Kanttaisiko kouluttaa uudet lihatiski myyjät, kun mielestäni esimerkiksi broilerin koipia ei pidä käsin ottaa, vaikka hanska onkin kädessä. Ottimet ovat ainakin muissa kaupoissa sitä varten..
Ässä market
8
331
Vastaukset
- Anonyymi
Ne suojakäsineet on ihan riittävät.
- Anonyymi
Missään muualla en moista ole nähnyt, mutta näin minunkin kohdalla nuori poika toimi. Marketin ohjeistusta en tiedä, mutta raaka veikkaus on, että ottimet ovat sitä varten.
- Anonyymi
"Ottimet" ovat käytössä paljon paskaisempia kuin elintarvikekäsineet, jotka vaihdetaan tasaisin väliajoin!Voipi tulla pian aika, jolloin kaivelet safkasi roskiksista etc. ja silloin et "ottimisiasi" enää muista ja ahmit ruoan paskaisilla käsilläsi kaatopaikalla! Ota TOSIASIAT huomioon, jos osaat?! Yt. Kauppias evp.
- Anonyymi
Grillituotteet laitetaan pussiin, tahi muoviastiaan pihdeillä. Tämä kerrotaan selvästi koulutuksessa, ainakin K supermarketissa. T. Myyjä.
- Anonyymi
Voikos hohtimilla laittaa ne pussiin
- Anonyymi
muumit on vegejä
- Anonyymi
Kyllä, Muumit ovat tunnettuja siitä, että heidän ruokavalionsa painottuu pääosin kasvisruokaan. Muumit asuvat Muumilaaksossa, jossa he nauttivat luonnon antimista ja kasviksista. Vaikka Muumipeikko ja hänen ystävänsä saattavat syödä myös joitakin eläinperäisiä tuotteita, kuten maitotuotteita ja kalaa, heidän ruokavalionsa keskittyy enimmäkseen kasvipohjaiseen ravintoon. Täten Muumit voidaan luokitella kasvisyöjiksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579