Mitä tykkäsitte "Elämäni biisistä" tänä iltana ?

Anonyymi-ap

Oli monta minulle mieluista kappaletta. Jimi Hendrix on yksi suosikeistani,
mutta se ei kuulostanut miltään, koska hänen kappaleitaan ei pysty kukaan
esittämään sinne päinkään kuin hän ne esittää. Phil Collinsilla on myös hyviä
kappaleita kuten ohjelmassakin esitetty..

18

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piisit oli tälläkertaa upeita,
      olihan osallistujatki lahjakaita taiteilijoita
      joten luonnollista myös tasokas musiikkimaku heillä,
      kiitos musiikista,,,

      nyt oli mukava katsoa ohjemaa,

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Nautittava ohjelma. Tarinat koskettavia. Ja lopuksi kaunis esitys Airan muistoksi.
        Toivotaan, että ohjelma jatkuu ensi vuonnakin.
        Mkr.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­y­­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18074005G

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En katsonut alusta. Arvasin Tuomaksen. Disneyn mainitseminen ei hyvä koska sen Perustaja oli muutari 33 ja pedo.

    • Anonyymi

      Jos "ei kuulostanut miltään", niiin aloittajalla on varmaan kuulo-ongelmia.

      • Anonyymi

        Tom Pöysti on ihan isänsä näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tom Pöysti on ihan isänsä näköinen.

        Ja isänsä ääninen myös. Tarinan kerrontansa oli hulvatonta, hauskaa ja ilmeikästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja isänsä ääninen myös. Tarinan kerrontansa oli hulvatonta, hauskaa ja ilmeikästä.

        Mukavaa oli nähdä Tom Pöysti. Vanhempansa tulivat hyvin tutuksi tv:n ja teatterin kautta. Lasse Pöystin persoonallinen ääni ja tuvallinen hahmo Pikku Kakkosen satujen lukijana kaikui korviini lasteni katsoessa ohjelmaa.

        Ylipäätään on ilahdun aina, kun ohjelmissa, on se mikä tahansa, on "entisiä" tuttuja kasvoja.


    • Anonyymi

      Liikutuin kun kuuntelin Arja Saijonmaan laulamaa Juokse sinä humma kun taivas on niin tumma.
      Se on yksi oman elämäni biiseistä ja nyt
      siinä oli niin hieno sovitus.
      Kaunilla tavalla muistivat edesmennyttä Aira Samulinia.
      Tässä jaksossa kaikkien musiikkitarinat olivat henkilökohtaisia , ei mitään yleistä diipadaapaduuta.

      • Anonyymi

        Kaikella kunnioituksella Airaa kohtaan hiukan kummeksin, kuinka Ahtisaaren elämäntyö on jäänyt niin vähälle muistelolle, kun Airan lähtö on sen täysin sivuuttanut.


      • Anonyymi

        Hassua oli kunluulivag sitä Tuomas Holopiasen valinnaksi ja sitä elokuva musiikkia sen ei sulamalleen valinnaksi. Uskomatonta tyhmyyttä ja ylistystä. Niillä oli liian suuria kuvitelmia naisesta.🤣🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua oli kunluulivag sitä Tuomas Holopiasen valinnaksi ja sitä elokuva musiikkia sen ei sulamalleen valinnaksi. Uskomatonta tyhmyyttä ja ylistystä. Niillä oli liian suuria kuvitelmia naisesta.🤣🤡

        Se on ohjelma, jossa arvaillaan kappaleiden valitsijaa. Perustele, mitä tyhmyyttä osoittaa, jos arvaa väärin! Jokaisella oli syy, miksi olivat kappaleensa valinneet. Olisipa pitänyt melko oraakkeli olla, jos olisi osannut arvata kaikki oikein.
        Minkä kappaleen itse niistä valitsit Holopaiselle?
        Minä en arvuuttele koskaan, nautin vain musiikista, tai ihmettelen joskus, miksi joku kappale oli valittu "elämäni biisiksi".

        Minua järkytti somalitytön tarina, kun hän kertoi karanneensa kotoaan ja viettäneensä koditonta elämää ja yöpynyt mm. Mäkkärissä, koska se oli koko yön auki. Eikö nuorille tarkoitettu turvatalo olisi ollut parempi ratkaisu? Helsingin yössä kulkee Aseman Lapset-järjestökin, harmi, etteivät huomanneet näitä tuuliajolla kulkevia 16-vuotiaita! Eteenpäin on tyttö kuitenkin päässyt ja kokemuksensa voimalla ajaa nyt nuorten tyttöjen asiaa. Tsemppiä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ohjelma, jossa arvaillaan kappaleiden valitsijaa. Perustele, mitä tyhmyyttä osoittaa, jos arvaa väärin! Jokaisella oli syy, miksi olivat kappaleensa valinneet. Olisipa pitänyt melko oraakkeli olla, jos olisi osannut arvata kaikki oikein.
        Minkä kappaleen itse niistä valitsit Holopaiselle?
        Minä en arvuuttele koskaan, nautin vain musiikista, tai ihmettelen joskus, miksi joku kappale oli valittu "elämäni biisiksi".

        Minua järkytti somalitytön tarina, kun hän kertoi karanneensa kotoaan ja viettäneensä koditonta elämää ja yöpynyt mm. Mäkkärissä, koska se oli koko yön auki. Eikö nuorille tarkoitettu turvatalo olisi ollut parempi ratkaisu? Helsingin yössä kulkee Aseman Lapset-järjestökin, harmi, etteivät huomanneet näitä tuuliajolla kulkevia 16-vuotiaita! Eteenpäin on tyttö kuitenkin päässyt ja kokemuksensa voimalla ajaa nyt nuorten tyttöjen asiaa. Tsemppiä hänelle.

        - - - sanoo hajamielinen Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella Airaa kohtaan hiukan kummeksin, kuinka Ahtisaaren elämäntyö on jäänyt niin vähälle muistelolle, kun Airan lähtö on sen täysin sivuuttanut.

        Samaa olen myös minä ajatellut. Onko niin, että presidentin kuolemaa on totuttu käsittelemään virallisemmin.
        Samulinin kohdalla kevyemmällä linjalla; raha-asioita ja tekemisiä viimeisellä viikolla yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella Airaa kohtaan hiukan kummeksin, kuinka Ahtisaaren elämäntyö on jäänyt niin vähälle muistelolle, kun Airan lähtö on sen täysin sivuuttanut.

        Lööppikuningattaret on erikseen. Pressat erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ohjelma, jossa arvaillaan kappaleiden valitsijaa. Perustele, mitä tyhmyyttä osoittaa, jos arvaa väärin! Jokaisella oli syy, miksi olivat kappaleensa valinneet. Olisipa pitänyt melko oraakkeli olla, jos olisi osannut arvata kaikki oikein.
        Minkä kappaleen itse niistä valitsit Holopaiselle?
        Minä en arvuuttele koskaan, nautin vain musiikista, tai ihmettelen joskus, miksi joku kappale oli valittu "elämäni biisiksi".

        Minua järkytti somalitytön tarina, kun hän kertoi karanneensa kotoaan ja viettäneensä koditonta elämää ja yöpynyt mm. Mäkkärissä, koska se oli koko yön auki. Eikö nuorille tarkoitettu turvatalo olisi ollut parempi ratkaisu? Helsingin yössä kulkee Aseman Lapset-järjestökin, harmi, etteivät huomanneet näitä tuuliajolla kulkevia 16-vuotiaita! Eteenpäin on tyttö kuitenkin päässyt ja kokemuksensa voimalla ajaa nyt nuorten tyttöjen asiaa. Tsemppiä hänelle.

        Järkyttävää. Lapsia on tuuliajolla ja mistäpä he itse tietäisivät
        apua hakea. Turvataloa tarvitsevia lapsia on niin paljon, ettei kaikille
        taida olla tilaakaan.
        Asunnottomia ja turvataloja tarvitsevia aikuisia on myös enemmän
        kuin paikkoja esimerkiksi talvipakkasella päästä lämpimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää. Lapsia on tuuliajolla ja mistäpä he itse tietäisivät
        apua hakea. Turvataloa tarvitsevia lapsia on niin paljon, ettei kaikille
        taida olla tilaakaan.
        Asunnottomia ja turvataloja tarvitsevia aikuisia on myös enemmän
        kuin paikkoja esimerkiksi talvipakkasella päästä lämpimään.

        Kyllähän lapset pääsee aina sijoitukseen, yleensä perheisiin ja nuorillekkin järjestyy varmasti turvallinen paikka sosiaalitoimen kautta. Moni nuori karkaa seikkailun halun takia eikä edes halua että löydetään.


    • Anonyymi

      Siinämielessä mielenkiintonen ohjelma , kun näkee ja kuulee julkkisten mieleistä musiikkia,
      joka enimmäkseen meikäläisen korvassa on kaikkea muuta kuin musiikkia tai ei ainakaa kaunista musiikkia,
      tai olisko ollenkaan musikkia, vaan jotain ihmeen huutamista, heilumista, rääkymyis, kiljumista, kitaran rämputyksen säestämänä heh,

      no kun ei paremoiakaan ohjelmia tule TV:stä niin tuota on sitten pakko kattoa, ja onhan siinä heiman mielenkiinoa kun saa arvostella ja ihmetellä julkkisten musiikkimakua,

      joskus tulee oikeetaki kaunista musiikkia
      kuten viimeksikin tuli se elokuvasta nostalgista todella kaunista musiikkia Diatran esittämän tälläkertaa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe