Palsta on muuttunut Outokummun ja jonkun sen edesmenneen asukkaan mollaamiseksi.
Eikö nämä kirjoittajat, joiden epäilen olevan lähtöisin Outokummusta tai asuvan täällä näe muuta kun hirveitä ja pahoja asioita paikkakunnastamme.
Kyllä voi olla peiliin katsomisen paikka jos kaikki haraa vastaan.
Itselläni on kokemusta juoruilusta, mutta annoin siihen aihetta, samoin olisi käynyt missä hyvänsä.
Olen ihan tyytyväinen Outokumpulainen, mitään ei puutu. On lämmintä ja leipää. Virikkeitäkin sen verran mitä itse haluaa harrastaa.
Asun Outokummussa
2
582
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa.
Palstalla herjataan ja mollataan kunnianloukkauksen tasolla edesmennyttä / edesmenneitä henkilöitä.
Kirjoittajat ne muutamat harvat löytyy paikkakunnalta, herjaavat toisiaan, kysyvät ja vastaavat itselleen.
Itse en kehu enkä moiti okua, kumpaankaan ei tarvetta. Työni vuoksi asun täällä vuokralla, omaa asuntoa en osta ainakaan täältä kun siitä ei pääse eroon silloin kun haluaa. Kuka tietää milloin löydän työpaikan jostakin päin Suomea, silloin lyön lakin päähän ja häivyn työn perään.
Juoruja lentää ja niiden todenperäisyys on mitä on. Juoruihin annan käytökselläni aihetta jatkuvasti, ryyppään viikonloppuisin ja värikkäänä persoonana pistän piruuttani vettä myllyyn. Elämä on elämistä ei nysväämistä varten, kiikkutuolissa kerkeää muistella ja rauhoittua ajallaan.
Nautin elämästäni, pääsen sivistyksen pariin maailmalle silloin kun haluan, pois pienistä piireistä juhlimaan hyvien kavereiden kanssa.- Anonyymi
Jatkuvasti olen humalassa niin okussa pärjää, muuten olet out
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752