Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lääkitys ja laihtuminen

Anonyymi-ap

Olen syönyt erilaisia psyykelääkkeitä yli 10vuotta. Mutta nyt suoliston kunto on niin huono että vesiripulia tulee melkein joka päivä. Olen yrittänyt precosa kuurej ja kuituvalmisteita. Tuntuu et nää lääkkeet lyhentää mun elämää usealla vuodella. Et kuinka kova vatsa niillä albiinorotilla mahtaa olla joilla nää on kehitetty. Ainiin oon terveellistä kasvispainotteista ruokaa syvä nuori nainen. Käyn ulosteella joskus jopa yli 5 kertaa päivässä. Oon monta kertaa valittanu lääkityksestäni avohoidossa.No tietääkö kukaan Hyviä ripulilääkkeitä?

6

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ainakin kokeilla piigeeli, tai vastaavia valmisteita, jos vatsa on toistuvasti, tai jatkuvasti löysä.

      Mutta oletko aloittaja varma siitä, että kyseessä ei ole paksun/ohutsuolen toimintaan liittyvä asia? Taustalla voi olla vaikkapa suolistosairauskin, kuten ärtyneen paksunsuolentulehdus, tai Chronin tauti. Asia kannattaa tutkituttaa lääkärissä, asian varmistamiseksi.

      • Anonyymi

        Kävin lääkärissä annoin näytteenkin niille mutta en saanutmuuta mukaan kuin reseptin kuituvalmisteeseen.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­­y­­m­­­f­­o­m­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­N­y­m­­­f­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18076804I

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      no eihän mielisairaiden somaattisia vaivoja tarvii tutkia! Varsinkaan jos on nainen. Todetaan vaan "ehkä kuvittelet" tai "johtuu varmaan lääkkeistä, ei voi mitään, ne on välttämättömiä".

    • Anonyymi

      SSRI lääkkeet lisäävät tunnetusti verenvuotoriskiä. Kannattaa keskustella lääkärin kanssa ja esim vähentää annosta tai siirtyä toiseen lääkkeeseen (itse tykkään Brintellixistä, joka ei ole varsinaisesti SSRI lääke vaikka onkin lähellä sellaista). Piihappogeeli (esim. SILICOLGEL) on hyvä jos on ripulia. Suosittelen myös pyytämään hemoglobiini ja rauta verikokeet jos on ollut pitkään veriripulia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe