Miten on. Joko on löydetty?
Joko se kotirauhan rikkoja törkeä pahoinpitelijä ja tietokonevaras on pidätetty?
8
1431
Vastaukset
- Anonyymi
Itseasiassa Iltasanomat julkaisi eilen videon Pottukoiran pahoinpitelystä ja kuvan tietokone varkaasta.
Kuvasta on toinenkin teoria, jonka mukaan kuvassa tietokone sylissä voisikin olla 🐒
Yhtä pitkä kuin paksu ja kädet yltävät maahan. Vähä niin kuin kuvassa mennä viilettäisi apina tietokone sylissään.
Mielestäni tämä teoria on täysin varteen otettava ja poliisin olisi nyt syytä tarkistaa onko varkauden aikana lähistöllä ollut sirkusta josta kyseinen eläin olisi voinut karata tai onko jonkun lemmikki simpanssi kateissa?- Anonyymi
Sirkusjuopottelun tapaukseen on jo liittynyt niin monta pelleä ja tirehtööriä, ettei olis mikään ihme jos siellä joku apinakin kuvissa vilahtais..
- Anonyymi
Eikös se kiinni jo oo, netissä myynyt konetta tai osia omalla nimellään tämä järjen jättiläinen.
- Anonyymi
Minun mielestäni koko homma on lavastettu.
Ensinnäkin se kun pottu oli ulkona ja nurkan takaa joku hyökkäsi juosten kimppuun ja sillä sekunnilla pottu lähti karkuun. Se vaikuttaa siltä että sovittu juttu..lavastettu päälle hyökkääminen.
Olen 99% varma että lavastettu juttu.- Anonyymi
Sama juttu, heti tuli mieleen että lavastettu koko homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, heti tuli mieleen että lavastettu koko homma.
Olisiko? Aikanaan kelloliike ryöstettiin. Konna tiesi, missä oli hirsiseinän ikkuna-aukko lautavuorauksen takaa, josta meni sisälle. Minäkin epäilin, että konna oli itse ýrittäjä, mutta syyttömäksi todettiin.
- Anonyymi
Se oli lavastettu siihen asti kunnes pottu soitti poliisit.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485938Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki603545- 1862759
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t152705mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132319- 322245
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182047- 181885
- 1481399
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2811332