Totta vai tarua onko kokemuksia?
Mikeinotekoinen telepatia ajatusten siirrot, mielenhallinta
10
311
Vastaukset
- Anonyymi
On kokemusta. Ovat tarua.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18075678u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
On kokemusta. Ei keinotekoisesta, vaan aidosta. Suljetulla psykoosissa oleva puhui ääneen mitä ajattelin. Se oli aika erikoista. En itse ollut psykoosissa.
- Anonyymi
Jaa, oletkohan nyt aivan varma ?
Kukaan kun ei pysty lukemaan tai tietämään toisen ajatuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, oletkohan nyt aivan varma ?
Kukaan kun ei pysty lukemaan tai tietämään toisen ajatuksia.Niin minäkin siihen asti luulin.
- Anonyymi
Itse olin suljetulla joskus "psykoosin" takia, koska mielestäni kuulen välillä toisten ihmisten ajatuksia. Olin tuolloin sellaisessa itselleni välillä tyypillisessä mielentilassa, että kun kiinnitän huomiota johonkin ihmiseen, niin mieleeni alkaa tulvia tämän ajatuksia ja muistoja. Siis mielikuvia ventovieraista ihmisistä ventovieraista paikoista, ajatuksia joita en olisi koskaan ventovieraasta ihmisestä voinut itse keksiä. Silloin kohteeni sattui olemaan huonekaverini, koska hän nyt vain sattui samaan tilaan kanssani useasti. Aloin saada päähäni hänen muistojaan "enkelivauvasta" ja jostain traumaattisesta kohtauksessa, jossa hänet ilmeisesti joukkoraiskattiin tai jotain. Kyseinen henkilö oli minulle totaalisen tuntematon ja ihmettelin kovasti, että miksi saan mieleeni moisia ajatuksia hänestä. En ollut oikein sinut itseni ja kokemusmaailmani kanssa vielä tuolloin, ja itsekin epäilin, että kärsin vain psykoottisista harhoista. Siksi jotenkin vaistonomaisesti menin lukemaan hänen päiväkirjaansa, jota hän kirjoitti iltaisin ja jonka hän piilotti tyynyn alle. Ja kuten olin mielessäni nähnytkin, niin tuo nainen kirjoitti enkelivauvastaan päiväkirjaansa juuri siten, kuin olin sen mielessäni kuullut.
Tragikoomisesti ollessani pakkohoidossa mielessäni vahvistui ajatus, että en tosiaan kuvittele asioita omassa päässäni. Telepaattiset kokemukset ovat kyllä väestössä melko yleisiä ihan universaalisti, ja niitä pidetään mielisairauden oireina vain, jos niihin liittyy hallinnan tunteen menetys ja ne ilmenevät vähän väärässä kontektissa väärään aikaan. Kyllä kaikki henkisesti aikuiset ihmiset tietävät, että todellisuus ja todellisuudentaju ovat suhteellisia käsitteitä, eikä psykiatrit todellisuudesta tiedä paljon sen enempää kuin potilaansakaan. Telepatia voi ihan hyvin olla mahdollinen ilmiö, vaikkei sitä osata suoraan vielä selittääkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olin suljetulla joskus "psykoosin" takia, koska mielestäni kuulen välillä toisten ihmisten ajatuksia. Olin tuolloin sellaisessa itselleni välillä tyypillisessä mielentilassa, että kun kiinnitän huomiota johonkin ihmiseen, niin mieleeni alkaa tulvia tämän ajatuksia ja muistoja. Siis mielikuvia ventovieraista ihmisistä ventovieraista paikoista, ajatuksia joita en olisi koskaan ventovieraasta ihmisestä voinut itse keksiä. Silloin kohteeni sattui olemaan huonekaverini, koska hän nyt vain sattui samaan tilaan kanssani useasti. Aloin saada päähäni hänen muistojaan "enkelivauvasta" ja jostain traumaattisesta kohtauksessa, jossa hänet ilmeisesti joukkoraiskattiin tai jotain. Kyseinen henkilö oli minulle totaalisen tuntematon ja ihmettelin kovasti, että miksi saan mieleeni moisia ajatuksia hänestä. En ollut oikein sinut itseni ja kokemusmaailmani kanssa vielä tuolloin, ja itsekin epäilin, että kärsin vain psykoottisista harhoista. Siksi jotenkin vaistonomaisesti menin lukemaan hänen päiväkirjaansa, jota hän kirjoitti iltaisin ja jonka hän piilotti tyynyn alle. Ja kuten olin mielessäni nähnytkin, niin tuo nainen kirjoitti enkelivauvastaan päiväkirjaansa juuri siten, kuin olin sen mielessäni kuullut.
Tragikoomisesti ollessani pakkohoidossa mielessäni vahvistui ajatus, että en tosiaan kuvittele asioita omassa päässäni. Telepaattiset kokemukset ovat kyllä väestössä melko yleisiä ihan universaalisti, ja niitä pidetään mielisairauden oireina vain, jos niihin liittyy hallinnan tunteen menetys ja ne ilmenevät vähän väärässä kontektissa väärään aikaan. Kyllä kaikki henkisesti aikuiset ihmiset tietävät, että todellisuus ja todellisuudentaju ovat suhteellisia käsitteitä, eikä psykiatrit todellisuudesta tiedä paljon sen enempää kuin potilaansakaan. Telepatia voi ihan hyvin olla mahdollinen ilmiö, vaikkei sitä osata suoraan vielä selittääkään.Toisten päiväkirjoja ei saa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisten päiväkirjoja ei saa lukea.
Tein sen realiteettitestauksen nimissä, vaikka vähän paha mieli siitä kieltämättä tuli. Sen verran paha, etten minä siitä kellekään mitään kertonut kuten en mistään mustakaan kokemastani. Anonyymeilla palstoilla on siinä hyvä puoli kertoa tällaisista kokemuksista, joista valtamediassa, oppikirjoissa, eikä missään muuallakaan oikein kerrota sellaisina kuin ihmiset ne itse kokevat. Valtamediassa kerrota n korkeintaan sankaritarinaa siitä, kuinka säädettiin neuroleptilääkitys oikealle tasolle, jonka jälkeen katosi köyhyys, kurjuus, työttömyys ja harhaisuus.. Ei missään kerrota siitä, miltä skitsofreenikosta tuntuu, kun hän vakuuttaa lähinnä miellyttämisen halusta neuroleptin toimivan oikein hyvin ja vaistoaa mielestään samaan aikaan telepaattisesti, että psykiatri on vähän poissa tolaltaan, koska hänen dementoituva äitinsä tekee kuolemaa. Tai miltä tuntuu, kun autistisen oloisen likinäköinen psykiatrin ajatukset kaikuvat päässäsi, kun hän yrittää arvioida kykyäsi hyötyä psykoterapiasta katsomatta kertaakaan sinua silmiin. Kuka on terve, se joka saa liikaa informaatiota vai se joka sulkeutuu täysin siltä mitä ympäristössä tapahtuu, enpä tiedä, pohtii mielisairas samaan aikaan, kun lääkäri robottinomaisesti kirjaa havaintojaan tietojärjestelmään. Ehkäpä se on lahja, pohtii mielisairas, kun ei tiedosta liikaa niin pystyy koostamaan ajatuksensa.... Ei tällaista kokemuksista missään kerrota autenttisesti, mitä jotkut mielisairaat joutuvat usein pohtimaan omassa päässään sitä ääneen sanomatta.
- Anonyymi
Telepatiasta on paljonkin kokemusta, mutta ei sellaisesta että vartavasten yrittäää sitä.
Paitsi. Improvisaatioteatteriryhmässä teimme joskus harjoitusta jossa. Yksi henkilö meni selin muihin. Toinen nosti kortin. Kaikissa korteissa luki ilo, suru, viha tai rakkaus. Ja mikä tunne siinä kortissa sanottiin sitä toiset alkoivat ajatella ja kohdistaa tunnetta selinolevaan. Luonnollisesti hiljaa puhumatta mitään. Porukassamme oli herkkiä tyyppejä, jotka arvasivat lähes aina oikein tunnetilan ja toisia, jotka arvasivat huonommin.
Onko tuo nyt sitten varsinaista telepatiaa, mutta energiansiirtoa jonkinlaista kuitenkin. - Anonyymi
Nyt en muista tarkkaan. Mutta tänään olisi ollut Ruotsinkylässä luennointi jostain kauko...jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856