Tuomioni F1 kisasta:
Meksikon GP on kalenterissa sijoitettu aina lähimmälle viikonlopulle Día de Muertos -juhlan (Vainajien päivä) kanssa.
Kyse on suomalaisen juhannuksen ja pyhäinpäivän epäpyhästä liitosta.
Tänä vuonna oli tarkoitus juhlia myös tasavallan oman idiootin, Sergio Pérezin, voittoa kotikisassaan.
Typerys Pérez ei tehnyt mitään laskeakseen odotuksia. Hän halusi valaa uskoa omiin heikkoihin mahdollisuuksiinsa.
Tai ainakaan mikään muu ei selitä, miksi idiootti kisan startissa syöksyi todellisella kamikaze-hengellä paalutyttö Charles Leclercin ulkopuolelle.
Kun surkean Pérezin tallikaveri mestarillinen Max Verstappen oli valinnut sisäkaistan, ei Leclercille jäänyt enää muuta mahdollisuutta kuin hakeutua meksikolaisen kylkeen.
Red Bull loikkasi parin metrin korkeuteen ja tuli sieltä rymisten alas.
F1-auto ei kestä sellaista.
"Tila aukeni"
Kotiyleisön sankarin kisa oli ohi parin sadan metrin kiihdytyksen jälkeen.
– Tämä on todella surullinen päivä. Näin, että minulle aukeni tila ja päätin vain mennä siihen, vajaalla käyvä Pérez sanoi tuoreeltaan Viaplayn haastattelussa.
Totta on, että Leclercin ulkopuolella oli tilaa. Mutta sitä ei ollut enää, kun rata kääntyi oikealle. Sen ikänsä Hermanos Rodríguez -radalla ajaneen typerys Pérezin olisi pitänyt muistaa.
Meksikolaisen palli Red Bullin kakkoskuskina heiluu nyt enemmän kuin koskaan aiemmin. Urheilutoimenjohtaja Helmut Marko on paaluttanut, että vätys Pérezin pitää hoitaa MM-sarjan kakkostila kotiin.
Red Bull ei ole koskaan saanut kuljettajien sarjassa kaksoisvoittoa. Jos töhö-Pérez sen nyt sössii, joutuu hän varmasti etsimään töitä jostain muualta.
– Sain loistavan startin, ja näin sen aukon. En osannut odottaa, että Charles jarruttaisi niin myöhään, koska hänellä oli niin paljon vähemmän tilaa, Pérez jatkoi.
F1-kuskit eivät perinteisesti anna toisilleen tietä. Eikä Pérezin olisi missään tapauksessa pitänyt laskea sen varaan.
– Kolme autoa rinnakkain siinä on tietenkin todella vaikea tilanne. Yritimme kaikkemme.
Keskeytys menee täysin dille-Pérezin piikkiin. Hän teki valinnan nousta kolmanneksi autoksi ulkopuolelle.
– Nyt jälkikäteen ymmärrän, että olin liian optimistinen. Olen ollut täällä podiumilla kaksi kertaa peräkkäin, ja nyt halusin voittaa. Minulla oli siihen mahdollisuus.
– Jos ohitus olisi onnistunut, tarinasta olisi tullut toinen.
Día de Muertos on ilon juhla, vaikka siinä muistellaankin kuolleita. Idiootti Pérez teki kuitenkin kaikkensa muuttaakseen päivän tunnelman. Perez on kuollut.
– Olen todella surullinen sitä, mitä tapahtui. Todella paha paikka kotikisassa.
Mestitsi Pérez on edelleen MM-sarjan toisena. Kolmantena oleva tummaverinen Lewis Hamilton on kuitenkin enää 20 pisteen (240–220) päässä.
Olisi hölmöä lyödä vetoa brittiä vastaan.
Segosigo SegoSego Perez - ja loppuiko ajot?
Anonyymi-ap
3
189
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi Meksikon Perzeen jo tietävän tuossa vaiheessa uraansa ja mokailujaan, että kisaa ei voiteta 1. mutkassa ainakaan tuolla tyylillä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Perse-Simo pitäisi laittaa puikkoihin. Olisi jälki vähän eri näköistä kuin noilla hermoheikoilla meksikaaneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816