Suomi on solmimassa Yhdysvaltain kanssa sopimuksen amerikkalaisten sotajoukkojen mahdollisuudesta käyttää Suomen aluetta sotilaallisiin tarkoituksiin. Tämä on aivan samanlainen sopimus kuin vuonna 1940 Hitlerin Saksan kanssa solmittu kauttakulkusopimus, joka oli tärkeä askel Suomen saamisessa sotaan Saksan liittolaisena.
Valtamediat kuten Helsingin Sanomat ja veronmaksajien omistama YLE aloittivat tänään laajan propagandakampanjan tämän sopimuksen syöttämiseksi Suomen kansalle maan ”turvallisuutta” lisäävänä välttämättömänä toimena. Tosiasiassa Venäjän tuhoamista ajavan USA:n joukkojen ja aseiden tuominen Suomen ja Venäjän väliselle rajalle merkitsee Suomen täydellistä alistamista USA:n sotapolitiikalle. Jos Ukrainan sota laajenee Venäjän ja NATO:n väliseksi, rajamaa Suomella ei ole mitään toivoa. Edessä on totaalinen tuho.
"Kauttakulkusopimus"(mallia 1940) USA:n kanssa on Suomen tuho
Anonyymi-ap
2
159
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Kremliä nyt v***ttaa oikein kunnolla. Kuuluukin. Oliko hyvä ajatus lähteä tappamaan siviilejä Ukrainaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416