Jeesus ei tullut syntisiä pelastamaan

Anonyymi-ap

vaan synnittomiä,syntejä ei voi antaa anteeksi koska se tappaa, jokainen synti on kuoleman syntiä,kuten jeesus ihmisenkin pitää olla lankematon,on ainoastaan niitten tukena jotka ei tee syntiä,ihminen on saannut valita lankeeko perisyntiin,on niitten vierellä jotka ei sorru perkeleen houkutuksiin, kaikille ihmisille annetaan mahdolisuus kerran niinku adamillekin,jos lankert syntiin kadotetaan,mut jos vältät sen jeesus tulee vierelle ja olet valittu

16

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meniköhän hieman pieleen.

      Vaihda jengiä kristilliseen seurakuntaan, joka opettaa toisin; 1. Tim. 1:15
      Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin.

      Ota tämä sitten vastaan?

      • Anonyymi

        ei tullut pelastamaan syntisiä eikä kuollut kenenkään puolesta, pahantekijoille aina rangaistus,jeesus oli profeetta


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei tullut pelastamaan syntisiä eikä kuollut kenenkään puolesta, pahantekijoille aina rangaistus,jeesus oli profeetta

        Kuka ei tullut pelastamaan?


      • Anonyymi

        Vieläkö harhapastoriin synti tarttuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö harhapastoriin synti tarttuu?

        Älä koskaan pakanana vertaa synnissäsi minuun, meillä on aivan eri Herra, minulla Kaikkivaltias Jeesus, sinulla lahkosi.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Älä koskaan pakanana vertaa synnissäsi minuun, meillä on aivan eri Herra, minulla Kaikkivaltias Jeesus, sinulla lahkosi.

        Kiitos pinna valaistuksesta. Oon kauan miettinyt uskonasioita oot valaissut ihanasti uskonasioita,nyt tiedä että olet jumalan miehiä koska puheessasi on rakastavan jeesuksen ääni, et harhaile vaan oot uskollinen herran palvelija jeesuksessa kristuksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos pinna valaistuksesta. Oon kauan miettinyt uskonasioita oot valaissut ihanasti uskonasioita,nyt tiedä että olet jumalan miehiä koska puheessasi on rakastavan jeesuksen ääni, et harhaile vaan oot uskollinen herran palvelija jeesuksessa kristuksessa.

        Kiitos.
        Jeesuksen seuraajat pääsevät ainoastaan Isän Jumalan paratiisiin, joka on ikuinen Paratiisi.

        Hänen löydettyä, löytää myös Isän, ja heidän rakkauttaan Ihmiskuntaan voi vain ensin tuntea mitenkään.

        Näinhän se on aviopuolisinkin kohdalla, ei Hänen rakkautta voi löytää eikä tuntea, ennen kuin tuntee Hänet ihmisenä ja puolisona.

        Joten jatka tutkimusta.

        Siunaten Pinna.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Kiitos.
        Jeesuksen seuraajat pääsevät ainoastaan Isän Jumalan paratiisiin, joka on ikuinen Paratiisi.

        Hänen löydettyä, löytää myös Isän, ja heidän rakkauttaan Ihmiskuntaan voi vain ensin tuntea mitenkään.

        Näinhän se on aviopuolisinkin kohdalla, ei Hänen rakkautta voi löytää eikä tuntea, ennen kuin tuntee Hänet ihmisenä ja puolisona.

        Joten jatka tutkimusta.

        Siunaten Pinna.

        Hei Pinna ! Mä haluun konkretiaa kehiin näissä uskon asioissa.
        > Jeesuksen seuraajat pääsevät ainoastaan Isän Jumalan paratiisiin, joka on ikuinen Paratiisi.<
        ---Siis missä tämä paratiisi on ja milloin ?
        ---- Oliskos se paratiisi täällä maan päällä vai jossain avaruuden äärellä miljoonien valovuosien päässä ? Miten voi matkustaa niin kauas ? Kauankohan Jeesukselta kului aikaa liitää yläilmoihin sinne taivaaseen, kun eihän se ole tämä meidän taivaamme.
        Mitä se raamatun tutkiminen auttaa, kun kuitenkaan ette löydä konkreettisia vastauksia mihinkään arvoituksellisiin kysymyksiin.
        Sanotte aina, jotta uskon kautta ne vastaukset löytyy. Eivät ole löytyneet ainakaan minulle. Olen nimittäin käynyt läpi Lestadiolaisuuden, helluntailaisuuden, jehovalaisuuden, adventismin ja mormonit sekä tietysti Luterialsien kirjon opit. Mistään näistä en ole löytänyt sielunrauhaa, vaan olen pettynyt joka kerta. Yhtä kaikki eli kaikilla on vaan agendalla tämä pelastus, joka muka saavutettaisiin vasta kuoleman jälkeen, eli kuolema olisi se pelastus. Mikä pelastus ?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Älä koskaan pakanana vertaa synnissäsi minuun, meillä on aivan eri Herra, minulla Kaikkivaltias Jeesus, sinulla lahkosi.

        Vieläkö harhapastoriin synti tarttuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Pinna ! Mä haluun konkretiaa kehiin näissä uskon asioissa.
        > Jeesuksen seuraajat pääsevät ainoastaan Isän Jumalan paratiisiin, joka on ikuinen Paratiisi.<
        ---Siis missä tämä paratiisi on ja milloin ?
        ---- Oliskos se paratiisi täällä maan päällä vai jossain avaruuden äärellä miljoonien valovuosien päässä ? Miten voi matkustaa niin kauas ? Kauankohan Jeesukselta kului aikaa liitää yläilmoihin sinne taivaaseen, kun eihän se ole tämä meidän taivaamme.
        Mitä se raamatun tutkiminen auttaa, kun kuitenkaan ette löydä konkreettisia vastauksia mihinkään arvoituksellisiin kysymyksiin.
        Sanotte aina, jotta uskon kautta ne vastaukset löytyy. Eivät ole löytyneet ainakaan minulle. Olen nimittäin käynyt läpi Lestadiolaisuuden, helluntailaisuuden, jehovalaisuuden, adventismin ja mormonit sekä tietysti Luterialsien kirjon opit. Mistään näistä en ole löytänyt sielunrauhaa, vaan olen pettynyt joka kerta. Yhtä kaikki eli kaikilla on vaan agendalla tämä pelastus, joka muka saavutettaisiin vasta kuoleman jälkeen, eli kuolema olisi se pelastus. Mikä pelastus ?

        Sehän sopii.

        Paratiisi, Uusi Jerusalem, on tuleva Jumalan Valtakunta, jota edeltää tempaus milleniumiin, eli oppiin tuhanneksi vuodeksi.

        1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.

        Tämä on alkua, sekä oppia elää mPyhänä sekä vapaana.

        Taas sen jälkeen vasta tulee pysyvä paratiisi, josta Ilm 21 kertoo,

        1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
        2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
        3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
        4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
        5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
        6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.

        Näin Jumala tulee takaisin maan päälle, Jerusalemiin, jonka koko on olen moneen kertaan ilmoittanut palstalla.

        Ja se on se paratiisi, Uusi Jerusalem, Jumalan Valtakunta, joka Jumala ja Jeesus olivat tehneet Taivaassa valmiiksi Jeesuksen omille.

        Se tulee millenniumin jälkeen, päivää ei tiedä kukaan ihminen ja jos tietäisivät. Wellutkin tekivät kiireenvilkkaat parannuksen, että pääsevät tempukseen.

        Helvetti on lähiavaruudessa, ja se selviää mm Luuk 20;19 "Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa.
        20 Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.
        21 Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.
        22 "Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
        23 Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
        24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.'
        25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa.
        26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'
        ( selite; kuilu oli maan ja Rikkaan miehen välinen matka, sillä Kolmiyhteinen Jumala ei asu koskaan samalla kankaalla, mitä synti, synnin vuoksihan Hän lähti aikoinaan Taivaaseenkin)

        Oliskos se paratiisi täällä maan päällä vai jossain avaruuden äärellä miljoonien valovuosien päässä **** Hyvä kysymys, ja Raamatussa on kymmeniä kohtia, mistä puhvelit eivät koskaan saarnaa, koska eivät löydä niitä.

        jatkuu:


      • pinnasänky kirjoitti:

        Sehän sopii.

        Paratiisi, Uusi Jerusalem, on tuleva Jumalan Valtakunta, jota edeltää tempaus milleniumiin, eli oppiin tuhanneksi vuodeksi.

        1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.

        Tämä on alkua, sekä oppia elää mPyhänä sekä vapaana.

        Taas sen jälkeen vasta tulee pysyvä paratiisi, josta Ilm 21 kertoo,

        1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
        2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
        3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
        4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
        5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
        6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.

        Näin Jumala tulee takaisin maan päälle, Jerusalemiin, jonka koko on olen moneen kertaan ilmoittanut palstalla.

        Ja se on se paratiisi, Uusi Jerusalem, Jumalan Valtakunta, joka Jumala ja Jeesus olivat tehneet Taivaassa valmiiksi Jeesuksen omille.

        Se tulee millenniumin jälkeen, päivää ei tiedä kukaan ihminen ja jos tietäisivät. Wellutkin tekivät kiireenvilkkaat parannuksen, että pääsevät tempukseen.

        Helvetti on lähiavaruudessa, ja se selviää mm Luuk 20;19 "Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa.
        20 Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.
        21 Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.
        22 "Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
        23 Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
        24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.'
        25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa.
        26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'
        ( selite; kuilu oli maan ja Rikkaan miehen välinen matka, sillä Kolmiyhteinen Jumala ei asu koskaan samalla kankaalla, mitä synti, synnin vuoksihan Hän lähti aikoinaan Taivaaseenkin)

        Oliskos se paratiisi täällä maan päällä vai jossain avaruuden äärellä miljoonien valovuosien päässä **** Hyvä kysymys, ja Raamatussa on kymmeniä kohtia, mistä puhvelit eivät koskaan saarnaa, koska eivät löydä niitä.

        jatkuu:

        Se Jumalan Valtakunta on Israelissa, Jerusalemissa, kuten kerroin.

        Israelhan on Jumalan silmäterä, ja Hän ei lupauksiaan petä.

        ? Miten voi matkustaa niin kauas*** Tähän voi laittaa vastakysymyksen, miten VL papit saarnaavat vainjat Taivaaseen, se on Raamatun raiskausta.

        Totuus löytyy Johannesta;Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika

        Näin on Uuden Testamentin aikana, kaikki muu on paholaisesta itse saatanasta.

        Aikoja sekä matkoja emme pysty ihmisjärjellä määrittelemään, sillä Hän on meidän ajatustammekin nopeampi.

        Hän voi olla nyt Afrikassa, ja sekunnin päästä auttamassa Suomessa, ristihän on tyhjä.

        Minulle asia on selvää, mutta mikä kohta sinua kaivertaa. Lait se esille, puidaan sitä sitten erikseen.

        Kaiken taustalla on aina Jumalan sana ei pidä sisällään yhtään salaisuutta, jos ehdit ensin Jeesuksen.

        Jos et usko Häntä luvatuksi Messiaaksi, ja ota kastetta, on parempi lopettaa koko tutkiminen, järjelläsi et pääse pitempään kun puhvelitkaan, - eiväthän he Raamatuita tarvitsekaan.
        Ihmetyttää hieman, sillä minulle se on täysin avoin kirja.

        Tuo retorinen sanonta uskoa uskon kautta, on täysin pakanallista saastaa.

        Etsi minut käsiisi, apu järjestyy odottamattomalla tavalla.

        Minä en ole pitkällä julistamisen ajalla koskaan jättänyt kysymyksiä auki, joskus menee muutama päivä, mutta Henki auttaa etsivää.

        Oletpa todella etsinyt, ihmettelen noin huonoa tulosta.

        Mielenkiinnolla kuittaan nyt sen, mitä kirjoitit, -mielenrauhan.

        Olet aito etsivä, siihen voin vastata heti, ota iltarukouksessasi paikka Kirjasta joka voi ehkä auttaa;

        Joh. 14:27 "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon

        Jeesuksen rauha on vapaana vielä etsiville sekä Hänen omilleen, toisten omia, kuten lahkojen omia Hän ei pelasta.

        Rukoilen illalla puolestasi.

        Pelastus on nimi elämän kirjassa, johon sen saa kasteessa, upotuksessa;

        1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus

        Kasteessa saat myös muutakin, syntisi anteeksi, sekä Hengen.

        Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen

        Kiitos kun sain auttaa.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18077462y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täysi idiootti aloitus!Onko tuo joku saata..n demoni kun noin puhuu käänteisesti Jeesuksesta.

      • Anonyymi

        Ei syntien anteeksi anto tuo ketään sisälle jumalan valatakuntaan vaan hyvä tyot. Ne vapauttaa synnistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei syntien anteeksi anto tuo ketään sisälle jumalan valatakuntaan vaan hyvä tyot. Ne vapauttaa synnistä.

        Nämä työt pitää tehdä Jeesuksen eteen.

        Hän on kaikkivaltias Herramme.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Nämä työt pitää tehdä Jeesuksen eteen.

        Hän on kaikkivaltias Herramme.

        kyllä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe