Voisiko saada pysäköinti kiellon s-marketin kohdalla ns.meijerin alueelle vievälle tie osuudelle on aina tukittu jos jotenkin päin pysäköitynä olevilla autoilla
Parkkeeraus
12
537
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voisi.
- Anonyymi
Parashan se ois kun vois ajaa oven eteen kun ei saada takapuoltaan ylös penkistä
- Anonyymi
S-Marketin seinään tehdään luukku, josta voi antaa ostoslistan myyjälle, niin ei tarvii nousta autosta.
- Anonyymi
Ruuan kyllä voi tilata kotiin, älä yliajattele.
- Anonyymi
Eipä tällä tuppukylällä taida saada ruokaa kotiin kuin ipolta 🍔
- Anonyymi
Kyllä saa.
- Anonyymi
EI ole ollut eikä ole koskaan tukittuna. Aina on päässyt tietä pitkin ajamaan leipomolle valmakauppaan , Ryttyläiselle ja muihin meijerin alueen liikkeisiin.
- Anonyymi
Puhut väärää todistusta asiassa. Keskustelun aloittaja puhuu asiaa.
Lisään vielä, että tietyt sukkahousut ja muutkin käyttävät infapaikkoja pysäköintiin.
- Anonyymi
Pienet on ongelmat Nurmeksessa
- Anonyymi
Kaikki mahtuu sinne.
- Anonyymi
Niin, jos nurmeksessa sattuu 2 AUTOA samaan aikaan samalle kadulle, puhutaan ruuhkasta! 🤣
- Anonyymi
Katsokaa kaunis Nurmes yläilmoista, katsokaa kauheat ruuhkat! Miten tonne sekaan edes mahtuu!!! 🤣
https://www.youtube.com/watch?v=Yn5AS3Z3dfc&ab_channel=1HarryH
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798