Miksi mun kanssa ei haluta parisuhteeseen

Anonyymi-ap

Itseä on kuvattu mukavaksi, empaattiseksi, huumorintajuiseksi naiseksi. Olen luonteeltani just rauhallinen, iloinen, tasapainoinen nainen.
Töissä käyn ja yh äiti olen. Olen monella muutamilla aloilla työskennellyt, ammattikoulu pohja.

Pidän siisteydestä, koti on puhdas, sisustan, liikun ja omasta hyvinvoinnista pidän huolta. En haise, pidän hiukset, kasvot kunnossa. Liikun eli aika liikunnallinen.
Mielenkiinnon kohteet näiden sisustamisen, liikunnan lisäksi, matkustelu, kokkailu, leffat, musiikki. Myös tykkään keskustella laajasti eri asioista. Moni viihtyy mun seurassa, ihastuttaa, halutaan tapailla ja jotkut seurustella, mutta aina loppuu mielenkiinto toiselta ja keksii tekosyitä.

Olen 168cm, 30v, tummat hiukset, hoikka rakenteinen. Miksi niin moni miehistä eivät halua mitään musta kuin kaveri olla?

16

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet mies hieman liian teknokraattinen ollaksesi uskottava kuin hevosta kauppaisit

    • Anonyymi

      Välillä tuntuu kieltämättä olenko jotenkin ns. miesmäinen

    • Anonyymi

      Kyllä ne heterot ja muutkin varmaan hyppää pari askelta taakse leuka ammollaan kun tämän tyyppisen esittelyn jälkeen treffeille paukahtaakin pieni mies peruukissa ja stayupeissa ja alkaa heti vauhkoamaan viiskymppisten ihmisten vaipoista ja 9-13 vuotiaista tytöistä. Tosi ikävää ätmi että et ymmärrä sairautesi vakavuutta, toisaalta hyvä muille niin sinua tarkkaillaan tuomioiden jälkeen koko loppuelämä

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa tuntematta sinua mutta minusta tuntuu että nykyään miehet on niin pienisieluisia ja epävarmoja itsestään että kilpailevat kruunusta naisien kanssa. Tasoajattelu tuntuu olevan harmillisen yleistä, ehkä näkevät sinut täydellisenä eivätkä koe yltävän ”tasollesi” ja siksi lähtevät etsimään jotain rikkinäistä pikkuprinsessaa kun heidän seurassa kokevat olevansa ns. parempia. Mutta näissä tapauksissahan sinä olet vain väistänyt luodin ja on niitä miehiäkin joilla on joku tolkku olemassa ihan luonnostaan. Ovat vain yhtä harvassa.

    • Anonyymi

      Oon kolme vuotta sinkkuna ollut, pari kuukautta erosta tapailin kolme kertaa yhtä miestä, meidän oli tarkoitus nähdä uudestaan, mutta hän ingoorasi mut ja soitin perään, niin nauroi jopa mulle.
      Toinen tapaus, nähtiin puolitoista kuukautta ja ehdotti seurustelua, kunnes totaalinen Radiohiljaisuus, (siinä välissä oon kahta nähnyt, he taas olisivat parisuhteen halunnut mun kanssa mutta mun kohdalla kipinää ei ollut)

      No löysin jonku ajan päästä uuden ja meillä oli molemminpuolista ihastumista, ehdittiin seurustella muutamia kuukausia, kunnes klassiset sanat meni näin: ei ole kipinää enää, en halua olla parisuhteessa sun kanssa, kaverina voisi olla kun en halua menettää sua.
      Mitä vittua näissä aina tapahtuu, oon ollut mukava jne. Viihtyivät seurassani, tämä mulle kertoi viihtyvän. Eli Miksi näin

    • Anonyymi

      Ja aina joku muu nainen menee mun edelle, oli sitten minkälainen tahansa luonteelta/ulkonäöltä

    • Anonyymi

      Minkälainen nainen kelpaa miehille? Olis kiva tietää

    • Anonyymi

      Kaipa se on se vaihdantatalous? Kumppania vaihdetaan usein ja silloin ei voi mitään pysyvämpää rakentaa? Monet haluaa löytää luotettavan kumppanin rinnalle, mut osuuko sellaisia kohdalle, jonka kanssa luottamusta voi edes alkaa rakentaa? Epäileviä tuomaksia on paljon enemmän kuin hyvään uskovia Eskoja?

    • Anonyymi

      Et ole varmaan vaan kohdannut sitä oikeaa. Yhden kanssahan se vain tapahtuu. Miltä tuntuisi, että menisit väkisin parisuhteeseen ihan kenen kanssa vaan ja sitten jonain kauniina päivänä kohtaisitkin sen oikean. Eikö se olisi vielä pahempi kuin yksinolo. Sinussa itsessäsi ei ole varmastikaan mitään vikaa. No, kukaan ei täydellinen ole. Voimia!

    • Anonyymi

      Olisko muita näkemyksiä heittää?
      Olen sielultani empaattinen, ja hyvää tahtova.
      Ja myös ulkonäöstä huolehdin, mutta joku ihme vika on koska näin käy

    • Anonyymi

      Onko sekarotuinen lapsi.

    • Miehen koko tunteiden kirjo pääsee valloilleen vasta hetekalla. Siis, minihame ylle ja koipi-reidet heilumaan (paljaana).

    • Niin kun ei sinussa mitään vikaa ole vaan tapailu kumppanisi saattaa itse kärsiä epävarmuudesta/sitoutumiskammo(sta). Tai sitten vaan ei natsaa sillä tavalla ja sekin on ihan normaalia, ei kaikkien kanssa vaan natsaa. Voit itse nyt miettiä, että natsasiko oikeasti🤔 ettet vaan ota heti ensimmäistä vastaantulevaa..

    • Anonyymi

      Lapsen ihonväri? Joutuuko teoreettinen miesystäväsi sietämään lapsen isää reviirillään?

      Alistutko, totteletko, palveletko?

      Jos mies ottaa yh-naisen, on hyötyjen oltava huomattavasti parempi kuin lapsettoman naisen kanssa oleminen.

      • Anonyymi

        Jos mies ottaa naisen 🤣🤣😂😂 Päivän paras vitsi!


    • Anonyymi

      Nyt vasta myöhemmin huomasin, että aloitus on katkeruus-aiheen alla. Kyllähän se syy karttaa ainakin minulla olisi nuo muu vaara liikennemerkin kaltaiset kirjaimet yh. Ei millään hinnalla. Mieluummin mummonmökissäkin ulkovessalla kuin vaikkapa edes miljonäärinaisen kanssa joka on yh. Ihan kuvottava ajatus.
      Aloittaja saattaa hyvinkin olla yhtä ookoo kuin on kertovinaan, mutta se ei ole ainakaan minun ongelmani. Maailmassa on niin paljon väärää ja kieroa, että ei hävetä tätä kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe