Tämä persujen listoilla ollut loimaan kaupunginvaltuutettu erosi aika vikkelään pestistä ettei tieto leviäisi mutta kyllähän se on jo levinnyt kauttaaltaan. On päässyt ihmiskaupasta epäiltynä pois tutkintavankeudesta. Edelleen syytettynä.
Kaikenlaista hiihtäjää sitä ihmiset tuppaa äänestämään jopa meidän kaupungin päätäntämiin
Ihmiskaupasta epäilty entinen kaupunginvaltuutettu pääsi pois
Anonyymi-ap
8
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Syyte eteni tutkinnassa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18074107n
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
MITÄH. Ei oo todellista. En oo kuunnutkaan moista juttua. Kuka tää sit on
- Anonyymi
En viitti mitään kovin yksilöivämpää tietoa laittaa vaikka kyseessä onkin entinen kaupunginvaltuutettu ja julkisessa pestissä… mutta kyllä löytäjä löytää
- Anonyymi
Aika uskomatonta. Ei tällaista täällä Loimaalla voi olla !
- Anonyymi
Olen huomannut että täällä voi olla ihan mitä vaan
- Anonyymi
Huhhuh
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1028892
- 474379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html401596- 241510
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121200Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29847