Jos sulla on joku josta välität niin kerro sille se älä odota sitä mukamas oikeata hetkeä

Ei täs mitää tai ketää löydä eikä tunnista.
Pelkkää v*ttuiluu ja sellasta kaikki ollu.
Sieltä täältä löytyy "sanoja tuttuja" niin niitä muka tarkoitettuja kuin matkittuja juttuja.

No mut tälläseen on hyvä lopettaa tämän hahmon. Kun on aina ollut ylimääränen pala kaikessa, niin ei se jatkossa olokaan uutta oo.
Ei vaan ole edes ihmisenä mitään enää kun en suostu olee enää se joka kelpaa vaan kun tarvii jeesii.

Pitääpä vaa tukahduttaa taas tunteet, jotka ilman lupaa karkas vapaiksi.

Ois pitäny pysyä viime yön mukavan hetken jälkeen vaan pois niinku suunnittelin.

Miljoona halia lähtee virtuaalisesti jakoon nyt.

🧩🔐💔😭🧹🗑🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🪣🩸🎚⚰🪦

176

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sanottu, pilattu koko keissi sillä ja nyt pitää nuolla omat haavat. Sitten mennä eteenpäin kun kaikki vaiheet surusta on käyty läpi.

• Olet siis sanonut ihan irl?
        Itsellä jäi haavoja niin hankaliakin
        et ei taida saada ees pikaliimalla
        eikä muullakaan enää kiinni.
        Muutama täällä olisi ollut sellaisia
        jotka olisin halunnut myös irl
        puolelle ja tutustua.
        Taisipa vaan olla harhaa..
        Ja unikuvia.
        Turhia haaveita ja unelmia.
        Mutta miksipä timantit haluaisi
        maatiaiseen tutustua..

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Olet siis sanonut ihan irl?
        Itsellä jäi haavoja niin hankaliakin
        et ei taida saada ees pikaliimalla
        eikä muullakaan enää kiinni.
        Muutama täällä olisi ollut sellaisia
        jotka olisin halunnut myös irl
        puolelle ja tutustua.
        Taisipa vaan olla harhaa..
        Ja unikuvia.
        Turhia haaveita ja unelmia.
        Mutta miksipä timantit haluaisi
        maatiaiseen tutustua..

Jos lohduttaa minä ajattelen sinua.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos lohduttaa minä ajattelen sinua.

No sepä kiva. Ja ei, ei kyllä lohduta.
        Onnea vaan sulle eteenpäin ja sillee.
        Mut kaipa mä sit oon sysip*ska,
        aiheuttanu haavojakin
        kun en ees tiiä kelle.
        Tai millä. Miten.
        Koska. JEEJEE!!

• Anonyymi

No sepä kiva. Ja ei, ei kyllä lohduta.
        Onnea vaan sulle eteenpäin ja sillee.
        Mut kaipa mä sit oon sysip*ska,
        aiheuttanu haavojakin
        kun en ees tiiä kelle.
        Tai millä. Miten.
        Koska. JEEJEE!!

Mistä tiedät kuka oon?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät kuka oon?

no en tiiäkkää...

• Anonyymi

no en tiiäkkää...

Ketä ikävöit?

• Hyvää yötä sinulle. 🌜

• Anonyymi

Don Huonot - Olemme kuin veljet, tajuaa, ken tajuaa. Mutta pätee, tilanteeseen, kuin sulka hattuun...

• No niin sit kai, jätä vaan epätietoisuuteen.
        Eipä ole uutta mulle.
        Täysin turha roska.

• Anonyymi

No niin sit kai, jätä vaan epätietoisuuteen.
        Eipä ole uutta mulle.
        Täysin turha roska.

Et oo.

• Anonyymi

Aaaa... voisin itseni takia jatkaa...Hmmhm mitäkököhän laittaisin...No vaikka Walking in My Shoes
        Syntax - Pride...Ja ehkä siitä mennä punkimpaan alkulähteeseen päin...samalta Syntax - Bliss....Josta vaikka helvetti elokuun kruunuun ja sieltä ehkäpä
        Funky Monks
        Red Hot Chili Peppers...ja siieltä taas peremmälle suoraan asiaan saatana, eli Blood Sugar Sex Magik Ja ettikää itse...Mulla on pinna sileenä, ja hitot kiihottaa teidän kelailut asiaan....Mutta hauskaa saatanallista iltaa, no ei kuitenkaan, mutta täysin , ja kuitenkin...Eloa saatana! Tähän helvetin pimeään maailmaan, josta minua ei kukaan muu kuin minä pelasta! vitutuksen vimmalla. Ai, joo olen kännissä, mutta ei hätää, sillä sallimalla sellaisella, ja omilla selkään taputuksilla... Huom. Olen uudelleen syntynyt kristitty, eli ota ihan iisisti, tai vitut minä sun iiseistäsi! Elämä on, mitä on. Blood Sugar Sex Magik Mitenköhän se menikään, olen kuitenkin aina, mitä olenkaan, ja täällä kaikki on pelkkiä helmiä sioille. No onhan se niin, juu, mitta mitä sitten...

Red Hot Chili Peppers...Ja raskaampaan vaihdan. Mua ei tarvitse kaipailla, en halua ketään tuntea. Enkä ajatella. Mulla on mun oma juttu, siihen ei ole kukaan tuttu.
        Minä olen oikeasti tavoittamattomissa, Mikki Hiiri, sinulle luettavissa, niin.
        Ja se on totta.
        Samaistumispinnat on koluttu jo nuorena, ei ole saatavilla.
        Samalla sekoitun kaikkeen, ja et päästäisi irti , kun kerran pääset makuun.
        Kaikkea hyvää, ja ei mitään uutta auringon alla..,

• Anonyymi kirjoitti:

Aaaa... voisin itseni takia jatkaa...Hmmhm mitäkököhän laittaisin...No vaikka Walking in My Shoes
        Syntax - Pride...Ja ehkä siitä mennä punkimpaan alkulähteeseen päin...samalta Syntax - Bliss....Josta vaikka helvetti elokuun kruunuun ja sieltä ehkäpä
        Funky Monks
        Red Hot Chili Peppers...ja siieltä taas peremmälle suoraan asiaan saatana, eli Blood Sugar Sex Magik Ja ettikää itse...Mulla on pinna sileenä, ja hitot kiihottaa teidän kelailut asiaan....Mutta hauskaa saatanallista iltaa, no ei kuitenkaan, mutta täysin , ja kuitenkin...Eloa saatana! Tähän helvetin pimeään maailmaan, josta minua ei kukaan muu kuin minä pelasta! vitutuksen vimmalla. Ai, joo olen kännissä, mutta ei hätää, sillä sallimalla sellaisella, ja omilla selkään taputuksilla... Huom. Olen uudelleen syntynyt kristitty, eli ota ihan iisisti, tai vitut minä sun iiseistäsi! Elämä on, mitä on. Blood Sugar Sex Magik Mitenköhän se menikään, olen kuitenkin aina, mitä olenkaan, ja täällä kaikki on pelkkiä helmiä sioille. No onhan se niin, juu, mitta mitä sitten...

Red Hot Chili Peppers...Ja raskaampaan vaihdan. Mua ei tarvitse kaipailla, en halua ketään tuntea. Enkä ajatella. Mulla on mun oma juttu, siihen ei ole kukaan tuttu.
        Ja se on totta.

Anteeksi niinku mitä??

• Anonyymi

Anteeksi niinku mitä??

Mä luulin että toi vuodatus on sulta, orig. Ajattelin, että nyt se alkoi hiivdtti taas juomaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Funky Monks

Ja se on totta.

Ootko tupakka lakossa?

• Ja kyllä tässä avautumisessa oli jotai..

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko tupakka lakossa?

En. Pitäis olla kyllä tietyn jutun takia.

• Anonyymi

En. Pitäis olla kyllä tietyn jutun takia.

Syöpä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko tupakka lakossa?

En, vaan kännissä, luvan ja vitutuksen kanssa...Joo, onhan se kamalaa, mutta jostain syystä ei tunnu siltä ollenkaan...Oikeastaan suht vapauttavaa.
        Joskus sitä, joskus tätä, elämä kun ei odota tai kysy, miltä tuntuu, ja pysyykö perässä.
        Ja, ei ole mitään hätää. Tai on, mutta en tällä niitä lisää.
        Se paska oletetusti pysyy suht vakiona, vaikka joskus kävisi lomalla.

• Anonyymi kirjoitti:

En, vaan kännissä, luvan ja vitutuksen kanssa...Joo, onhan se kamalaa, mutta jostain syystä ei tunnu siltä ollenkaan...Oikeastaan suht vapauttavaa.
        Joskus sitä, joskus tätä, elämä kun ei odota tai kysy, miltä tuntuu, ja pysyykö perässä.
        Ja, ei ole mitään hätää. Tai on, mutta en tällä niitä lisää.
        Se paska oletetusti pysyy suht vakiona, vaikka joskus kävisi lomalla.

Ai että ihan noin.. Niinkö? Kerrotko lisää?

• Anonyymi

No minä olin se mies viime yönä. Nyt vasta tulin tänne. Ja eihän tässä mitään järkeä ole, olet oikeassa.

• Kiitos ku ilmestyit. Vähän jo mietin ku en löytäny.

• Anonyymi

Kiitos ku ilmestyit. Vähän jo mietin ku en löytäny.

No kun en ole enää nuori, niin en pysty täällä kellon ympäri olemaan. Pitää hoitaa arjen asioita ja nukkua, kuten varmaan ymmärrät varsin hyvin. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

No kun en ole enää nuori, niin en pysty täällä kellon ympäri olemaan. Pitää hoitaa arjen asioita ja nukkua, kuten varmaan ymmärrät varsin hyvin. 😊

Kyllä ymmärrän..
        Sä vaan valvoskelet öisin..
        hah.
        Kiitos viime yöstä ; )

Ja siitä et nyt ilmaannuit.

• Anonyymi

Kyllä ymmärrän..
        Sä vaan valvoskelet öisin..
        hah.
        Kiitos viime yöstä ; )

Ja siitä et nyt ilmaannuit.

No en aina tietenkään valvo öisin, mutta joskus niin pääsee käymään.

Mä niin tykkään susta orig. Kuka sitten oletkaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä päästään taas samaan aiheeseen.
        Jälleen kerran.
        Et noudattanutneuvoa/ pyyntöä :(
        Mä oon koittanu miljoonasti pyöritellä mielessä missä kaikissa oot tullu vastaan.
        Ja sitä loukkaamistakin..
        Ja sitä varsinkin miten hiivatissa tunnistin sut yöllä.
        Olin jo menossa pois, mut joku veti siihe alotukseen.
        Mikä oli vähän noh... miten sanois.. :)

• Anonyymi kirjoitti:

mäkin tykkään susta ...
        niin kuka sit oletkaan...
        Joku joku...

• Anonyymi

Tässä päästään taas samaan aiheeseen.
        Jälleen kerran.
        Et noudattanutneuvoa/ pyyntöä :(
        Mä oon koittanu miljoonasti pyöritellä mielessä missä kaikissa oot tullu vastaan.
        Ja sitä loukkaamistakin..
        Ja sitä varsinkin miten hiivatissa tunnistin sut yöllä.
        Olin jo menossa pois, mut joku veti siihe alotukseen.
        Mikä oli vähän noh... miten sanois.. :)

Olitsä nähnyt mut, tai siis hänet jossain joskus? Ei tarvii sanoa jos pelkäät jotain täällä olevia tyyppejä. Mulla on ollut elämä muutoksessa viime aikoina, isoja muutoksia...

• Anonyymi

mäkin tykkään susta ...
        niin kuka sit oletkaan...
        Joku joku...

Voi orig. kun tietäisit miten mä eräästä tykkään... Mutta ethän sinä tiedä... Se on jääny piiloon...

• Anonyymi kirjoitti:

Olitsä nähnyt mut, tai siis hänet jossain joskus? Ei tarvii sanoa jos pelkäät jotain täällä olevia tyyppejä. Mulla on ollut elämä muutoksessa viime aikoina, isoja muutoksia...

No siis enhän mä voi tietää olenko sua nähnyt koskaan.
        Ja siis en mä susta tykkää sen takia et oisit joku tietty.
        Sun kans on ollu kiva täällä,
        Ni ois voinu muualki tutustua,
        kyl tässä iässä ois kiva olla juttu seuraakin.
        Muuallakin ku palstalla ettien miljoonien
        joukosta että missähän sellainen hulivili ano menee. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Voi orig. kun tietäisit miten mä eräästä tykkään... Mutta ethän sinä tiedä... Se on jääny piiloon...

Apua!! Kuka sä olet?
        Siis tää on vaikeeta..
        Piiloon... Hmm...

• Anonyymi

No siis enhän mä voi tietää olenko sua nähnyt koskaan.
        Ja siis en mä susta tykkää sen takia et oisit joku tietty.
        Sun kans on ollu kiva täällä,
        Ni ois voinu muualki tutustua,
        kyl tässä iässä ois kiva olla juttu seuraakin.
        Muuallakin ku palstalla ettien miljoonien
        joukosta että missähän sellainen hulivili ano menee. :)

Oisko sulla tarvetta jollain lailla sopia "hänen" kanssaan jotain menneitä juttuja, siis saada asioita selväksi ja sovinto, jos koet että on jäänyt painolastia elämään jostain? Jos nyt sattuisin olemaan hän, niin sitä vois yrittää esimerkki privaviestein. Mä en ole sulta nyt mitään haluamassa, mitään, tiedät kyllä, eli ei tarvitse silleen ahdistua. Kun olen aika paljon muuttunut ihmisenä, ymmärrät varmaan, ja sinäkin taidat olla...🤗🤣

• Anonyymi

Apua!! Kuka sä olet?
        Siis tää on vaikeeta..
        Piiloon... Hmm...

No se jäi piiloon. Minusta ei kaikki näy ulos niinkuin joistain näkyy. 😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko sulla tarvetta jollain lailla sopia "hänen" kanssaan jotain menneitä juttuja, siis saada asioita selväksi ja sovinto, jos koet että on jäänyt painolastia elämään jostain? Jos nyt sattuisin olemaan hän, niin sitä vois yrittää esimerkki privaviestein. Mä en ole sulta nyt mitään haluamassa, mitään, tiedät kyllä, eli ei tarvitse silleen ahdistua. Kun olen aika paljon muuttunut ihmisenä, ymmärrät varmaan, ja sinäkin taidat olla...🤗🤣

Mitä vattuuuu...
        Jos oisit hän...
        Miksi pitää leikkii ja kiusaa.
        Mä oon jo harhaillut tarpeeks.
        Ja kyllä jotain pitäis erään kans keskustella,
        mutta hän ei vaan ole halunnut.
        No Nyt sinä, tai hän, kuka lie sit onkaan tietää missä ottaa yhteyttä.
        Selkeetä tää leikkiminen on ollu koko aika mut että ihan näin..

• Anonyymi

Mitä vattuuuu...
        Jos oisit hän...

En oo kiusannu ikinä muuta kuin huumorilla vähän härnännyt. Leikkimielistä siis. Ootko hänelle pahastunut jostain tosi paljon?

Mä tykkään ja välitän, eli voin yrittää sitä sovintoa tai mikä se nyt sitten onkaan...

• Anonyymi kirjoitti:

En oo kiusannu ikinä muuta kuin huumorilla vähän härnännyt. Leikkimielistä siis. Ootko hänelle pahastunut jostain tosi paljon?

Mä tykkään ja välitän, eli voin yrittää sitä sovintoa tai mikä se nyt sitten onkaan...

No en tiiä kuka oot.

• Anonyymi kirjoitti:

Hänelle ja sä.. ei avaa yhtää mitää.

• Anonyymi

No en tiiä kuka oot.

Ootsä naimisissa original? Ja sun mies on himassa? Mun pitää syödä jotain. Otan varmaan kylmiltään nakkeja jääkaapista kun olen syönyt niin hiivatisti tänään ja ei jaksais syödään taas. Mutta kun nälkä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ootsä naimisissa original? Ja sun mies on himassa? Mun pitää syödä jotain. Otan varmaan kylmiltään nakkeja jääkaapista kun olen syönyt niin hiivatisti tänään ja ei jaksais syödään taas. Mutta kun nälkä.

Mitä vattua.. just joo.

• Anonyymi

Topi oli nukkumassa tähän aikaan jo. Ihan vain välitieto.

• Anonyymi

Mitä vattuuuu...
        Jos oisit hän...

Edelleen Topi oli nukkumassa tähän aikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Topi oli nukkumassa tähän aikaan jo. Ihan vain välitieto.

juu... ai taisin unohtaa vastaa tohon et ei en ole naimisissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleen Topi oli nukkumassa tähän aikaan.

juu ei sun tarvii kertoo. Nyt mä meen. <3 ööit ja toivottavasti keitit paljon kahvii!!

• Anonyymi

Samoin miljoonaa halia takaisin😘

• Kiitos kiitos kuka mahdatkaan olla.. :)

• Anonyymi

Kiitos kiitos kuka mahdatkaan olla.. :)

Miksi et kuulosta naiselta???Kävin vänkäämässä tätä jo aikaisemmin.Ei pahalla mutta kirjoituksesi kuulostaa miesmäiseltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kuulosta naiselta???Kävin vänkäämässä tätä jo aikaisemmin.Ei pahalla mutta kirjoituksesi kuulostaa miesmäiseltä.

No sille en voi mitää.
        En ole koskaan ollut mikää Minari korkkari iikk kynnet menee pilalle tyttö vaan ennemmi autoja ropaava, skeittikenkä tyttö.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun paras kaveri oli veli, ja luotettavimpia kavereita miespuoliset niin ehkä se vaikutti kans.

• Anonyymi

No sille en voi mitää.
        En ole koskaan ollut mikää Minari korkkari iikk kynnet menee pilalle tyttö vaan ennemmi autoja ropaava, skeittikenkä tyttö.

Kuka ihme sä oot? Tää yks nainen ei kyllä takuulla rassaa autoja voi hemmetti. Tai mistä minä sen tiedän.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihme sä oot? Tää yks nainen ei kyllä takuulla rassaa autoja voi hemmetti. Tai mistä minä sen tiedän.

No emmä enää rassaakkaa autoi..

• Anonyymi

No emmä enää rassaakkaa autoi..

Ootsä siis autonainen? Mitä ihmettä...

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoin vaan et en ole mikää tyttömäinen tyttö koskaa ollu.

• Anonyymi

No joo... Tavallaan. Mutta tää nainen oli kyllä naisellinen, vaikka oli jätkämäinen. Mut mun pitää lopettaa tää, kato mä oon taas yrittäny olla sitä mitä mä oon, kunnollinen jne. Hyvää elämää sulle orig.

• Anonyymi kirjoitti:

Ootsä siis autonainen? Mitä ihmettä...

No en.. viihdyn paremmin mm sellasissa kuin jossai tekokynsi ripsi pidennys meikkipossu jutuis

• Anonyymi kirjoitti:

No joo... Tavallaan. Mutta tää nainen oli kyllä naisellinen, vaikka oli jätkämäinen. Mut mun pitää lopettaa tää, kato mä oon taas yrittäny olla sitä mitä mä oon, kunnollinen jne. Hyvää elämää sulle orig.

voitko lopettaa.. Ja ota ny saata*a yhteys sitä kautta ku sanoin,tai muuta, nyt ees kerran ja jutellaan.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Kun paras kaveri oli veli, ja luotettavimpia kavereita miespuoliset niin ehkä se vaikutti kans.

Sulla on jännä veli.

• Anonyymi

voitko lopettaa.. Ja ota ny saata*a yhteys sitä kautta ku sanoin,tai muuta, nyt ees kerran ja jutellaan.

Mitä ihmeen kautta? En ymmärrä mistä oikein puhut.

• Anonyymi

No sille en voi mitää.

Onneks teitäkin on mutta harvassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on jännä veli.

mitä tarkoitat?

• Anonyymi

mitä tarkoitat?

Ei ollut toi kommentti sit multa orig..

• Anonyymi kirjoitti:

Onneks teitäkin on mutta harvassa.

Kiva jos joku on sitä mieltä.

• Anonyymi

Hitsaaja

• Anonyymi

mitä tarkoitat?

Jännä tytöllä on jännä veli😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen kautta? En ymmärrä mistä oikein puhut.

En minäkään sivusta.

• Anonyymi

Mitä kautta???.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rassaisin jos ois auto ja ja autoja rassaava mies!!!!
        T.K nainen

• Anonyymi

Auton rassaaja? No voi elämä. Ei sillä että siinä mitään väärää olisi.

• Aaargh.... niinku sanoin leikkiä ja kiusaa ( näin lievästi sanottuna) .. Ja osasin varautuakin.

• Anonyymi

Aaargh.... niinku sanoin leikkiä ja kiusaa ( näin lievästi sanottuna) .. Ja osasin varautuakin.

Mitä mä taas tein väärin? Hei kuule orig... Kuka se mies sitten ikinä onkaan, niin sulla on selvästi todella vahvoja tunteita sitä kohtaan. Minä se en välttämättä ole. Ota huomioon. Toivottavasti saat vielä rauhan.

• Anonyymi

Joo, sopii. Sano vaan että missä.

• Anonyymi

Harmi jos häviät originaalia. Olin havaitsevinani samanhenkisyyttä ja yhteisiä makuarvostelmia kanssasi. Mutta jos häivyt niin hyvää jatkoa ja parempaa onnea sinne tosieloon.

• Anonyymi

Kuule nainen, sä saatat olla korviasi myöten rakastunut, totaalisesti ja ehdottomasti. En sotke sinun ja tämän miehen kuvioita enempää.

Ota iisisti, äläkä ota. Ja silleen.

• Mikäs sut sai noin ajattelemaan?
        Millä mä sellasen ilmaisin?
        Mutta leikkiä vaan, tiesinhän mä sen.
        Siinäpä ne sun sanat näytti totuuden.

• Anonyymi

Eihän se sinun päätettävissä ole .
        Jos mies on korviaan myöten rakastunut johonkin naiseen niin ei siinä auta katoamistemput.
        Eikä kukaan järkevä nainen ala korvikkeeksi.

• Anonyymi

Mikäs sut sai noin ajattelemaan?
        Millä mä sellasen ilmaisin?
        Mutta leikkiä vaan, tiesinhän mä sen.
        Siinäpä ne sun sanat näytti totuuden.

Älä ny alota tota enää... Pliis... Jutellaan privana. Sano missä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se sinun päätettävissä ole .
        Jos mies on korviaan myöten rakastunut johonkin naiseen niin ei siinä auta katoamistemput.
        Eikä kukaan järkevä nainen ala korvikkeeksi.

Lisään ja tietty toisin päin.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä ny alota tota enää... Pliis... Jutellaan privana. Sano missä.

En enää tiiä kuka kysyy..

• Anonyymi

En enää tiiä kuka kysyy..

Se viimeöinen. Jutellaan nyt... Kerro vaan että missä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se viimeöinen. Jutellaan nyt... Kerro vaan että missä.

no sanoin jo yöllä.

• Anonyymi

no sanoin jo yöllä.

En saanut siitä mitään selvää. Joku muu paikka pitää keksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

En saanut siitä mitään selvää. Joku muu paikka pitää keksiä.

no siis mite et saanu selvää? Sanoin nimen millä löydät.

• Anonyymi

no siis mite et saanu selvää? Sanoin nimen millä löydät.

Joo ymmärrän, mutta en löytänyt. Yritin. Joku muu väline pitäisi tehdä.

• Anonyymi

Orig. jos haluat jutella privana, sano että missä.

• Anonyymi

Ja kyl mul oikeesti on ihan jätti...

• Anonyymi

Oli vissiin hauskaa!
      Ja varmasti tiesitte ihan totuuden kaikesta.

• Anonyymi

🤥🤥🤥

• Anonyymi kirjoitti:

🤥🤥🤥

juuri noin joo... hv.

• Anonyymi

juuri noin joo... hv.

Miksi kiukuttelet? Tuo ei ollut minulta.

• Anonyymi

juuri noin joo... hv.

Tuo ei ollut henk.koht.Tuo liittyi sakkiin, eikö shakkiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ollut henk.koht.Tuo liittyi sakkiin, eikö shakkiin.

niiniin... eli ei muhun millään tavalla.

• Anonyymi

niiniin... eli ei muhun millään tavalla.

Ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei.

niin olipas siinä mukavaa jos pari hymiöö ei liity muhun.
        Muuten voidaa kyl vaikka mitä.
        v*ttu tiiä ees kuka oot.

• Anonyymi

v*ttu tiiä ees kuka oot.

Anteeksi.

• Anonyymi

v*ttu tiiä ees kuka oot.

Hanki nyt oikeasti se irl elämä äläkä uskottele itsellesi että se kaipaamasi palstalta löytyy.et sä nyt nii tyhmä voi olla.. vai oletko?

• Anonyymi kirjoitti:

Hanki nyt oikeasti se irl elämä äläkä uskottele itsellesi että se kaipaamasi palstalta löytyy.et sä nyt nii tyhmä voi olla.. vai oletko?

Et sinäkään kai? Kun et tiiä yhtään mistä puhut. Ja jos luet ketjun niin tajuat varmaan et ei tässä mitää erikoista elämää hankita. Loppukiri alkoi jo aikaa sitten, ja aika loppui. eikä tän jälkee enää ees halua.

• Anonyymi kirjoitti:

ja ei kuolleet ei yleensä palstalta löydy.

• Anonyymi

Et sinäkään kai? Kun et tiiä yhtään mistä puhut. Ja jos luet ketjun niin tajuat varmaan et ei tässä mitää erikoista elämää hankita. Loppukiri alkoi jo aikaa sitten, ja aika loppui. eikä tän jälkee enää ees halua.

Onko tämä nyt tätä ollut?
        Tekoälyllä hallitaan nykyään kaikkea.
        Myös Suomi 24 sivustoja voi luoda tekoälyn avulla, itse asiassa mitä tahansa sivustoja voi kyseisellä tavalla luoda , myös F- Securea imitoiden . Miksei sitten kaikkea muutakin? Josain vaiheessa huomaat; ei tämä ei voi olla totta, ei tämä sovellus tältä viimeksi näyttänyt tai toiminut, mutta et voi mitään, , tekoäly huijaa vaivatta kaikkia,.
        Sama koskee Sirin ominaisuuksia ja kaikkea muutakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä nyt tätä ollut?
        Tekoälyllä hallitaan nykyään kaikkea.
        Myös Suomi 24 sivustoja voi luoda tekoälyn avulla, itse asiassa mitä tahansa sivustoja voi kyseisellä tavalla luoda , myös F- Securea imitoiden . Miksei sitten kaikkea muutakin? Josain vaiheessa huomaat; ei tämä ei voi olla totta, ei tämä sovellus tältä viimeksi näyttänyt tai toiminut, mutta et voi mitään, , tekoäly huijaa vaivatta kaikkia,.
        Sama koskee Sirin ominaisuuksia ja kaikkea muutakin.

tota p*skaa on turha suoltaa ainakaa mulle, tässä alotuksessa jne. Tuskin joku v*atun tekoäly tietää mun asioista. turha enää yrittää paikata mitä meni jo.

• Anonyymi

tota p*skaa on turha suoltaa ainakaa mulle, tässä alotuksessa jne. Tuskin joku v*atun tekoäly tietää mun asioista. turha enää yrittää paikata mitä meni jo.

Ei noi viestit ole multa, orig. Älä luule että oon jokaisen viestin takana. Toi koittaa viestittää jotain sulle ja sä voit miettiä aina että onko perää, vai eikö ole perää väitteissä.

• Anonyymi

Häh. Tuo oli inffoo kaikille.
        Tämä voi olla tehty kaksois sivu alkuperäisen rinnalle. Missä on otettu yksi ihminen tarkkailuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei noi viestit ole multa, orig. Älä luule että oon jokaisen viestin takana. Toi koittaa viestittää jotain sulle ja sä voit miettiä aina että onko perää, vai eikö ole perää väitteissä.

Koittakoo viestittää mitä tykkää. sama nimi minkä sanoin ig.

• Anonyymi

Koittakoo viestittää mitä tykkää. sama nimi minkä sanoin ig.

Ei löydy, ei. Eli ei onnaa sitä kautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Häh. Tuo oli inffoo kaikille.
        Tämä voi olla tehty kaksois sivu alkuperäisen rinnalle. Missä on otettu yksi ihminen tarkkailuun.

juuri näin, no tää yks ihminen on kyl hyvi tarkkailtu ku on mun spostit asiat tiedos, puhelut, wa , kaikki muuki mitä teen ja lapsellekin lähetellää viestii ja soitellaa. nii ja terveystiedotki täältä löytyy.

• Anonyymi

juuri näin, no tää yks ihminen on kyl hyvi tarkkailtu ku on mun spostit asiat tiedos, puhelut, wa , kaikki muuki mitä teen ja lapsellekin lähetellää viestii ja soitellaa. nii ja terveystiedotki täältä löytyy.

Ei mitään tekemistä mun kanssa tuolla. Sun pitää suojata laitteet ja pitää tietoturva kunnossa, ja mitään tietoja ei saa olla laitteella avoimena.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään tekemistä mun kanssa tuolla. Sun pitää suojata laitteet ja pitää tietoturva kunnossa, ja mitään tietoja ei saa olla laitteella avoimena.

myöhästä tässä kaikki jo on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy, ei. Eli ei onnaa sitä kautta.

aivan sori, ig ö on o

• Anonyymi

aivan sori, ig ö on o

Ei löydy, ei... Oot ehkä liian tekniikan ihmelapsi...

• Anonyymi

Onko sinulla ätmi millainen mielenterveyshistoria? Ottaen huomioon että käyt täällä melko läpinäkyvästi itsesi kanssa keskusteluja jo ties kuinka monetta vuotta. Pedofiilihan sinä olet ja tämä toimintamallisi on juuri sellaista mitä tutkimukset osoittaa kyseisten antisosiaalien käytöksestä. Halu olla nainen ja omien pynttäyskuvien esille tuominen netissä mm, lapsilarppaukset ja muu rikollinen toiminta.

Ilmeisesti halu esittää alisteista ja yksinkertaista naista on jokin opittu tapa tuoda omia epävarmuuksia esille, se johtunee äidistäsi. Mielenterveytesi nimittäin kielii todella vakavista traumoista lapsuudesta, mikä pedofiliaan ja vainoamisen tielle vienytkin. Et kuulu vapaalle jalalle ja taidat sen itsekin tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla ätmi millainen mielenterveyshistoria? Ottaen huomioon että käyt täällä melko läpinäkyvästi itsesi kanssa keskusteluja jo ties kuinka monetta vuotta. Pedofiilihan sinä olet ja tämä toimintamallisi on juuri sellaista mitä tutkimukset osoittaa kyseisten antisosiaalien käytöksestä. Halu olla nainen ja omien pynttäyskuvien esille tuominen netissä mm, lapsilarppaukset ja muu rikollinen toiminta.

Ilmeisesti halu esittää alisteista ja yksinkertaista naista on jokin opittu tapa tuoda omia epävarmuuksia esille, se johtunee äidistäsi. Mielenterveytesi nimittäin kielii todella vakavista traumoista lapsuudesta, mikä pedofiliaan ja vainoamisen tielle vienytkin. Et kuulu vapaalle jalalle ja taidat sen itsekin tietää

Hei, sun tekstit alkaa ole sillä tasolla, et ihan ittes takii sun kannattaa rajoittaa riemua. Voi olla että oot jo valvovan silmän alla.

-sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

tiiätkö, KIITOS!!

sain tämän kaiken lisäksi tämän todisteeksi lisää.

• Anonyymi

tiiätkö, KIITOS!!

Onko teillä joku tällainen keissi menossa? Jos on, niin kuuluu viranomaisten hoitoon se, eikä niin että joka ketjussa jauhetaan samaa asiaa. Tulee "vähän" höpsö vaikutelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, sun tekstit alkaa ole sillä tasolla, et ihan ittes takii sun kannattaa rajoittaa riemua. Voi olla että oot jo valvovan silmän alla.

-sivusta

Meissä on ätmikäs paljon eroja ja yksi niistä on se että minua ei valvonta juurikaan sillä tavalla kiukuta tahi haittaa. Pedofiilin paljastaminen ja tuomiolle saanti on toki ikävää asianomaiselle mutta meitä normaaleja ihmisiä ei kiinnosta vttuakaan jos aitaa kaatuu siinä rytäkässä kunhan skidit on turvassa. Onko ymmärryksessä vikaa?

• Anonyymi

tiiätkö, KIITOS!!

Ole hyvä vaan tätä riittää kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meissä on ätmikäs paljon eroja ja yksi niistä on se että minua ei valvonta juurikaan sillä tavalla kiukuta tahi haittaa. Pedofiilin paljastaminen ja tuomiolle saanti on toki ikävää asianomaiselle mutta meitä normaaleja ihmisiä ei kiinnosta vttuakaan jos aitaa kaatuu siinä rytäkässä kunhan skidit on turvassa. Onko ymmärryksessä vikaa?

Viranomaiset on nykyään aika ärhäköitä ja levoton käytös sekä irl, että netissä herättää niiden huomion aika herkästi. Kannattaa pikkuisen suitsia käytöstä, ettei tuu valkotakkiset hakee. Ihan sun ittes takii sanon tämän. En tiedä mikä keissi toi on mistä sä puhut, enkä halua tietää.

• Anonyymi kirjoitti:

niin mutta mun lapsia haittaa tuo että mustamaalaat mua ja väität tollasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viranomaiset on nykyään aika ärhäköitä ja levoton käytös sekä irl, että netissä herättää niiden huomion aika herkästi. Kannattaa pikkuisen suitsia käytöstä, ettei tuu valkotakkiset hakee. Ihan sun ittes takii sanon tämän. En tiedä mikä keissi toi on mistä sä puhut, enkä halua tietää.

Ei sinulla riitä älli eikä tälli manipuloimaan terveitä ihmisiä joillain viranomaislässytyksillä. Olen niihin ihan vapaaehtoisesti yhteydessä viikoittain, suosittelen sinullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla riitä älli eikä tälli manipuloimaan terveitä ihmisiä joillain viranomaislässytyksillä. Olen niihin ihan vapaaehtoisesti yhteydessä viikoittain, suosittelen sinullekin.

No sithän ne tietää ja tuntee sut jo, ja varmasti puuttuvat peliin jos menee liian villiksi. Hyvä juttu, että oot jo tutkassa, ja varmaan tarjoat hyvin viihdettä heille kaikilla "ilmiannoilla", joita tuotat mm. tämän palstan materiaalista. 😂😂😂😂

• Anonyymi

niin mutta mun lapsia haittaa tuo että mustamaalaat mua ja väität tollasta.

No mutta ätmi eli naisina esiintyvä gubbe, sinun touhusi haittaa globaalisti kaikkia lapsia. Aivan vapaasti voit tehdä rikosilmoituksen itseasiassa se olisi suotavaa itsesi kannalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sithän ne tietää ja tuntee sut jo, ja varmasti puuttuvat peliin jos menee liian villiksi. Hyvä juttu, että oot jo tutkassa, ja varmaan tarjoat hyvin viihdettä heille kaikilla "ilmiannoilla", joita tuotat mm. tämän palstan materiaalista. 😂😂😂😂

Tottakai tietävät. Tietävät myös paljon muuta ns viihdettä ja vajakkitoimintaa sisältävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmi viskoi loppuun vielä maneereihinsa kuuluvat passiivisagressiiviset hymiöt mutta jätti kommentistaan kokonaan pois sen, että palstalla näkyviä pedofilia-aloituksia tulisikin ilmiantaa. Ätmin mielestä ilmiannot ja rikosilmoitukset hänestä on ihan plää koska ätmi joutuu sitten isojen poikien käsiteltäväksi

• Anonyymi kirjoitti:

Ätmi viskoi loppuun vielä maneereihinsa kuuluvat passiivisagressiiviset hymiöt mutta jätti kommentistaan kokonaan pois sen, että palstalla näkyviä pedofilia-aloituksia tulisikin ilmiantaa. Ätmin mielestä ilmiannot ja rikosilmoitukset hänestä on ihan plää koska ätmi joutuu sitten isojen poikien käsiteltäväksi

Niin, ja sinä oot nyt sitten kahta ainakin syyttänyt täs alotukses samasta.

• Anonyymi

Niin, ja sinä oot nyt sitten kahta ainakin syyttänyt täs alotukses samasta.

Kyllä ne on ihan samalle repesorsalle kuten hyvin ätmies tiedät vaikka sivupersoona draamoissasi et tajuakaan miltä normikansalaisen silmissä nämä itkuvirtesi näyttää

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on ihan samalle repesorsalle kuten hyvin ätmies tiedät vaikka sivupersoona draamoissasi et tajuakaan miltä normikansalaisen silmissä nämä itkuvirtesi näyttää

sulla on jotai harhoja..

• Anonyymi

sulla on jotai harhoja..

Kaikilla on harhoja jotka puuttuvat ätmin huomionhakuisiin teattereihin. Kyllä noilla edesottamuksilla lööppeihin pääsee koitahan sukkahousumies kestää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä nähdään ettei valkotakkiset tarjoa apua niille jotka pyytää.Sairaalan ovelta käännytetään pois tai tarkkailun jälkeen myrkkypillerit kourassa kotia ta..p.aan itsensä.
        Sitte joku toisin ajattelin otetaan säilöön kuukausiksi vaikka tiedetään ettei hoidolla ole merkitystä.
        Sanonkin tätä "hoidoksi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa löytyä tai sitten ei, kohtalo sen kertoo. Topi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä nähdään ettei valkotakkiset tarjoa apua niille jotka pyytää.Sairaalan ovelta käännytetään pois tai tarkkailun jälkeen myrkkypillerit kourassa kotia ta..p.aan itsensä.
        Sitte joku toisin ajattelin otetaan säilöön kuukausiksi vaikka tiedetään ettei hoidolla ole merkitystä.
        Sanonkin tätä "hoidoksi".

Ei tämä ole Pohjois Korea. Jos taas tapoihin kuuluu väkivaltafantasiointi ja lapsista kirjoittelu niin viranomaiset tekee paljon muutakin kuin laittaa pariksi kk säilöön, sieltä taustalta kun löytyy niissä tapauksissa muutakin laitonta.

• Anonyymi

tiiätkö, KIITOS!!

Hyvä. Kerää vain kaikki oleellinen ja nekin, mistä et ole täysin varma. Topi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä joku sossuntantta? Herää mieleen muutama juttu näitä lukiessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä joku sossuntantta? Herää mieleen muutama juttu näitä lukiessa.

Sehän on selviö että ätmillä herää vaikka mitä, ne vaan tuppaa olemaan aina asioita joilla omia toimia yritetään peittää huuhaalässytyksillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on selviö että ätmillä herää vaikka mitä, ne vaan tuppaa olemaan aina asioita joilla omia toimia yritetään peittää huuhaalässytyksillä

Älä säkään sönkötä siinä. Tässä vaiheessa aletaan selvittää nää ja kun on jo tietoja niin paljon, niin tästä eteenpäin vain ja ei siinä auta, vaikka kuinka ois käyttänyt salattuja tiedonsiirtoja tmv. Enempää ei tässä vaiheessa tänne kerrotakaan. Sorge ny vaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä säkään sönkötä siinä. Tässä vaiheessa aletaan selvittää nää ja kun on jo tietoja niin paljon, niin tästä eteenpäin vain ja ei siinä auta, vaikka kuinka ois käyttänyt salattuja tiedonsiirtoja tmv. Enempää ei tässä vaiheessa tänne kerrotakaan. Sorge ny vaa

Todellakin. Anna palaa papupoika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin. Anna palaa papupoika

Papupoika? Sä oot se papukaija joka aukoo leukojaan vähän turhankin tiiviisti ja turhaankin. Topi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä ole Pohjois Korea. Jos taas tapoihin kuuluu väkivaltafantasiointi ja lapsista kirjoittelu niin viranomaiset tekee paljon muutakin kuin laittaa pariksi kk säilöön, sieltä taustalta kun löytyy niissä tapauksissa muutakin laitonta.

Katsotaan ne sun jutut ekka 👍

• Anonyymi

Nää sun pitää laittaa eteenpäin, kun ei ole enää mitään leikkiä. Hengessä mukana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää sun pitää laittaa eteenpäin, kun ei ole enää mitään leikkiä. Hengessä mukana!

Älä nyt hyvä mies vaivaudu itseäsi kannustamaan, näyttää vaivalloiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan ne sun jutut ekka 👍

Aivan turhaan siellä puputat pedo, et voi tehdä enää yhtään mitään. Pedo mikä pedo joten vapaata riistaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep eikö mm nämä väärää puuta räksyttäneet ole myös boustailleet, ettei se suojattu VPN meinaa mitään ja tässä keississä on varmasti muutakin teknologiaa takana kuin ilmaiseksi hooraavan hakkerin tuottama kuvamanipulointi ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt hyvä mies vaivaudu itseäsi kannustamaan, näyttää vaivalloiselta

Erehdyt. Pahasti erehdyt. Mä nimittäin oon Topi enkä orggis.

• Anonyymi kirjoitti:

Erehdyt. Pahasti erehdyt. Mä nimittäin oon Topi enkä orggis.

hitto joo.. tääkin viel et sä oisit mä tai mä sä.. <3

• Anonyymi

hitto joo.. tääkin viel et sä oisit mä tai mä sä.. <3

Väkisin yrittävät sotkee näitä!! Sulle on juttuja muualla..... Ystävällisesti vain. Sit kun kerkeet. Topi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väkisin yrittävät sotkee näitä!! Sulle on juttuja muualla..... Ystävällisesti vain. Sit kun kerkeet. Topi

Niin ja huomenta 🤍

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, koitan saada aivot käyntii ja hedarin pois.
        Kahvii kitusiin..

Katon jutut muualt jonku ajan päästä.

Pitää koittaa käydä läpi tääl pari juttuu.

Huomenta!
        Olkoon tän homman eteenpäin vienti sit mun viimesiä tekoja,
        mutta p*skaa ei jaksa varsinkin tällästä ped*p*skaa.
        Ihan jo noiden ipanoiden takia.

<3

• Anonyymi

Joo, koitan saada aivot käyntii ja hedarin pois.
        Kahvii kitusiin..

Katon jutut muualt jonku ajan päästä.

Pitää koittaa käydä läpi tääl pari juttuu.

Huomenta!
        Olkoon tän homman eteenpäin vienti sit mun viimesiä tekoja,
        mutta p*skaa ei jaksa varsinkin tällästä ped*p*skaa.
        Ihan jo noiden ipanoiden takia.

<3

Joo. Ei tarvitse sietää ihan kaikkea. Tuun jonkin ajan päästä tänne. Nimellä jos sinäkin olet. Topi

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Ei tarvitse sietää ihan kaikkea. Tuun jonkin ajan päästä tänne. Nimellä jos sinäkin olet. Topi

Oon mä seikkailemassa. Ja nikillä viel tänään. Vattu ku pitkittyy vaa.

• Anonyymi

Oon mä seikkailemassa. Ja nikillä viel tänään. Vattu ku pitkittyy vaa.

Mikä pitkittyy? En ymmärtänyt tuota ehkä oikealla tavalla. Topi

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä pitkittyy? En ymmärtänyt tuota ehkä oikealla tavalla. Topi

Siis tää tän jutun selvitys. Tahon eroon täst profiilista ja ton pe*ohaukkujan vastuuseen. Muu sonta yhdentekevää.

• Anonyymi

Siis tää tän jutun selvitys. Tahon eroon täst profiilista ja ton pe*ohaukkujan vastuuseen. Muu sonta yhdentekevää.

Enää ei ätmiä kiinnostakaan teatteriesitys stalkattuna naisena vaan prioriteetti vaihtui pedohaukkujan vastuuseen saattamiseen, onpas jännä. Mitä haluat tietää? Tätä asiaa voidaan puida paljon julkisemminkin ja ihan omilla henkilöllisyyksillä

• Anonyymi kirjoitti:

Enää ei ätmiä kiinnostakaan teatteriesitys stalkattuna naisena vaan prioriteetti vaihtui pedohaukkujan vastuuseen saattamiseen, onpas jännä. Mitä haluat tietää? Tätä asiaa voidaan puida paljon julkisemminkin ja ihan omilla henkilöllisyyksillä

Samassahan nuo asiat selviää.
        Mutta kyllä, ykköseks menee jos
        tollasta sontaa syydetään ja se vaikuttaa perheen elämään.
        Sä voit kertoa missä voidaan puida ja selvittää asiaa
        muualla kun anopalstalla.

• originalpieninainen kirjoitti:

Jep. Sit ymmärsin. Mutta älä poistu niin, ettei sun uusi nikki ois tiedossa. Sitten en välttämättä löydä sua. Haluan kuitenkin löytää.

• Anonyymi

Samassahan nuo asiat selviää.
        Mutta kyllä, ykköseks menee jos
        tollasta sontaa syydetään ja se vaikuttaa perheen elämään.
        Sä voit kertoa missä voidaan puida ja selvittää asiaa
        muualla kun anopalstalla.

Älä jauha pskaa siellä tittelintuure. Jos olet tämä palstan vakiosekopää eli mainetta stalkkerina ja naisina esiintyvänä niittänyt tuusbyyn studionpitäjä niin voidaan tulla viranomaisten kanssa käymään melko piankin

• Anonyymi kirjoitti:

Älä jauha pskaa siellä tittelintuure. Jos olet tämä palstan vakiosekopää eli mainetta stalkkerina ja naisina esiintyvänä niittänyt tuusbyyn studionpitäjä niin voidaan tulla viranomaisten kanssa käymään melko piankin

Jaa nyt se on jo JOS oon... Sepäs sattui, ensin niin uhotaan ja syytetään... Mut mites kun oon aika vatun monta kertaa sanonu jo et sopii tulla selvittää asiaa naamatusten. Silti jatkuvasti vaan "uhotaan ja syytetään" anonyyminä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama jätkä. Kielii melko vakavasta dissosiaatiohäiriöstä ja epätoivoissaan tulee näillä muilla hahmoilla peesaamaan itseään

• Anonyymi

Jaa nyt se on jo JOS oon... Sepäs sattui, ensin niin uhotaan ja syytetään... Mut mites kun oon aika vatun monta kertaa sanonu jo et sopii tulla selvittää asiaa naamatusten. Silti jatkuvasti vaan "uhotaan ja syytetään" anonyyminä.

Taidat olla ätmi sen verran toivoton tapaus ettet edes itse sitä tajua ja sotkemalla muiden skidejä näihin sairaisiin juttuihin petasit itsellesi loppuelämän tuomion. Älä huoli kyllä sun kanssa haluaa monetkin tulla selvittelemään asioita senkus odottelet vaan ja väsäile vaikka pari skidiprofiilia sillä aikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla ätmi sen verran toivoton tapaus ettet edes itse sitä tajua ja sotkemalla muiden skidejä näihin sairaisiin juttuihin petasit itsellesi loppuelämän tuomion. Älä huoli kyllä sun kanssa haluaa monetkin tulla selvittelemään asioita senkus odottelet vaan ja väsäile vaikka pari skidiprofiilia sillä aikaa

Sulla ne nämä syyttelyt menee joka toinen päivä aina uudelle henkilölle ja ihan summamutikassa. Sivusta seurattu tuota touhua ja nämä tullaan selvittämään. Sorry ny taas

• Anonyymi

Huomenta. Topi tuli ja aloittaa tämän lukemisen ihan kohta kahvin ääressä. Ensin se kahvi tulille.

• Huomenta.
        Mä lähen siis nukkuu kun sä tulit paikalle.
        Palaan päivällä yhteyteen suhun.
        Öitä!!
        Jos tulee vastaa jotai ni tiiä mitä teet.. <3

• Anonyymi

Huomenta.
        Öitä!!

Joo. En kerennyt vielä lukee tätä. Yöllä nukuttiin täällä meillä, niin ei oltu palstalla koko yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. En kerennyt vielä lukee tätä. Yöllä nukuttiin täällä meillä, niin ei oltu palstalla koko yötä.

Arvelin että olit vastannut ja siksi tulin tämän loppupään katsomaan ensin, mutta nyt tuonne alkuun. Nuku hyvin 🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti 🤭

Mutta nyt kerkesin ja heitin kommenttia sekaan 👍 Topi

• Anonyymi

Huomenta.
        Öitä!!

Suomeksi sanottuna ätmi pitää tauon leideilystä ja tulee miespersoonallaan vastailemaan itselleen. On muuten rankkaa olla näin älykäs minä

• Anonyymi

Huomenta.
        Öitä!!

Laittelin kommenttia tuonne väliin muutamaan paikkaan. Tuli selväksi, mitä tällä yritetään. Tiedossa on myös nää, jotka tekee tätä. Katsellaan päivällä tilanne tarkemmin. Topi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti 🤭

Turhaapa yrität siinä sönköttää. Topi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaapa yrität siinä sönköttää. Topi

Ei vaan ätmi nämä näppikseltäsi lähtevät tunteet ja tuoksut on halki poikki pinoon turhia vaikka interneturan naisina ja lapsina tehneen guben onkin vaikea lopettaa, niin kannattaa alkaa valmistautumaan jo askeettisempaan elämään

Oikeusvaltio nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomeksi sanottuna ätmi pitää tauon leideilystä ja tulee miespersoonallaan vastailemaan itselleen. On muuten rankkaa olla näin älykäs minä

Äläpä sotke. Ei ole noin. Topi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan ätmi nämä näppikseltäsi lähtevät tunteet ja tuoksut on halki poikki pinoon turhia vaikka interneturan naisina ja lapsina tehneen guben onkin vaikea lopettaa, niin kannattaa alkaa valmistautumaan jo askeettisempaan elämään

Oikeusvaltio nääs

Onneksi on oikeusvaltio ja kohta tulee tulokset näkymään täälläkin. Topi

• Anonyymi

Sulla ei oo kaikki ihan jees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten on ja sepäs ätmiä vtuttaakin sen verran kalkkisesti että teepäs pari hahmoa lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kenelläkään ole joka näkee äitiwannabe ätmin fuulan taakse eikös se näin mene nääääääs

• Anonyymi

Voi kun sun kirjoitukset tuntuu niin tutun tuntuisilta, ihan kuin 'hänen' kirjoittamia olis.
      Mutta harhaahan tää kaikki, koitan tuonne oikean elämän puolelle siirtyä ja toivoa että jossain kohtaisin ja saisin jutustella sekä asioita selvitellä...

• Jaaa niinkö? Juu aivan...

• Jutustellaanko vielä :)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe