Tänään on taas rakastamispäivä. No hard Feelings.
PItää nauttia näistä tunteista, jotka leviää sieluun.
Koen että olet rauhalline leikkisä naurava huumorimies.
Tänään on taas ihastelupäivä. You got it.
Saa iloita siitä, että tuntee Sinut, että on saanut Sinulta jonkun hetken varastettua.
Koen, että olen rauhallinen, tyytyväinen ja kiitollinen.
Tänään on hyväksymispäivä. I have a Dream
Saa unelmoida toivoa uskoa rakastaa.
Koen että kaikki on hyvin ja kaikki on mahdollista.
Ikäväni -kpp
9
589
Vastaukset
- Anonyymi
Seksikäs aasialainen! :Q
- Anonyymi
Hyvänen jumala sentään, äkkiä silkkivaatetta päälle nainen!
- Anonyymi
Hieno päivä ja kaunis kirjoitus!
https://youtu.be/NcSU_n8oRxE
.- Anonyymi
Grrrr! Kisu-kisu! :)
- Anonyymi
Kpp lyhennetyssä muodossa, joka poistettiin täältä, kun näkyi se alkuperäinen versio siitä. Tänään selvisikin yllättävän paljon asioita. Ei kaikki, mutta paljon. Jatketaanhan vielä, kunnes kaikki muukin on selvillä.
-kpp- merkitsee toisille toista, eräille jotain kolmatta.
-kpp- selviää vain asianosaisille, käyttötarkoituksen mukaan.
-kpp- saattaa aiheuttaa päänsärkyjä, suosittelen ottamaan foliohatun mukaan aatoksentielle.
-kpp- on henkilökohtainen jokaiselle, kaikille omaankäyttöön.
-kpp- kestää tarkistelun.
K P P
- Anonyymi
Tänään on hyvä päivä. 🙂Mutta ai että kun minä nauttisin, jos huonoina päivinä saisi teiltä päin hymyä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3630Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 40511
- 36505