Virtsankarkailuside ja vaipat

Anonyymi-ap

Olen päälle parikymppinen nainen ja mulla on joitain lieviä mt-ongelmia, sekä epilepsiaa taustalla (en niihin sen enempää).
Mulla tehtiin hiljattain hoitotoimenpide, jolla voi olla välisikaisia vaikutuksia lantiopohjalihasten toimintaan. Teen harjoituksia lihaksille, jotta ongelman saa kuriin. Virtsaa kuitenkin karkailee aika reippaasti esim. treenatessa ja öisin tuntuisi, että koko rakko tyhjenee. Silti herättyä vielä tarvee vessaan. Kokeilin tenalta Inkontinenssiin tarkoitettua sidettä päiväksi, koska ajattelin, että ei eroa suuremmin kuukautisten aikaan käyttämistäni siteistä. Virtsankarkailuside oli aika paljon paksumpi ja äänekkäämpi, eikä lopulta pysynyt kunnolla paikoillaan. Yöllä lähinnä tuli niin täyteen, että falskasi sänkyyn ja heräsin kylmistä, märistä lakanoista.
Sain nyt näytekappaleen tena slip maxi? Ultima? Jompikumpi ja oli kokeilussa ihan kotona. En kehdannut vaipan kanssa ulos ihmisten ilmoille. Kokeilin päälle joitain vaatteita ja mielestäni kaikissa housuissa näkyi molemmilla puolilla selkeä 'pullotus' vaipan kohdalta. Salivaatteissa varmasti näkyy läpi vielä pahemmin. Käyn salilla useamman kerran viikossa, mutta nyt jäänyt melkein kokonaan pois, sillä se side ei etenkään siellä pysy kunnolla vaan liikkuu heti paikoiltaan, enkä tiedä voisinko lähteä treenaamaan vaipan kanssa.
Noh, mulla oli tosiaan käytössä tämä vaippa sitten illan ja jätin sen vielä yöksi, sillä onhan se mukava saada yhdet normaalit unet... Vaikka sitten vaipassa, kun tässä pisteessä ollaan. Tena tuntui muuten kai ihan siedettävältä, mutta lähinnä kai todella hävettävältä ja muutenkin vaipan tunsi kokoajan liikkuessa ja kahinan kuuli selkeästi. Piti kyllä koko yön pissat, vaikka en asiasta ollut kovin optimistinen.
Voiko vaipan kanssa elää? Miten voisin jatkaa salilla käymistä, jos joutuu pitämään vaippaa? Ymmärrän, että varmasti moni on saanut elämän toimimaan ihan hyvin vaivasta huolimatta, mutta itselleni tämä on niin outoa ja vierasta ja häpeän itseäni ja tilannettani.

35

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Tena Pants plus mallina, eikä ne kahise. Eivät näy normaalien löysien asujen päälle, mutta varmaankin tiukkojen jumpparikoiden läpi pantsien muodot näkyisi. Kovin suurta virtsamäärää tuo tyyppi ei varmaankaan sido (löytyy vielä pari tippamerkkiä tehokkaampia) mutta riittää minulle.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Teippivaippa on varma ja hyvä suoja. Housuvaippa saattaa falskata. Tilanteesi kuulostaa siltä että tarvitset hyvän imukyvyn. Jos haluat kokeilla housuvaippa, niin Tenan Pants Super tai Maxi tai Abenan Pabts/abriflex 3-4 -sarja voisi toimia.

      Minulla on virtsankarkailuongelmaa ja joskus myös uloste karkaa erityisesti aamuisin. Joskus menee monta viikkoa ilman vahinkoja, joskus lasken päivittäin alleni. Taustalla on mm. eturauhastulehduksia ja pakkoinkontinenssia.

      Kuntosalista: Olen reilu kolmekymppinen mies ja treenaan vaipoissa. Olen käyttänyt salilla teippivaippaakin. Ei se näy ja vaikka näkyisi niin ei se kellekään kuulu. Meillä ihmisillä on erilaisia vaivoja ja sairauksia.

      • Anonyymi

        Sulla on varmaan myös osittain heikot sulkijat niinku itsellä. Mulla on harvoin varsinaista pakkoinkontinenssia. Molempia karkailee aina kunhan määrää eli painetta muutenkin tarpeeksi. Joskin sfinkterit on 24/7 heikot olipa missä ja millai vain. Pakkoa enemmän on sellasta molemmissa, että ne saattaa tyhjentyä laiskasti ja huonosti, mutta sitten omia aikojaan loput valuu.

        Syömisellä ja juomisella pystyy jonkin verran vaikuttaan. Istuminen on seisomista ja kävelyä parempi juttu. Viimeksi, kun kävin kuntosalilla niin pyöräilystä ei tullut mitään edes kevyellä vastuksella. Soutu sujui, mutta sitten ei meinaa pystyy kävelen ja sai viikon palautua sekä myös yläpäässä tuntui selvästi huonontuneena kognitiona ja uupumuksena. Silloinkin, kun ei mennyt väsyneenä, nälkäisenä ja oli juomaa mukana. Mä nimittäin hikoilen kuin pieni sika pienessäkin rasituksessa, lämmössä ja jos suolasta pulaa tai nälkä. Saataa selkävammallakin olla osansa

        Monisairas

        Monisairas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmaan myös osittain heikot sulkijat niinku itsellä. Mulla on harvoin varsinaista pakkoinkontinenssia. Molempia karkailee aina kunhan määrää eli painetta muutenkin tarpeeksi. Joskin sfinkterit on 24/7 heikot olipa missä ja millai vain. Pakkoa enemmän on sellasta molemmissa, että ne saattaa tyhjentyä laiskasti ja huonosti, mutta sitten omia aikojaan loput valuu.

        Syömisellä ja juomisella pystyy jonkin verran vaikuttaan. Istuminen on seisomista ja kävelyä parempi juttu. Viimeksi, kun kävin kuntosalilla niin pyöräilystä ei tullut mitään edes kevyellä vastuksella. Soutu sujui, mutta sitten ei meinaa pystyy kävelen ja sai viikon palautua sekä myös yläpäässä tuntui selvästi huonontuneena kognitiona ja uupumuksena. Silloinkin, kun ei mennyt väsyneenä, nälkäisenä ja oli juomaa mukana. Mä nimittäin hikoilen kuin pieni sika pienessäkin rasituksessa, lämmössä ja jos suolasta pulaa tai nälkä. Saataa selkävammallakin olla osansa

        Monisairas

        Monisairas

        ...ja sitten eri taljoilla vähän sama juttu, mutta mulla ei kaikki lihakset ole ihan symmetrisiä. Vatsa-ja selkäpenkissä liikkui sitten jo lähes 100 kiloo mullakin. OIkeastaan nuo liikkeet on kiellettyjen listalla, mutta oon silti varovasti tehnyt. Viime käynti olkin jo ennen koronaa!

        Monisairas


    • Anonyymi

      Moi. Olen joutunut käyttämään vaippaa useamman vuoden en aina tunne täyttymistä ja tulee itsekseen alle. Ulkoilussa en ole huomannut ongelmaa vaikka kohtuu iso teippivaippa ollut mm pyöräilyssä ja tiukat housut ollut käytössä. Kun alkaa ilmat kylmenemään niin vaippa piiloutuu kuorihousujen alle hyvin. Itsekin mietin sitä rapinaa alussa ei sitä kukaan huomaa, monesti tausta melua. Olen pitänyt vaipan päällä suojahousuja ettei reunavuodot yllätä mitä joskus käynyt..

    • Anonyymi

      Jostain syystä suomi24 herjaa, että olisin botti? Mutta juu aloittaja täällä. En ole ehtinyt kauheasti lueskella muuton takia, mutta olen nyt päiväkäytössä pari kertaa testannut laittaa vaipan. Muutossa oli paljon liikkumista ja nostelua, niin arvasin, että ei side riitä ja oikeassa olin :_D
      Muuten oon pitänyt yöllä nyt tenan teippivaippaa, koska noh .. asun itsekseni, niin eipä tää muille näy... Hyvin on imenyt PAITSI parina yönä on tullut vähäsen 'yli' eli sänkyyn muutama pisara. Muuten kyllä istuvat hyvin, mutta vika sitten merkissä? Muutenkin tuntuu, että nää tuleee täyteen jotenkin tosi nopeasti ja menee ns geelimäiseksi, joka ei tunnu kivalta, jos (kuten muutossa) ei pääse heti vaihtamaan.
      Salille en ole vielä uskaltanut, mutta enpä ole juuri ehtinytkään ja pitää uusi jäsenyys hommata. Nyt tosin menossa lenkille, koska ihan tosissaan kun säät on alkaneet kylmetä nää on ulkoillessa paljon helpompi peittää vaatteiden alle.
      Kiitos kaikille vastauksista ❤️
      Ja kiitos jo etukäteen neuvoista

      • Anonyymi

        Kuva kuulla. Vähän ikävää kun ei mitään kunnon foorumia vielä keksitty


      • Anonyymi

        Minulla ollut Tena Ultima ja Maxi käytössä mutta ei ole riittänyt vaan vuotoja tulee. Betterbry ollut nyt mihin olen tyytyväinen eikä tarvitse niin jännittää vuotoja. Olen pitänyt farkkujenkin alla viihteellä eikä kukaan huomaa ihmis vilinässä. Hyvin illan pärjännyt eli riittänyt. Tsemppiä vaan ja jouluja.❤️ Km.


      • Anonyymi

        Kuuluukin muuttua geelimäiseksi. Se on sap materiaalin ominaisuus. Se on silloin imenyt maximit.


    • Anonyymi

      Minulla on neurologinen lihassairaus ja eturauhanen on joskus höylätty yms. Niistä seuraa monipuolinen "valuvika" eli vaikka mitä. Olen ratkaissut sen niin, että kun pukeudun, käytän aina vaippaa; ei tarvi hermoilla. Ei mitään ongelmia; jos lirahtaa tai rakko tyhjenee kerralla, niin ei pahemmin haittaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja taas
      Vähän meinaa pistää masentamaan. Tuntuu ettei ongelmille näy loppua. Tullut uusia komplikaatioita ja vahingot tuntuu tulevan tiheämmin eikä harvemmin. Hyväksyin jo hyvän aikaa sitten että vaippa on pakko olla jos tahtoo normaalisti elää eli käydä kaupassa ja ulkona ja pitää sosiaalisia suhteita yllä. En ole kertonut edes ystäville.
      Nyt kuitenkin lämmiteltiin välit yhden miehen kanssa josta tosissani tykkään ja hän tahtoisi kovasti käydä luonani ja on kutsunut kyläänkin. Tiedän (ja haluan) että näkeminen varmasti johtaisi yhdessä nukkumiseen ja luultavasti seksiin. En kuitenkaan osaa kuvitella nukkuvani vaipassa jonkun miehen vieressä. Varmaan kivaa herätä sellaisen vierestä jolla täys vaippa housussa aamulla. Puhumattakaan jos sänkykin vähän vaikka kastunut.
      Sen ongelman muuten olen nyt jotenkuten saanut ratkaistua kunnes keksin itselleni yöksi jonkun fiksumman tavan pitää lakanat kuivana (täällä oli jotain ehdotettunakin). Mulla oli jäänyt yli noita isompia siteitä mistä puhuin aloituksessa. Ajattelin että laittaa käyttöön vaan sitten ja netissä tätä oli muutkin käyttäneet. Eli ennen yövaipan laittamista pistän vaippaan sisälle siteen joka imee osan kosteudesta yöllä. Lopputulos kaikkea muuta kuin mukava jonka takia katsellut muita ratkaisuja. Kuitenkin toiminut ja usein ollut niinkin että side aamulla ollut aivan täynnä vaikka itse vaippaan ei ole päässyt oikeastaan juuri mitään. Silloin olen vain ottanut siteen pois sieltä sisästä ja pistänyt roskiin ja jatkanut päivää vaipan kanssa. Herätessä toi viritelmä on kyllä ollut ihan järkyttävä psinava säkki omasta mielestäni.
      Päivällä olen vain pitänyt tuota vaippaa normaalisti. Kyllä se jotain rajoittaa. Joudun kieltäytymään menoista joissa ei pääse kokoajan vaihtamaan. En uskalla julkiseen vessaan sen kanssa jossei ole invavessa. Pisin aika minkä päivällä olin yhdellä vaipalla oli kahdeksan tuntia ja se oli todellakin liikaa.
      Ei tästä meinaa tulla nyt mitään. En ole vieläkään uskaltanut salille ja tuo deittailukin varmaan kaatuu tähän.

      • Anonyymi

        Nyt rohkeesti tapaamaan deittiä, et siinä mitää voi menettää, päinvastoin. Kerrot rehellisesti tilanteesta , kyllä moni mies ymmärtää täysin. Jos ei hyväksy sua sellaisena kun olet, ei kannata häneen muutenkaa aikaa tuhlata. Itseäni ei vaippailu haittaisi ollenkaa, vaan olisi kiva taputella vaippapeppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt rohkeesti tapaamaan deittiä, et siinä mitää voi menettää, päinvastoin. Kerrot rehellisesti tilanteesta , kyllä moni mies ymmärtää täysin. Jos ei hyväksy sua sellaisena kun olet, ei kannata häneen muutenkaa aikaa tuhlata. Itseäni ei vaippailu haittaisi ollenkaa, vaan olisi kiva taputella vaippapeppua.

        Siinä vaippa Ferrari taas


      • Anonyymi

        Ota vaan heti puheeksi varmaan ymmärtää. Tietysti kannattaa laittaa imukykyisempi vaippa yöksi. Päivällä ainakin talvella menee sama imukyky yli 8h kun se vaihtamis rumpa ei kiinnosta ja muutenki pitäisi olla uusi aina mukana. Tosiaan suojahousut on käytössä mistä ei reunavuodot haittaa. Auttaa kummasti ettei tarvi pelätä vuotoja. Olisi kiva kertoa enemmänkin aiheesta.
        Jaksuja❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota vaan heti puheeksi varmaan ymmärtää. Tietysti kannattaa laittaa imukykyisempi vaippa yöksi. Päivällä ainakin talvella menee sama imukyky yli 8h kun se vaihtamis rumpa ei kiinnosta ja muutenki pitäisi olla uusi aina mukana. Tosiaan suojahousut on käytössä mistä ei reunavuodot haittaa. Auttaa kummasti ettei tarvi pelätä vuotoja. Olisi kiva kertoa enemmänkin aiheesta.
        Jaksuja❤️

        En ole vielä hälle puhunut mitään. En tiedä kuinka asian muotoilisin. Ollaan nyt tänä viikonloppuna näkemässä. Käydään syömässä ja katsomassa leffa ja siitä luultavasti hänen luokseen.
        Stressaa vähän. Se on pitkä päivä ja joutuu varmasti välissä käymään jossain vaihtamassa, enkä ole vielä kertaakaan joutunut julkisessa vessassa sitä tekemään.
        Kiva kyllä, että löytyy tukea.
        Tähän ei varmaan ehdi mitään suojahousuja saada mistään... Ihan liian myöhään tuli taas mietittyä koko asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä hälle puhunut mitään. En tiedä kuinka asian muotoilisin. Ollaan nyt tänä viikonloppuna näkemässä. Käydään syömässä ja katsomassa leffa ja siitä luultavasti hänen luokseen.
        Stressaa vähän. Se on pitkä päivä ja joutuu varmasti välissä käymään jossain vaihtamassa, enkä ole vielä kertaakaan joutunut julkisessa vessassa sitä tekemään.
        Kiva kyllä, että löytyy tukea.
        Tähän ei varmaan ehdi mitään suojahousuja saada mistään... Ihan liian myöhään tuli taas mietittyä koko asiaa.

        Elokuvien WC ssä olen vaihtanut monesti Ja kannattaa opetella vaihtamaan seisten. Itse nojaan seinään niin saa teipit hyvin tiukalla. Pytyn kannen päällys monesti niin sotkuinen❤️


      • Anonyymi

        Monelle on kirurginen toimenpide auttanut näihin vaivoihin . Joten pitää kysyä lääkäriltään sitäkin mahdollisuutta eikä tyytyä nuorella iällä siihen että pitää lopun elämää kärsiä vaivasta. Minulla oli yksi työkaveri jolla oli virtsankarkailu vaiva jo nuorella iällä. Siihen auttoi pieni leikkaus Joten apua on saatavilla kun sitä vaan ymmärtää pyytää


    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan! Hyvä mies ymmärtää että vaipat on apuväline siinä missä mikä tahansa muukin. Onko sulla ollut aikaisemminkin vaippa kun olette nähneet? Jos on niin ei se ole mielestäni mitenkään eri asia pitää niitä sängyssäkin :)) sanot vaan sille miehelle että joo pissa tulee housuun niin pitää olla suoja ja thats it. Tohon mitä vuodoista sanoit niin ehkä kantsii hommata yöksi joku parempi vaippa eikä sitä samaa merkkiä mikä on päivällä? Eihän sillä nukkuessa kai oo väliä jos on paksumpi viritelmä housussa :v

    • Anonyymi

      Miten meni se viikonloppu sen miehen kanssa?

    • Anonyymi

      Hei,
      Vaikka minulla ei ole mitään virtsan karkailu ongelmia niin tykkään silti välillä käyttää vaippoja tena slip/Ultimaa. Sillä talvisin kun ajaa autoa pitkiä matkoja niin ei tarvii käydä vessassa matkan aikana tai pysähtyä ulos, vaikka mies olenkin. Vaippa on hyvä ja ajan myötä itse sitä ei edes huomaan, jolloin itsevarmuutta tulee myös ja samalla huomaa ettei muutkaan huomaa tai kiinnitä huomiota siihen. Tuu mun kanssa juttelee tarkemmin vaikka kik Soittajapoika88.
      Ja Vaipat.net foorumille tervetuloa, siellä on montaa eri hiihtäjää, jotka käyttää vaippoja ja monesta eri syystä-

      • Anonyymi

        Niin joo ehkä jollekin foorumille olis helpompi kirjotella. Mietin vaaan vähän, millaista sisältöä siellä, vaikka en tuomitse ketään ja oon mielestäni rento tyyppi. Ei vaan haluaisi epämääräisiä viestejä tms


      • Anonyymi

        Vaipat.net fetissi foorumi missä huvikseen käyttävät ja vertailevat kellä on märempi vaippa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaipat.net fetissi foorumi missä huvikseen käyttävät ja vertailevat kellä on märempi vaippa.

        Suosittelen pysymään erossa tosta vaipat foorumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen pysymään erossa tosta vaipat foorumista.

        Siellä miehet pukeutuneena naiseksi ja vertailevat imukykyjä koska taas kävi vahinko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo ehkä jollekin foorumille olis helpompi kirjotella. Mietin vaaan vähän, millaista sisältöä siellä, vaikka en tuomitse ketään ja oon mielestäni rento tyyppi. Ei vaan haluaisi epämääräisiä viestejä tms

        Siellä jos missä saat vaikka minkälaisia ehdotuksia viesteinä. Yksi näköjään jo aloittikin. Harmi kun ei mitään järkevää foorumia missä oikeasti ei olis näitä hupi käyttäjiä. ❤️


      • Anonyymi

        Moi. Kiinnostaisiko tutustua. Olen 52v rekkakuski ja liikun paljon ympäri Suomea. Tykkään vaipoista mitä käytän 24h. Olisi kiva löytää joku joka pesisi minut kun olen viikon ollut reissussa ja pelkän vaipan olen vaihtanut vaan. Tykkään käyttää peruukkia ja sukkahousuja jolloinka nimeni on Lilly. Olen avara kyseinen ja avoin tyyppi. Vastaa niin laitteen sinulle Kiki viestiä. T Lilly🥰😘


    • Anonyymi

      Viikonloppu meni ihan okei. Tavattiin siinä iltasella ja laitoin lähtiessä vaipan ja kokeilin vähän, mitkä vaatteet piilotti sen parhaiten. Hame ja pidempi takki oli aika hyvä valinta. Ei näkynyt, enkä mielestäni kuullut itsekkään sitä kahinaa.
      Koitin pitää juomisen minimissään illan aikana mutta tuli siinä tietty otettua ravintolassa vähän alkoholia, joka sitten rohkaisi puhumaan asiasta. Selitin tilanteen niin hyvin kuin osasin ja oli se ainakin omassa päänupissa vähän kiusaannuttava kokemus. Mies kuitenkin oli ymmärtäväinen ja sanoi, että se on oma asiani, eikä mun vika. Pari drinkkiä kuitenkin kostautui elokuvan aikana. Nousin siinä ja kohteliaasti poistuin hetkeksi. Tuli siinä kyllä häpeä, kun toinen varmaan laski 1+1 että nyt sillä on vaippa märkä ja mielestäni kahinakin kuului yhtäkkiä tosi pahasti.
      Semmoinen este vaan, että inva-wc oli lukittu ja vaati avaamisen henkilökunnalta, jota en tietenkään kehdannut pyytää. Jumitin siinä aikani ja laskeksin jo, että kestääkö olla samoissa, mutta oli kyllä jo senverta akuutti tilanne, että vaipat oikeasti roikkuu ja pelotti, että teipit ei pidäkään. Kelatkaa kun nilkkoihin putoaisi kesken kaiken :--D kiva
      Naisten vessan kopissa sitten piti koittaa. Oli hankalaa, mutta ei ollut onneksi muita ja hame oli kyllä hyvä valinta.

    • Anonyymi

      Loppu ilta meni hyvin ja jotain kivaa harrastettiin.

    • Anonyymi

      Joo tänne vaippa foorumille vaan. Vaippa käytössä ja minkä johdosta käytän saappaita(kontio punaiset) koska jos tulee ohivuotoja niin saappaat pelastavan. Lisäksi ne tuntuvat kivoilta märkänä villasukissa. Pikku vinkki kun laitat villasukat jalkoihin niin vaikka saappaat puolillaan ei litinää kukaan kuule.
      Lisäksi kumiset alushousut missä kusipussi mikä on vasemmassa lahkeessa.
      Näillä varusteilla on käyty vaihtamatta kaksilla festareilla eikä kukaan huomaa mitään.
      Olen tälläinen normaali mieleltäni . T Jussi.

    • Anonyymi

      Aloittaja tässä. Viitsiiköhän tänne jatkaa, kun tuntuu tulevan pilailua vastaukseksi.

      • Anonyymi

        Ei kannata. Kusipervoja täynnä


    • Anonyymi

      Sinulla on lääkrit viitaten ilmoituksesi sairaudet ja hoitajia lääkri asema aiheesi voit kysyä heiltä.Voit varata ajan aihesi terveyskeskus läkäri. Saat heiltä läheteen asiaa hoitavan julkisen sektorin poliklinikka.

    • Anonyymi

      Minä tutkia ilmai seksi. Tulla poliiknikka minun luokse. Olla hieronta pöytä mitä hyödyntää tässä. Nopea toiminpide ja hyvä tyydyttävä.

    • Anonyymi

      Olin tänään liikkeellä kaupunkissa ja jonkin aikaa käveltyäni huomasin varpaitani paleltavan. Tarkemmin kun mietin niin miksi paleltaa vain oikeaa puolta. No sitten kun otin kenkäisen pois huomasin että kusi olikin sukassa. Hitsi laitoin sukka kusiset. Pyöräyttelin sukka kusista ilmassa jolloinka se kuivui. Laitoin sen jalkaan ja taas oli hyvä mieli kun sukkainen ei ollut kusessa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe