Onko ryöstämisellä mitään rajaa?

Anonyymi-ap

Sain tuossa Pohjois-Karjalan sähköltä loppulaskun viime kesältä väliltä heinäkuu-loppusyksy, rapiat 170 euroa. Kyseessä siis kesämökki, jossa minimaalinen sähkönkulutus. Naurettava perusmaksu ja sähkön siirto järkyttäviä. Mihin asti porukat joustaa?

23

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kesämökki on ylellisyystuote ja ei millään tavalla välttämätön, joten en näe syytä miksi valitat.

      • Anonyymi

        Taidat olla kerrostaloeläjä. Eikö omassa elämässäsi ole mitään ylellisyyttä. Onko sinun yleellisyydestäsi lupa rokottaa hieman extraa. Ajatteletko kuoleman hetkellä todella eläneesi. Pesetkö astiasi kylmällä vedellä ja lasket huoneenlämpöäsi, jotta maailma pelastuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kerrostaloeläjä. Eikö omassa elämässäsi ole mitään ylellisyyttä. Onko sinun yleellisyydestäsi lupa rokottaa hieman extraa. Ajatteletko kuoleman hetkellä todella eläneesi. Pesetkö astiasi kylmällä vedellä ja lasket huoneenlämpöäsi, jotta maailma pelastuu

        Kesämökki on kuin iso auto. Sellaisen hankkimalla hyväksyy siitä aiheutuvat kulut ja niistä ei ole oikeutta valittaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­N­­y­m­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18074632M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aina on oikeus valittaa, ei tämä diktatuuri ole. Sähköyhtiöllä ei mielestäni ole mandaattia perustella ylihintoja moraalisin ja eettisin perustein. Enkä kuuntele toisten argumentteja siitä, mikä minulle on välttämätöntä ja mikä ei. Eikä myöskään kaikissa tapauksissa kyseessä ole ostomökki, vaan voi olla myös peritty sellainen. Pitäisikö se myydä kahvipaketin hinnalla pois. Ei siitä nyt enempää saa, kun kansalaisilta ovat erinäiset tahot ryövänneet ostovoiman pois.

      • Anonyymi

        Kuinka perintömökki eroaa ostetusta? Se on silti luksustuote, joka ei ole välttämättömyys.
        Sen voi aina myydä pois tai katkaista sähköliittymän jos haluaa välttämättä pitää mökkiä mikä huonontaa taloudellista tilannetta.
        Tietysti voi myös pitää mökissä sähköt ja valittaa internetissä kuinka sähkö on kallista.


    • Anonyymi

      Asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia, kuin elokapinallisen kaupunkilaisen ohjeistus antaa ymmärtää. Mökki on henkinen pakoreitti tästä helvetillisestä oravanpyörästä. Minulla ei ole mahdollisuutta mennä Mannerheimintielle istumaan, kun ei ole isä pankinjohtaja. En ole siis myymässä mökkiä, mutta kohtuullisuus rahastamisessa olisi suotavaa. En tiedä, onko muilla sähköyhtiöllä tämänsuuruisia "perusmaksuja", mutta epäilen.

      • Anonyymi

        Sittenhän se pitäisi olla ihan ok, että elämässäsi noinkin tärkeästä asiasta joutuu maksamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän se pitäisi olla ihan ok, että elämässäsi noinkin tärkeästä asiasta joutuu maksamaan.

        Sinunkin puhelimen käytöstä voisi veloittaa muutaman ylimääräisen kympin kuukaudessa. On ihan turhaa luksusta sinulle. Voisit ihan hyvin viestiä savumerkeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunkin puhelimen käytöstä voisi veloittaa muutaman ylimääräisen kympin kuukaudessa. On ihan turhaa luksusta sinulle. Voisit ihan hyvin viestiä savumerkeillä.

        Toden totta voisin. Puhelimeni on toki sieltä kalliimmasta päästä ja liittymiäkin saisi kympin pari halvemmalla. Minä vain hyväksyn tästä luksuksesta johtuvat kulut ja en valita niistä, koska olen itse tehnyt valinnan hankkia sen hieman kalliimman vaihtoehdon.
        Sinä sen sijaan omistat mökin, mutta et suostu hyväksymään siitä aiheutuvia kuluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toden totta voisin. Puhelimeni on toki sieltä kalliimmasta päästä ja liittymiäkin saisi kympin pari halvemmalla. Minä vain hyväksyn tästä luksuksesta johtuvat kulut ja en valita niistä, koska olen itse tehnyt valinnan hankkia sen hieman kalliimman vaihtoehdon.
        Sinä sen sijaan omistat mökin, mutta et suostu hyväksymään siitä aiheutuvia kuluja.

        Ppppa betalar. Tuskin joudut itse rahan edestä rehkimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ppppa betalar. Tuskin joudut itse rahan edestä rehkimään.

        Perus argumentaatiovirhe sitten sieltä. Mennään henkilökohtaisuuksiin kun omat argumentit loppuvat.


    • Anonyymi

      Aika relevantti argumentti. Esitetään ekonomistia ja elellään papan rahoilla. Tuskin sinäkään hyväksyisit sijoitusneuvoja elokapinallisilta. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

      • Anonyymi

        Sinulla on sitten varmaan jotain todisteita papan rahoilla elämisestä.
        Aiemmin kuitenkin kerrot ettei mökkiä välttämättä tarvitse ostaa kun sellaisen voi myös periä. Eikö tällainen ole juurikin papan rahoilla elämistä?


    • Anonyymi

      Sulla tuskin on perhettä elätettävänä. Kehuskelet kalliilla puhelimellasi ja hintavalla liittymällä. Ei ole kovin kypsän ja elämästä jotakin tietävän käytöstä. Rahan arvo ainakin on täysin hakusessa, kun vanhemmat ostavat sulle vaipatkin.

      • Anonyymi

        Edelleen sinä olet se joka kyseenalaisti minun puhelimeni hinnan. Minä valitsen käyttää joitakin asioita ja palveluita jotka maksavat. Ei niisyä voi valittaa kun ne on omia päätöksiä, joihin voi itse vaikuttaa.
        Taitaa vain harmittaa ettei kaikki tee niin huonoja taloudellisia päätöksiä, että hankkisivat mökin, sinne sähköliittymän ja sitten syyttäisi sähkö-yhtiötä kun pitää maksaa tekemistään päätöksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen sinä olet se joka kyseenalaisti minun puhelimeni hinnan. Minä valitsen käyttää joitakin asioita ja palveluita jotka maksavat. Ei niisyä voi valittaa kun ne on omia päätöksiä, joihin voi itse vaikuttaa.
        Taitaa vain harmittaa ettei kaikki tee niin huonoja taloudellisia päätöksiä, että hankkisivat mökin, sinne sähköliittymän ja sitten syyttäisi sähkö-yhtiötä kun pitää maksaa tekemistään päätöksistä.

        Tekeminen versus kohtuuton rahastus. Siinä sinulle mietittävä yön hiljaisiin hetkiin. Sähköverkkoa ei voi valita ja tätä monopoliasemaa käytetään törkeästi hyväksi. Maksan tänä vuonna erinäisinä veroina valtiolle noin 50 tonttua. Paljonko sinä.? Ainiin unohdin, kun pappa betalar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeminen versus kohtuuton rahastus. Siinä sinulle mietittävä yön hiljaisiin hetkiin. Sähköverkkoa ei voi valita ja tätä monopoliasemaa käytetään törkeästi hyväksi. Maksan tänä vuonna erinäisinä veroina valtiolle noin 50 tonttua. Paljonko sinä.? Ainiin unohdin, kun pappa betalar.

        Tehön olette varsinainen yhteiskunnan tukipilari.
        Eihän noin isoilla tuloilla pitäisi olla mikään ongelma maksaa sähkölaskua, joten mikä siinä nyt niin hiertää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehön olette varsinainen yhteiskunnan tukipilari.
        Eihän noin isoilla tuloilla pitäisi olla mikään ongelma maksaa sähkölaskua, joten mikä siinä nyt niin hiertää?

        Turha on ruveta muurahaisen kanssa vääntämään. Kun ei mene jakeluun, niin ei mene. Adios


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha on ruveta muurahaisen kanssa vääntämään. Kun ei mene jakeluun, niin ei mene. Adios

        Näinhän se menee kun argumentit loppuu. Ilmeisen vaikea on myöntää itselleen olevansa väärässä.


    • Anonyymi

      Aiheen aloittaja meni trollin ansaan,

      • Anonyymi

        Vastasiko trolli itselleen. Oletko mielestäsi älykkö?


    • Anonyymi

      Torille,siellä ne erimielisyydet on ennenkin selvitelty.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe