Montako tosi ystävää omaat

Anonyymi-ap

Usein liian usein on niin, että kun ne työt lopuu, ei olekkaan kavreita, ne " työ kaveritkin oli ja meni...

37

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se menee. Itse olen jäänyt eläkkeelle puoli vuotta sitten, ei yhtään yhteydenottoa ja toisaalta en itsekään halua yhteyttä pitää.
      Kun miettii, niin ovat todellakin työkavereita, ei ystäviä.

    • Anonyymi

      Minulla on tosi monta ystävää. Ihmettelen sitä suorastaan, kun oon aika outo tyyppi.
      Työkaverit ovat olleet kivoja, mutta en ole ees halajannut niistä ystäviksi.
      Yks työpaikan ihminen on edelleen kuvioissa mukana, mutta vähän kuitenkin.
      Olen onnellinen, että minulla on monta ystävää, joiden kanssa voin jakaa asioita.
      Olen siinä asiassa siunattu.

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Niin, montako ystävää minulla on, pois lukien työssä olessani ne työ kaverit. on vastaukseni, ei yhden ainuttakaan, en ole pitänyt niin väliä olla yhteyksissä nuoruuden kaveereihin ja heillähähän on ne omat elämänsä kuten on lapsillanikin. joten aika yksinäistä on myönnetään, tietysti jos olisin pari suhteessa...

    • Anonyymi

      Nolla eläkeläisenä.Syy elämä en isoa reviriä ympärilläni koskaan pitänyt.Korona aika hän ,he kuolivat yksi sydis mutama syöpään.Uusiaen saa.Koska en tupakoi.En juo kaljaa tai viiniä naisena. Harastan ilmasta liikuntaa ja se ei kinosta kohtamia uusia imisiä.Ekana tulee olisi kiva tulla kotiis.ei että tule meille.Lisätän juodan viiniä.Tai menään lähiön bubiin.Lisää heiltä:En voi kävellä nukun yöt huonsti ja vähin unin.Nukuisivat yöt hyvin jos alkon ja tuoakan jätisivät.Muiden sylistäminen elämä ja vastuun elämästä otaisvat itse. Kui kipuun lääke on likunat

      • Anonyymi

        että kajaa et juo naisena juotko viinaa?Ihan kamalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että kajaa et juo naisena juotko viinaa?Ihan kamalaa

        En juo kaljaa,en voi.ja suuni voi hyvin.piste.v


      • Anonyymi

        Hyvinhän tuota itsekin muita aina syyllistät jokaisessa kommentissasi, joten en ihmettele yhtään jos ei ystäviäkään ole.


    • Anonyymi

      Mikä on ”tosiystävä”? Monta on ystävää, joiden kanssa tapaamme silloin tällöin. Keskusteluakin voin mistä vaan kenen kanssa vaan, jos tunnen tarvetta ja he voivat keskustella taas vastavuoroisesti mistä vaan, jos tuntevat tarvetta.

      Apua en halua heiltä pyytää, kun haluan toimia itsenäisesti, niin kuin toimin nykyisestä rampuudestani huolimatta. Eikä minusta enää ole kenenkään auttajaksi.

      Itselleni sopii paremmin vähän väljempi ystävyys, kun en enää jaksa oikein mitään rientojakaan. Kaikenlaisia rientoja tuli heidän kanssaan nuorempana harrastettua ja silloin oli kiva, kun ystäviä riitti.

      Aikansa kutakin❤️

    • Anonyymi

      Kuusi on ystäävää, kukin vähän eri tarkoituksiin. Parin kanssa harrastan liikuntaa. Parin kanssa matkustan. Pari on jäänyt vanhoista työpaikoista, Jutellaan kunkin kanssa vähän eri asioista. Sitten on pari rakasta sisarusta, heidan kanssaan voi jutella vaikka mistä. Aikojen alussa oli töissä lähes sydänystäviä, myöhemmin työpaikkojen muuttuessa olivat vieraampia, eipä heidän kanssaan kovin syvällisiä ehtinyt jakaa,

    • Anonyymi

      "Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin..." Tosiystäviä minulla ei ole yhtään, muutama on joiden kanssa voin viestitellä ja muutama, joiden kanssa yhteinen harrastuspiiri. Taitaa oma mies olla myös paras ystäväni ja lapsilleni uskon olevani yhä tärkeä. Vanhemmuuten olen oppinut olemaan liikaa kaipaamattakaan ystäviä, viihdyn omassa seurassanikin.

    • Anonyymi

      Se ainoa tosiystävä kuoli jo nuorena ja sen jälkeen tulleet ystävät eivät lienee sitten ystäviä olleetkaan kun eivät enää halunneet yhteyttä pitää muutettuani muualle, tämä toistui aina muuton jälkeen. Nyt asunut jo pitkään samalla paikkakunnalla, mutta eläköitymisen jälkeen sain huomata että oli vain työkavereita eikä tässä iässä enää varsinaisesti ystäviä saa, ainoastaan tuttavia.

      • Anonyymi

        Tootta, ei niit ystäviä saa vanhemmalla iällä, eikä liioin edes 30-40 kyppisenäkään.. ne ystävyys suhteet muodostuu nuorella ikää. ainut kosnti on, löytää hyvä suhde.. vastakaiseen sukupuoleen ja alkaa styylaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tootta, ei niit ystäviä saa vanhemmalla iällä, eikä liioin edes 30-40 kyppisenäkään.. ne ystävyys suhteet muodostuu nuorella ikää. ainut kosnti on, löytää hyvä suhde.. vastakaiseen sukupuoleen ja alkaa styylaan..

        Eipä sitä suhdettakaan enää liki seitenkymppisenä löydy kun en halua muuttaa enää muualle enkä asumaan samaan huusholliin kenenkään kanssa. Kaikki miehet jotka suhdetta kanssani ois halunneet asuvat senverran kaukana että en autottomana halunnut väliä alkaa kulkemaan kun heillä ei ollut mitään haluja autollisena ajella minun luona käymään. Tämä tuli selväksi jo heti. Kyllä se kaveri pitäisi läheltä löytyä, mutta eipä ole vastaan kävellyt.


    • Anonyymi

      Vaimo paras ystävä, kuin kissa ja koira jo 45 vuotta :)

      Gubbe 74

    • Anonyymi

      Jaahas, voisin sanoa, että kaksi; toinen on nuoruuden ystävä, jonka kanssa ollaan oltu ystäviä reilusti yli 40 vuotta ja yhä edelleen lähes päivittäin pidetään yhteyttä kun eri paikkakunnilla asutaan. Tavataan noin 4 - 5 kertaa vuodessa. Toinen ystäväni on sisareni, jonka kanssa myös olemme usein yhteydessä ja luonnollisesti olemme "tunteneet" toisemme jo yli 60 vuotta.

      Läheisiä kavereita on myös muutama, mutta eivät ole sellaisia ystäviä, joille ihan mitä tahansa voisin kertoa. Oma itseni toki saan ja osaan olla, teeskentely ei ole minun taitolajini.

      Riili

    • Anonyymi

      Ystävät, mitä ne on ?

    • Anonyymi

      Helposti loppuu ”ystävyys”, kun satuja kertoo ja rahaa pummaa!

      • Anonyymi

        Niinkö rumasti sinä olet tehnyt jollekin joka sinunlaiseesi luotti. olet aika ilkeän tempun tehnyt, hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö rumasti sinä olet tehnyt jollekin joka sinunlaiseesi luotti. olet aika ilkeän tempun tehnyt, hyi.

        Niinpä! Olin niin kiva yhdessä syömässäkin käydä, mutta nyt kun rahattomuus paljastui, niin olen yhtä ruokakaveria köyhempi. Ikävää se on, mutta minkäs teet!


    • TOSIystäviä kaksi.

    • Anonyymi

      monta monta monta monta monta monta monta monta monta monta,
      mull on vain ystäviä,


      elämä on ihanaa, vaikka loppusuora menossa,, määränpää jo häämöttää,,,,,,,

    • Anonyymi

      Yksinäisyys ei ole vain vanhemman väen ongelma. on paljon nuoria joilla ei ole yhtään kaveria tai ystävää. samoin on paljon keksi ikäisiä. eli yksinäisyys on koko kansan ongelma. nimittäin vuorovaikutus kulttuuri on muuntunut, enää ei käydä kylässä. ei kirjoiteta kirjeitä, ei soiteta puhelimella. ainoostaan teksrari. jos sitäkään, edelleen asian laita ilmenee, suomessa on öpaljon yhdistyksiä.

      • Anonyymi

        Suuri osa nuoristakin on yksinäisiä, se on hyvin surullista.


    • Anonyymi

      Yksinäisyys lisäänty koko ajan. itsellä se loppui kun muutin kamun kans yhteen, nyt piisaa fyrkat ja pystymme joskus hiukan ajeleen kotimaassa.

    • Anonyymi

      Miksi ei enää soitella edes?

    • Anonyymi

      Tyä elämässä olessani, vetosin kireisiini ja olin kokoajan estynyt tapaamasta ne, ystäviä ja sukulaisia sekä tuttavia. näin ollen ajoin itseni umpukujaan, eläkkeelle jäädessäni minulla ei ollut ketään ei ainuttakaan ihmis suhdetta jäljellä. niinmpä nykyään olen suht katkera ja kaappijuoppo kun suoraan sanotaan.

    • Anonyymi

      Niihän nuo mäni .

      Ja oli.

      Mitteen en hsluais ees muistookkaan.

      Tännään enkä millonkaan muutenkaan, että niin.
      ?

    • Anonyymi

      Onhan niitä, kaks. Muut ovat kuolleet pois, viina ja kehnot elämäntavat, muutamalla itsemurha.

      Nämä jäljellä olevat asuvat sitten eri paikkakunnilla, eli puhelimitse jos ei nyt viikoittain niin muutaman viikon välein kuulumiset.

      Yleensä nähdään toisen kanssa muutaman kerran vuodessa.
      Toinen asuu senverran kaukana ettei edes joka vuosi nähdä.

    • Anonyymi

      En yhtään...

    • Anonyymi

      Nolla. He kuolivat korona pahin aika Ei koronaan vaan sydän kohtaus ja syöpä. Tässä iässä uusia ystäviä ei saa kun ei tupakoi,ei käytä alkoholia naisena.

      • Anonyymi

        Entäs jos käytä alkoholia tupakoi miehenä


      • Anonyymi

        Opettele tupakoimaan ja juomaan,,kavereita löytyy oitis kun tarjoat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele tupakoimaan ja juomaan,,kavereita löytyy oitis kun tarjoat.

        En juo en tupakoi en syö makea hapokaas. Suuni voi hyvin. piste.v


    • Anonyymi

      Tuulella ei ole ystävää .....

    • Anonyymi

      Yksi yksinäinen täälläkin

    • Anonyymi

      Hyvän ystävän / ystävät kuin suhteen voi menettää yllättäen kuolemalle.Kuten minulle kävi 2 vuotta sitten.Joten minulla nolla ystävää nyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2519
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      198
      2234
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      56
      2232
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      173
      1743
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      9
      1263
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe