Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Putoat vielä

Anonyymi-ap

Korkealta ja kovaa.

40

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen jo pudonnut, ja kaikista haaveista läpi uinut. Ei, tässä ole mitään uutta. Elämää, ja realistisuutta. Tänään olen synkkä, luvan kanssa. Huomenna on taas aika tehdä muuta.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18072843b

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ai kannustatko sinä AP itsemurhaan muita sinne hyppäämällä vai mitä tarkoitat?

    • Anonyymi

      Niin tulet tekemään. Se mitä pahaa toiselle lataat saat bumerangina itsellesi takaisin. Nauti.

    • Anonyymi

      Aito pergecilmä cyrpå

    • Anonyymi

      Soita Omo infoon!

    • Anonyymi

      Laita rasvaa saranoihin niin ei tarvi narista kokoajan ihme määkimistä

    • Anonyymi

      Olen pudonnut jo kaksi kertaa ja selvinnyt hengissä... Suojelusenkelini pitää huolen
      seuraavasta mahdollisesta putoamisesta... Evil is defeated by evil...

    • Anonyymi

      Benjihyppy on kiva laji

    • Anonyymi

      Miten voi pudota korkealta jos on täysin maassa ?

      • Anonyymi

        Samaa ajattelin.


    • Anonyymi

      Nää on näitä kiusaamisista ja ovat jo selvittelyn alla

    • Anonyymi

      Niin taidat pudotakkin

      • Anonyymi

        Maksa velkasi ensin ennen kuin putoat, tai oikeastaab ihan sama kunhan ei tarvi olla missään tekemisissä!


    • Anonyymi

      Mä putoan uniin kauneimpiin
      Hetkiin menneisiin
      Taas katoan, öisiin maisemiin
      Päiviin eilisiin, yhteisiin unelmiin
      Mä putoan

      ......sitten heräsin. Huomenta! Kirpeän raikas pakkassää. Uskallan vielä avata ikkunan, kun ei olla Venäjällä.
      Maailma on kaunis ja hyvä elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille.....

      • Anonyymi

        Taidat olla ainut järkevä tässä keskustelussa.


    • Anonyymi

      Pudonnut jo, ja pohjasta läpi.

    • Anonyymi

      Kaikella on hintansa, mutta se on ollut hyvinkin tuon arvoista.

    • Anonyymi

      Mä putoan. Simo Silmun kipale.

    • Anonyymi

      Joltain vuoreltako?

    • Anonyymi

      Oon pudonnu jo kus!aivo pistä parastas ei enää mitää menetettävää tuo koko kööris mukana ei kiinnosta vittuAkaan

    • Anonyymi

      Ei ainakaan mulle pure tollaset uhkaukset lapsellista.Sitä paitsi olen kui vanha kissa,jos elämä kolhii,niin putoan aina jaloilleni.

    • Anonyymi

      Samaa koskee ylläpitäjiä, jotka eivät poista viestejä ollenkaan pyynnöistä huolimatta.

    • Anonyymi

      Aiotko sä pudottaa jonkun alas jostain korkealta?
      Laiton uhkaus.

      • Anonyymi

        Ätmi voisi mennä käymään Puijon tornissa pienellä elämysmatkalla ja laita ihmeessä Supermies viitta päälle, sillä voi lentää usko pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi voisi mennä käymään Puijon tornissa pienellä elämysmatkalla ja laita ihmeessä Supermies viitta päälle, sillä voi lentää usko pois

        Miksi juuri Puijon tornista? Jos lähempänä ois esimerkiksi joku muu torni, niin miksi juuri tuonne? Luulet kuopiolaiseksi näköjään ja mistähän syystä? Sulla Teräsmiehen katse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi voisi mennä käymään Puijon tornissa pienellä elämysmatkalla ja laita ihmeessä Supermies viitta päälle, sillä voi lentää usko pois

        Mikä on ätmi? Anteeksi kun en tiedä kun olen maalta.
        Kerro mummelille. Anteeksi vain mutta vanha ei jaksa matkustaa kauaksi kotoaan. Pitää eläimetkin hoitaa ja ei niitä voi yksin jättää.


    • Anonyymi

      Maasta se suurikin on aikoinaan ponnistanut itsensä ylös. 😁

    • Anonyymi

      En putoa, koska jalat ovat olleet aina tukevasti maassa, toisin kuin joillakin muilla.

    • Joo niin putosin,
      korkeelta pilvistä,
      kovaa ja rytinällä.
      Hajoten siinä
      lopullisesti
      ehkä..

      Mut sellanen tää maailma on...

    • Anonyymi

      Jos tällä tarkoittamallasi henkilöllä on paha tahto, niin kyllä karma korjaa

    • Anonyymi

      Kuka täällä aina vihaa lietsoo ?

      • Anonyymi

        Jos omatunto on puhdas, niin näitä kirjoituksia ei koe niin voimakkaasti ja koe esim tarvetta lietsoa vihaa näiden takia muihin, saatat ymmärtää mitä tarkoitan, eri asia haluatko. Voi aloitus olla ns ihan paikallaan. Sivusta


      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta mistä puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos omatunto on puhdas, niin näitä kirjoituksia ei koe niin voimakkaasti ja koe esim tarvetta lietsoa vihaa näiden takia muihin, saatat ymmärtää mitä tarkoitan, eri asia haluatko. Voi aloitus olla ns ihan paikallaan. Sivusta

        Ensimmäinen tunne on yleensä se oikea tunne. -> INTUITIO.
        Intuitio toi heti mieleen uhkauksen.
        Ja se antoi tunteen hyvin pahasta henkilöstä. Henkilöstä joka haluaa jotain pahaa toiselle ihmiselle. Minä en lietso sitä samaa mitä ap. Lähinnä ensireaktio oli että ap kirjoitti sen vahingoittamistarkoituksessa. Jokainen reagoi omalla tavalla kirjoituksiin. Se miten sinä asian koet on ihan omaa luokkaa siihen verraten mitä muut. Kokemus on henkilökohtainen jokaisella etkä sinä voi sanoa mitään muiden reagoimisesta ja tunteista.
        Se oli uhkaus. Sinäkö sen kirjoitit?


    • Anonyymi

      Ja se koskee sinuakin siitä nimijupakan puuttumisesta ja arvostelusta.

    • Anonyymi

      Maasta se pienikin ponnistaa korkealle ja kovaa, aika näyttää kuinka korkealle?

    • Anonyymi

      Ei mulla ole mitään mistä pudota, eikä sellaiseen mitään syytä.

      Mulla on kaikki ne viestit tallessa joita olet mulle 6 vuoden aikana lähetellyt sekä kuvakaappaukset niistä kommenteista somessa joissa olet mustamaalannut minua.

      Hoksasin jo viimeisemmänkin jäynän ja voi voi minua tai siis pikemminkin sinua sillä olet syyllistynyt vakaviin rikoksiin ja ollut vieläpä niin tyhmä että jäät kiinni.

      Jäit jo kiinni minulle ja oon kyllä aika ihmeissäni siitä ettet vieläkään oppinut mitään. Oliko sun äo alle 70? Se vähän selittäisi..

    • Anonyymi

      Kenellekähän ap:n lupaus mahtaa olla?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe