Autostartissa Realtek HD
..Tarviseeko se olla autostartissa?
Java 8 Update 391?
Tarvitsenko tätä??
Olen tavallinen Win-käyttäjä...surfaa ja streaming..
Mitä tarvitsee ja mitä ei Win10
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Realtek ohjaa koneesi kaiuttimia. Jos haluat kuulla yhtään mitään, se joutaa olla autostartissa.
Jos käytät Javaa, se kannattaa myös pitää päivitettynä. Jos et, se kannattaa poistaa.- Anonyymi
Kysyin tätä Realtek autostartissa ja Opera-selaimen keinoäly vastasi:
Win10: ssä Realtek HD -ohjelma ei ole välttämätön osa autostarttausta. Autostartissa olevat ohjelmat voivat vaihdella käyttäjän asetusten ja mieltymysten mukaan.
Realtek HD Audio Manager on äänenhallintaohjelma, joka liittyy Realtek-äänipiiriin. Jos käytät äänilaitteita, jotka käyttävät Realtek-äänipiiriä, saatat haluta pitää Realtek HD -ohjelman autostartissa, jotta voit hallita ääniasetuksia helposti. Jos et käytä Realtek-äänipiiriä tai et tarvitse Realtek HD -ohjelman toimintoja, voit poistaa sen autostartista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin tätä Realtek autostartissa ja Opera-selaimen keinoäly vastasi:
Win10: ssä Realtek HD -ohjelma ei ole välttämätön osa autostarttausta. Autostartissa olevat ohjelmat voivat vaihdella käyttäjän asetusten ja mieltymysten mukaan.
Realtek HD Audio Manager on äänenhallintaohjelma, joka liittyy Realtek-äänipiiriin. Jos käytät äänilaitteita, jotka käyttävät Realtek-äänipiiriä, saatat haluta pitää Realtek HD -ohjelman autostartissa, jotta voit hallita ääniasetuksia helposti. Jos et käytä Realtek-äänipiiriä tai et tarvitse Realtek HD -ohjelman toimintoja, voit poistaa sen autostartista.Vielä:
Goodbye Tietotekniikka, tästä lähtien kysyn keinoälyltä, kiitos kuitenkin vastauksista. - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18075612L
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tavalllinen käyttäjä ei säädä ASEP juttuja.
- Anonyymi
Yleisin käyttö on tappaa Teams tai Office Tai selain alta jos ne tahmaa koneen
Mitä on huomattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079123
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666655Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345671Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665413- 553591
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563110- 562972