun hajoaa se paalataan ei kannata korjata.
        Miksi pitäisi korjata kun se laatu on mitä on.


    • Anonyymi

      Toyotan takuu on 10 vuotta, joten mikä on ongelma?

      • Anonyymi

        Toyotan 10 vuoden takuu pitää erikseen valita ja rahalla maksaa, joten tuo lienee aika harvassa autossa.

        Se on se ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan 10 vuoden takuu pitää erikseen valita ja rahalla maksaa, joten tuo lienee aika harvassa autossa.

        Se on se ongelma.

        Toinen ongelma ettei se kata mitään


    • Anonyymi

      Toyotan 10 vuoden takuu on markkinoiden ylivertaisesti paras!

      • Anonyymi

        Uskon Toyotan takuun 3v mutta EN RELAX turvaan mikä eikorvaa oikeastaan mitääm.
        Kannattais ehkä opetella ymmärtänään mitä lukee. Turva ja TAKUU ei ole sama asia- ymmärrä se nyt alkuun


    • Anonyymi

      Toyotan hybrideissä on sellainen iso riski, eli jos moottoriin tulee käyntihäiriöitä, niin se epätasapaino saattaa halkaista lohkon ja pahimmillaan siihen tulee iso reikä. Näitä esimerkkejä on Youtube väärällään. Toyota osaa keventämisen ja säästämisen todella hyvin, mutta riski on siinä ettei mikään ei saisi pettää mistään tai muuten kokonaisuus hajoaa. Sama koskee pyörän ripustusta, jos joku pikkuosa pettää, niin koko ripustus hajoaa.

    • Anonyymi

      Ei taida 10 000 euroa riittää uusista osista kasattuun moottoriin.
      Paljo kasauksesta joutuu maksamaan jos ei itse osaa tai ole mahdollista.

    • Anonyymi

      Tiedätkös mikä on autokorjaamo japaniksi? -HajosikoTojotasi

    • Anonyymi

      Uskomattoman kallis on Toyotan moottori.
      Rimpulan varaosat ei ole todellakaan halpoja.

      • Anonyymi

        Kallis?

        Käytettynä 700 euroa. Tietysti köyhälle kaikki on satumaisen kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallis?

        Käytettynä 700 euroa. Tietysti köyhälle kaikki on satumaisen kallista.

        Toyotan moottoreita on purkaamot väärällään, koska ne kestävät vähintään miljoona kilometriä. Tämän vuoksi niitä ei kukaan tarvi. Toyotissa korikin kestää pitkään, sillä se ei ruostu. Kolari autojen moottoreita toki kertyy purkaamoille, mutta niitä ei oteta kaikkia korjuun. Purkaamot ottaa talteen vain mikä käy hyvin kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan moottoreita on purkaamot väärällään, koska ne kestävät vähintään miljoona kilometriä. Tämän vuoksi niitä ei kukaan tarvi. Toyotissa korikin kestää pitkään, sillä se ei ruostu. Kolari autojen moottoreita toki kertyy purkaamoille, mutta niitä ei oteta kaikkia korjuun. Purkaamot ottaa talteen vain mikä käy hyvin kaupaksi.

        "..Toyotan moottoreita on purkaamot väärällään.."

        No niin on, kun ei ne passkat kelpaa enää kellekkään.


    • Anonyymi

      Kyllä on oottorilla todella huima hinta! Tekis mieli tässä kohtaa nostaa romu nosturilla ilmaan ja pudottaa 100m korkeudesta maahan! Royota ei tule vastaan hinnassa eli kuluttajalautakunta saa tapauksen käsiteltäväksi. Tarvittaessa muuta mediahuomiota täytyy gankkia. Katsotaan miten käy.

      Se täytyy sanoa t hinta tuntuu ihan kohtuuttomalta.
      Jos et usko soita ja kysy itse hinta omaan Toyotasi moottorista.

      • Anonyymi

        Pitäiskö Tojotalle tehdä samoin, kuin se yksi Suomalainen mies teki Teslalle, kun siitä hajosi ajo-akku???? Dynämenttiä 50kg alle ja BUMMM.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö Tojotalle tehdä samoin, kuin se yksi Suomalainen mies teki Teslalle, kun siitä hajosi ajo-akku???? Dynämenttiä 50kg alle ja BUMMM.....

        Olisi hyvä idea Syistuisko Puolustusvoimat yhteistyöhön jos lahjoittais Toiotan tykin maaliiksi? Itse ajattelin et vois helikopterista pudottaa tähän tyyliin: https://youtu.be/ljMVUZhC3Vo


      • Anonyymi

        Hajottamolta saa halvalla.Niin on tehty ennenkin.Ei kukaan osta uutta moottoria oli kyseessä minkä merkkinen auto tahansa.Minulta särky, melkein heti moottori ,kun ostin käytetyn Datsun Cheŕryn.Ei muuta,kun hajottomolta tarkastettu moottori,jolla ajoin monta vuotta tyytyväisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajottamolta saa halvalla.Niin on tehty ennenkin.Ei kukaan osta uutta moottoria oli kyseessä minkä merkkinen auto tahansa.Minulta särky, melkein heti moottori ,kun ostin käytetyn Datsun Cheŕryn.Ei muuta,kun hajottomolta tarkastettu moottori,jolla ajoin monta vuotta tyytyväisenä.

        "Ei kukaan osta uutta moottoria oli kyseessä minkä merkkinen auto tahansa."

        Olen nähnyt kun bemariin ostettiin tehdasuusi, 16t euron hintainen diesel-moottori. Vanhakin olisi ollut ehkä korjattavissa mutta uusi piti saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei kukaan osta uutta moottoria oli kyseessä minkä merkkinen auto tahansa."

        Olen nähnyt kun bemariin ostettiin tehdasuusi, 16t euron hintainen diesel-moottori. Vanhakin olisi ollut ehkä korjattavissa mutta uusi piti saada.

        No se on rahamiehen touhua.


    • Anonyymi

      Vähän ajetuissa myytävissä diesel Tojojen myynti-ilmoituksissa lukee usein moottori vaihdettu. Taitaa olla heikkoja myös Tojon dieselmoottorit.

      • Anonyymi

        Vähän ajetuissa myytävissä diesel volsujen myynti-ilmoituksissa lukee usein moottori, loota, voimansiirto, kori ja sähköt vaihdettu. Taitaa olla heikkoja myös volsujen dieselmoottorit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän ajetuissa myytävissä diesel volsujen myynti-ilmoituksissa lukee usein moottori, loota, voimansiirto, kori ja sähköt vaihdettu. Taitaa olla heikkoja myös volsujen dieselmoottorit.

        Kommentti on aika nolo taksissa ajettu 300-400tkm jopa 1,6 TDI moottoreilla ilman merkittäviä korjauksia.

        Toyota haluaa sopia asian jokaisen asiakkaan kanssa henkilökohtaisesti- Osaatko arvata miksi? Asiakasta kielletään julkisesti kertomasta mitään. aaaaaaaaakysymys herää siitä mikä tarve Toyotalla 0n peitellä näitä moottoreiden ym osien rikkoontumisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti on aika nolo taksissa ajettu 300-400tkm jopa 1,6 TDI moottoreilla ilman merkittäviä korjauksia.

        Toyota haluaa sopia asian jokaisen asiakkaan kanssa henkilökohtaisesti- Osaatko arvata miksi? Asiakasta kielletään julkisesti kertomasta mitään. aaaaaaaaakysymys herää siitä mikä tarve Toyotalla 0n peitellä näitä moottoreiden ym osien rikkoontumisia?

        Ei Toyotat rikkoudu.Ei tarvitse peitellä mitään.


    • Anonyymi

      Hyvin menee huippu luotettavalla Toyota hybridillä!

      • Anonyymi

        Googlaa: Toyota hybridin talviongelmat, toyota palovaara, juuttuva kaasupoljin, tojotan räjähtävä airbäg jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa: Toyota hybridin talviongelmat, toyota palovaara, juuttuva kaasupoljin, tojotan räjähtävä airbäg jne..

        Höpö,höpö.


    • Anonyymi

      Ongelmia riittää Toyotan kanssa joka osa-alueella se on varma ja Toyota on todella nihkeä korjaaman tai korjaamaan mitään vikaa kuten on huomettu.
      Kyllä se faktat nousee julkisuuteen väkisin vaikka toyota niitä yrittää peitellä ja loput hoidetaan lupauksilla jostain uudesta innovaatiosta mikä on suoraa huijausta.
      Länsimaissa tällainen uutisointi kiellettäisiin koska kyseessä on pörssiyhtiö-

      • Anonyymi

        Ongelmia riittää vaggineen kanssa joka osa-alueella se on varma ja ag on todella nihkeä korjaaman tai korjaamaan mitään vikaa kuten on huomettu.
        Kyllä se faktat nousee julkisuuteen väkisin vaikka konserni niitä yrittää peitellä ja loput hoidetaan lupauksilla jostain uudesta innovaatiosta mikä on suoraa huijausta.
        Japanissa tällainen uutisointi kiellettäisiin koska kyseessä on pörssiyhtiö-


    • Anonyymi

      Vaikka Toyialla aletaan 50 prosenttia sähköllä ja vaijdetaan öljyt 15YKm välein silti moottori ei kestä? Todellisuus on outoa Toyotan kanssa.

      • Anonyymi

        Todista väitteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista väitteesi.

        Toyota kestää huonosti kilometrejä.


    • Anonyymi

      Toyotan öljy on niin surkeaa ettei moottorit kestä edes 100TKm ajoa vakio öljynvaihtovälillä ja sehän on polttomoottorilla 7500Km koska sähköllä ajetaan puolet.

    • Anonyymi

      Taas ongelmia Toyotan kanssa. Mitä muuta voi odottaa kun pa*kan ostaa?

    • Anonyymi

      Hajosigo tojodasi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei pitäis ostaa pa*kaa, se hajoaaa käsiin pienillä kilometreillä.

    • Anonyymi

      Skoodasta meni moottori, uus 18 000 euroa.

      • Anonyymi

        Toyotan moottori maksaa tuplat!


    • Anonyymi

      Halpa kone Toyotaan? Ei maksa kuin vähän yli 10000€ halpaa on.

      • Anonyymi

        5000 euron tojotaan 10 000 euron kone. Halpaa on.


    • Anonyymi

      Eikä maksa paljon eikä korvaa takuu eikä auta Relax eikä mikään muu tojotuRva.

    • Anonyymi

      Kivaa se on lähes uuteen Corollaan alkaa tekemään koneremonttia.
      Eikä se ole todellakaan halpaa lystiä.

      • Anonyymi

        Ei se oikeasti hajonnut. Tämä on provo.


    • Anonyymi

      Toyotan moottorit oat ikuisia.

      • Anonyymi

        Hajoziko tojotazi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajoziko tojotazi ?

        Eihän Toyotat hajoa. Sellaista ihmettä ei ole vielä tapahtunut että Toyota menisi rikki. Ja kymmenen vuoden Relax-takuu hoitaa hommat, takuulla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain tapauksia neljä vuotta sitten ja Relax on hoitanut kaiken.
        Veetittaako Toyotan vastuullisuus vrt. kansanautohuojauskonserni?

        Toyota huijasi vain 20v päästöissä ja 30v kolaritesteissä.
        On aika kova huijaamaan koko Toyota konserni.
        Eikä edes korjannut mitään relaxin piikkiin vaan rajasi kyseisen lämmönvaihdin jupakan relax turvaan ulkopuolelle. Voit lopettaa valehtelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain tapauksia neljä vuotta sitten ja Relax on hoitanut kaiken.
        Veetittaako Toyotan vastuullisuus vrt. kansanautohuojauskonserni?

        Relaxi hoiti joitain tapauksia ja loput tuhat omistajan piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Relaxi hoiti joitain tapauksia ja loput tuhat omistajan piikkiin.

        Relax ei ole hoitanut yhtään tapausta.
        Takuuseen mikä oli 3v Toyotan kohdalla on korjattu näitä jotain tapauksia.
        Kolme kertaa takuuaikana on jotain autoa korjattu. Relaxin ulkopuolelle on rajattu tämä ongelma. Sen pituinen se. Eikä tämä ole toki ainoa ongelma mitä Toyota ei ole suostunut korjaamaan. Toyotan virhevastuu on täysin olematon käsite. Vain auton myyminen ja rahat pois periaatteella toimii Toyota.


    • Anonyymi

      Vikaa vikaa vikaa. Sitä on Toyotan omistajan elämä.
      Kannattaa tottua siihen.

    • Anonyymi

      Miksi vain Toyota kestää parhaiten kovaa käyttöä?

    • Anonyymi

      Ei ongelma. Toyotassa takuu 5 vuotta. Suurempi ongelma on penkki. En olisi uskonut että penkillä ei voi yhteenmittaan istua 380 km. Terveisin 3.6 miljoonaa Scanialla ajanut.

      • Anonyymi

        Jos penkki olisi ainoa ongelma mikä Tojossa mättää se ei olisi ongelma.
        Penkin voi vaihtaa mihin vain autoon. Mutta se kun on vain alkusoittoa.
        Kun tosiasia on se et Tojossa on kaikki ihan pielessä.
        Laadusta jotain ymmärtävä ei Tojoon koske edes pitkällä tikulla.
        Takuu on 3v. 100000Km
        https://www.toyota.fi/omistajalle/takuu


        Toyota takuu
        Takuu kattaa 3 vuotta / 100 000 km

        Hybrideillämme on normaalin takuun lisäksi 5 vuoden / 100 000 km hybridijärjestelmän takuu.

        Moottori ei ole osa hybridijärjestelmää.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia nämä hajoavat Toyota autot. syytä juomata ette Tehokkaat kolmipyttyiset muka tehotojot ole ainoita mitkä hajoaa.
      Vaan ihan kaikki pottomoottorilla varustetut tojottimet hajoilee ihan jatkuvasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1688
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1431
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1263
    5. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1227
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1219
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      145
      1167
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    9. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe