Olen ikävä ihminen. En sellainen kuin muut haluaisi mun olevan.
En vaan ymmärrä miksi eivät voi antaa mun olla. Mikä pakko mun on olla heidän kanssaan tekemisissä?
Pakkolähetteitä, uhkailuja, pahoinpitelyitä, poliiseja ja sossuja
Syyllistämistä, häiriköintiä. Jos en tee niin kuin muut haluaa niin sairaala kutsuu.
Ollaan muka huolissaan ja sitten kuitenkaan ei saa mennä hyvin. Täytyy syödä lääkkeitä, olla hoidossa, tehdä niin kuin muut tahtoo.
Tiedän olevani sairas, mutta miksi en saa olla sairas? Sanoivat etten parane ikinä, eikä minust tule mitään. Silti pitäisi tervehtyä ja pyrkiä olemaan jotain.
Jos en yritä se on väärin. Jos yritän niin se on väärin. Mitä mun pitäis tehdä että saisin olla rauhassa?
Ihan omaa elämääni haluaisin elää ilman muita.
Miksi ei saa olla ja elää rauhassa?
16
886
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole helppoa tuokaan. Minut on jätetty rauhaan ja voin sanoa, että kaipaan välillä että joku huolehtisi ja kyselisi vointia.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ilmeisesti et kuitenkaan tule toimeen omillasi etkä itseksesi, niin pakkohan se on jonkun puuttua asioihisi.
- Anonyymi
tasapainottelussa joskus jätetään rauhaan ja joskus ei jätetä
molemmat ovat jutun puolia
rauhaakin saa osakseen kunhan ei liian paljon
koska ihminen on sosiaalinen
onni on sosiaalista- Anonyymi
sain kerran pampusta ja tulin onnelliseksi
ehkä psyyke kaipaili poliisia
ei koskaan tiedä missä onni on
- Anonyymi
Puhutko nyt läheisistä vai kenestä? Kuka ei anna olla?
En tiedä mikä sinulla on, eikä tarvitsekaan kertoa. Mutta jos tiedät tarvitsevasi apua, mikset ota sitä vastaan kun muut yrittävät kaikkensa?
Se että sinua yritetään auttaa, ei ole häiriköintiä.
Kukaan ei kuitenkaan väkisin käske sua syömään lääkkeitä, tai ottamaan vastaan apua, jos et sitä itse halua. Koska sun täytyy haluta sitä itse.
Sanoit "pahoinpitelyitä, poliiseja ja sossuja
Syyllistämistä".
Kai olet tehnyt pahoinpitelijästä rikosilmoituksen?
Poliisit ja sossu on sitä varten, että ne auttaa sua.- Anonyymi
Hoitomyonteisyys kunniaan!
- Anonyymi
Kenellekään ei saisi sanoa " sinusta ei tule mitään ".
Se on todella lannistavaa, ja ihminen voi alkaa oikeasti uskoa siihen, ettei hänestä voi tulla mitään.
Kaikilla on mahdollisuus vaikka mihin, jos asiat osuvat kohdilleen. - Anonyymi
he ovat juutalaisia, epäilevät sinua natsiksi ja rasistiksi. kaikki muu on kulissia.
- Anonyymi
Ryhdy taiteillijaksi, runoile, maalaile, tee musiikkia, mistä oletkiinnostunut, pidä vaikka päiväkirjaa kokemuksistasi jnesellaista mikä tuottaa mielihyvää.
- Anonyymi
Itseään ei voi muuttaa, mutta käytöstään voi, kysy itseltäsi. Haluanko olla ilkeä piikkisika vielä m70ppisenä kuolla yksin hylkiönä ja köyhänä katkeroituneena, yhä kysellen voi miksi Minä. Sääliksi käy kohtalosi ja osasi elämässä
- Anonyymi
Kyllä Suomessa saa olla, elää ja kuollakin rauhassa, kunhan ei itse häiriköi ja hoitaa asiansa kaikessa hiljaisuudessa.
- Anonyymi
Olla rauhassa, siinäpä se. Yritin hakea apua kun kaikki tuntui mahdottomalta. Mitään en saanut joten yksi ovi oli auki: Alko. Saan avun. Kiitos.
- Anonyymi
Pahaa oloa ei kannata hukuttaa alkoholilla, se ei lähde pois kuin hetkeksi, ja kun pää selviää, on tuplasti pahempi olo.
Millaista apua hait, ja miten sinuun suhtauduttiin ?
Mitä olisit itse halunnut ?
- Anonyymi
Huoh lääkkeet helpottaa oloasi. Sitä varten ne on määrätty
- Anonyymi
S24:llä on käynnissä jokin ihmeellinen narskujahti. Kuka masinoi ja agitoi jahtia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015