Ei uusinut reseptiä vaikka kyseessä oli vain SSRI lääke. Sanoi ettet voi näitä koko elämääsi syödä
Muistan kuinka yli 20v sitten psykiatri Olli Venojärvi lopetti lääkityksen kuin seinään ja romahdin
15
957
Vastaukset
- Anonyymi
Psyykenlääkkeet itsessäänkin ovat harmillisia mutta lääkärit tuovat vielä oman lisänsä siihen ottamalla ihmisiä lääkkeistä irti miten sattuu
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18078183D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei ne lääkkeet pelkästään ketään paranna. Tarvitaan hyviä muutoksia koko elämään. Joskus lääkkeet voivat mahdollistaa näiden muutosten tekemisen. Jos haluat, saat kyllä varmasti SSRI lääkkeet takaisin. En suosittele, ellet ole myös valmis muuten työstämään ongelmiasia ja tekemään niitä konkreettisia positiivisia muutoksia.
- Anonyymi
Mikä on tuo SSRI lääkkeen nimi?
- Anonyymi
Kamala lääkäri, moni tarvitsee vuosi kausia pienen tukiannoksen SSRI lääkettä että pystyvät normaaliin elämään
Joten ihmeellinen lääkäri kun seinään keskeyttää ja aiheuttaa potilaalle kärsimystä- Anonyymi
Kamala lääkäri, moni tarvitsee pitkän kuukausia tai jopa vuoden tai yli (mitoitettuna ja suhteutettuna käyttöaikaan) /
vieroituksen SSRI lääkkeeseenaä että pystyy sinä aikana ja sen jälkeen normaali elämään. Joten ihmeellinen lääkäri kun seinään Ja niin edelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamala lääkäri, moni tarvitsee pitkän kuukausia tai jopa vuoden tai yli (mitoitettuna ja suhteutettuna käyttöaikaan) /
vieroituksen SSRI lääkkeeseenaä että pystyy sinä aikana ja sen jälkeen normaali elämään. Joten ihmeellinen lääkäri kun seinään Ja niin edelleen.Psykiatri Olli Venojärvi on päässyt n. 2-3 viikkoa sitten Taivaan kirkkauteen. Rauha hälle ja siunausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatri Olli Venojärvi on päässyt n. 2-3 viikkoa sitten Taivaan kirkkauteen. Rauha hälle ja siunausta.
Olli oli 71v mihin hän menety? Ei ollut lehdessä poisnukkuneissa. Vain kirkollisissa oli nimi ja ikä!
- Anonyymi
Siis masennustautiin kuuluvia lääkkeitä on SSRI?
- Anonyymi
No minkälainen vointisi on nyt?
- Anonyymi
Vaihda lääkäriä kyllä lääkäreissä löytyy? Tiedän lääkäreitä jotka uusii sitä mitämeinataan, mutta ne on yksityisiä ja kalliita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda lääkäriä kyllä lääkäreissä löytyy? Tiedän lääkäreitä jotka uusii sitä mitämeinataan, mutta ne on yksityisiä ja kalliita.
Tarviit lisäksi psyjoterapiaa ja psykologisia palveluaja, jotka purkaa paineitasia! Lääkkeillä tää ei mene!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olli heitti veivinsä elikkä sillä vaihtui hiippakunta, laittoi toivomuksestani minulle lue "Juopolle" aikoinaan Anbus kapselin nivusiin siihen loppui juominen raittiutta on kestänyt nyt yli 30 vuotta.
- Anonyymi
SSRI lääkkeet on yleensä masennus ja ahdistusoireisiin. Pitkään käytettynä saattaa tulla vatsaoireita yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559