Kävin äsken vessassa ja sinne kuului talon sontiksen suden kaltainen ulvonta. Onkohan nyt täysikuu vai miksi ulvoo?
Sontis ulvoo yössä suden tavoin
6
331
Vastaukset
- Anonyymi
Sontis on laumaeläin, kutsuu laumaa kun ulvoo. Tuossa kohtaa voisi tehdä ovihyökkäyksen.
- Anonyymi
Päivittäinen halpisoluen kittaaminen on vuosien saatossa aiheuttanut sontiksien hampaissa eroosioon verrattavan efektin, jossa juopon hampaista on hioutunut aivan hemmetin terävät.
Ne puree, jos teet ovihyökkäyksen ja tunnet sen lihoissasi.
-en suosittele - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivittäinen halpisoluen kittaaminen on vuosien saatossa aiheuttanut sontiksien hampaissa eroosioon verrattavan efektin, jossa juopon hampaista on hioutunut aivan hemmetin terävät.
Ne puree, jos teet ovihyökkäyksen ja tunnet sen lihoissasi.
-en suositteleOnko Kylmiksen puremaan vastalääkettä?
-Kylmis - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18074233Q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kiimahuuto, jossa kutsutaan toisia lauman omegauroksia fistaustuokioihin korahdellen, globaali sontaseppojen yhteistuokio.
Asiaan kuuluu monesti myös kiimahuudpn lomassa höyryävän lastin suihkuaminen pidätyskyvyttömänä virttyneisiin housuihin
Asd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769