Lääkitys ja laihtuminen

Anonyymi-ap

Olen syönyt erilaisia psyykelääkkeitä yli 10vuotta. Mutta nyt suoliston kunto on niin huono että vesiripulia tulee melkein joka päivä. Olen yrittänyt precosa kuurej ja kuituvalmisteita. Tuntuu et nää lääkkeet lyhentää mun elämää usealla vuodella. Et kuinka kova vatsa niillä albiinorotilla mahtaa olla joilla nää on kehitetty. Ainiin oon terveellistä kasvispainotteista ruokaa syvä nuori nainen. Käyn ulosteella joskus jopa yli 5 kertaa päivässä. Oon monta kertaa valittanu lääkityksestäni avohoidossa.No tietääkö kukaan Hyviä ripulilääkkeitä?

5

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ainakin kokeilla piigeeli, tai vastaavia valmisteita, jos vatsa on toistuvasti, tai jatkuvasti löysä.

Mutta oletko aloittaja varma siitä, että kyseessä ei ole paksun/ohutsuolen toimintaan liittyvä asia? Taustalla voi olla vaikkapa suolistosairauskin, kuten ärtyneen paksunsuolentulehdus, tai Chronin tauti. Asia kannattaa tutkituttaa lääkärissä, asian varmistamiseksi.

• Anonyymi

Kävin lääkärissä annoin näytteenkin niille mutta en saanutmuuta mukaan kuin reseptin kuituvalmisteeseen.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­N­y­m­­­f­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18076804I

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

no eihän mielisairaiden somaattisia vaivoja tarvii tutkia! Varsinkaan jos on nainen. Todetaan vaan "ehkä kuvittelet" tai "johtuu varmaan lääkkeistä, ei voi mitään, ne on välttämättömiä".

• Anonyymi

SSRI lääkkeet lisäävät tunnetusti verenvuotoriskiä. Kannattaa keskustella lääkärin kanssa ja esim vähentää annosta tai siirtyä toiseen lääkkeeseen (itse tykkään Brintellixistä, joka ei ole varsinaisesti SSRI lääke vaikka onkin lähellä sellaista). Piihappogeeli (esim. SILICOLGEL) on hyvä jos on ripulia. Suosittelen myös pyytämään hemoglobiini ja rauta verikokeet jos on ollut pitkään veriripulia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      66
      2382
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      65
      1115
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1077
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      650
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      648
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      571
    Aihe