Vieroitusoireissa olen nyt

Anonyymi-ap

Kannabis on todella vahva ja koukuttava huumeen paskiainen!

Kannabis on maapallon vaarallisin huume

Kannabis tuhoaa ihmisen kuten syöpä.

Kannabis tuottaa syöpää ja syöpä tuottaa kannabista

17

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kyllästyin krapuloihin

      Piste

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      heh, tietysti syöpä tulee jos jostain POLTETTAVAA mömmöä vetää

      99'% on semmoista herne aivoista massaa, mitä huume tuottajat hyödyntää

    • Anonyymi

      Missä vierotusoireissa? Et ainakaan kannabiksen. Nuo jutut on ihan irti huumeista ry:n tasoa...

    • Anonyymi

      Kannabis on muita päihteitä vaarattomampaa, kertoo laaja EU-selvitys.

      Huumeen vaarallisuus: Vaarallisimpia ovat ekstaasi ja kokaiini, joita seuraavat alkoholi ja heroiini. Vähiten vaarallinen huume on kannabis.

      Riippuvuus: Pahinta riippuvuutta aiheuttaa tupakka, seuraavina tulevat heroiini, kokaiini ja alkoholi. Kannabis on tutkimusten mukaan vähiten riippuvuutta aiheuttava päihde.

      https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume1_en
      https://www.emcdda.europa.eu/publications/monographs/cannabis-volume2_en

      https://www.duodecimlehti.fi/duo80438
      "Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannabiksen jatkuvakin suurkäyttö."

    • Anonyymi

      Älä polta sitä tai käytä jotain synteettistä.

    • Anonyymi

      Pahin on alkoholi mä tiedän. Olispa taas kukkaa. Ei tarttis potee krapuloita ja ottaa loiventavia.

    • Anonyymi

      Savua kun vetää keuhkoon tulee syöpää.

      • Anonyymi

        Ei se ole ainoa käyttötapa, höyrystäminen tai syöminen ei aiheuta syöpävaaraakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole ainoa käyttötapa, höyrystäminen tai syöminen ei aiheuta syöpävaaraakaan.

        Mutta silti melkein kaikki polttaa sitä! Ja sähkötupakat ja evapet voivat sisältää jopa esim. lyijyä!
        https://yle.fi/a/74-20053056


    • Anonyymi

      mulla myös tuli monen viikon oireet kun kannabista piikitin päivittäin

    • Anonyymi

      Itse aiheuttettujen tautien hoitaminen Ei kuulu yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Kannabiksen on todettu aiheuttavan masennusta.
      On ihan omaakin kokemusta nuoruudesta, kun sitä aikani polttelin. Monia tuttujakin on, jotka polttavat edelleen, ja kyllä heillä mieliala heittelee, on paniikkihäiriötä, ahdistusta, ym.
      Ihminen, joka vasta aloittelee kannabis-uraansa, ei usko, mitä haittoja siitä voi olla, mutta se selviää kyllä ajan myötä.
      Vaikka kyllähän kaikilla päihteillä on omat haittansa, en puolustele suuntaan enkä toiseen.
      Useimmiten ihminen puolustelee juuri sitä päihdettä, jota itse käyttää.

      • Anonyymi

        Sinun kirjoittelut ovat arvottomia ja hyödyttömiä, kun et kerro millä käyttömäärillä haittoja tulee. Et taida tietää itsekään. Se on kuitenkin tiedetään, että määrä tekee mistä tahansa
        myrkyn, liikaa nautittuna, jopa vedestä. Kun taas pienet määrät voivat edistää terveyttä, jopa kannabis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kirjoittelut ovat arvottomia ja hyödyttömiä, kun et kerro millä käyttömäärillä haittoja tulee. Et taida tietää itsekään. Se on kuitenkin tiedetään, että määrä tekee mistä tahansa
        myrkyn, liikaa nautittuna, jopa vedestä. Kun taas pienet määrät voivat edistää terveyttä, jopa kannabis.

        Kukapa pystyisi oikeasti sanomaan, kenelle tulee haitat milläkin määrällä.
        Jokainen ihminen ja ihmiskeho sekä elimistö reagoi kaikkeen omalla tavallaan.
        Joku määrä voi olla toiselle vähän, kun taas jollekin toiselle sama määrä voi olla aivan liikaa.


    • Anonyymi

      Kannabis, muut huumeet ja liiallinen alkoholinkäyttö tuhoaa aivoja.
      Tämä on tosiasia, jota on turha kaunistella.

      • Anonyymi

        ei tinnerin ja liimojen haistelusta saa edes sakkoja, vaikka kumpikin tuhoaa aivoja todella pahasti päihdekäytössä, kuten alkoholikin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe