Onko kokemuksia. Itse syön sitä mutta en oikein tiedä. Tuntuu että se jotenkin sumentaa pään.
Terv. M
Mitä mieltä olette venlafaxiinista?
5
483
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vaikka se auttaa joihinkin oireisiin niin samaan aikaan tuntuu että elämästä olisi melkein puolet jotenkin pyyhkiytynyt jonnekkin unholaan...
ei oo kokemusta. kovin koittavat tyrkyttää kaikkea mahollista mutta en oo aloittanu mitään. M kirjaimelle kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Kiitos, olen syönyt kaikenlaisia pillereitä yli 20 vuotta. Ei ehkä kannata aloittaa...
- Anonyymi
Enpä tiedä,
kannattaa muistaa että lääketiede, kehittyy vuosi vuodelta, yhä kovemmin
ja, kovemmin, & joten, 5-10 vuoden kuluttua, voi olla jo paljon paremmat lääkkeet,
ja, 15 vuoden kuluttua, merkittävästi paremmat lääkkeet,
joten, tarkoitan, vain sitä, että jos on nuori, tai kohtalaisen nuori, tai,
40-50 vuotiaskin, niin kannattaa odotella, vain,
elää, omaa elämää parhaimpansa mukaan, ja, odotella, vain,
kyllä se lääketiede kehittyy, uskon siihen täysin,
N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941875
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117987Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo136943En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212725- 135666
- 60665
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä23644Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578