Asun Outokummussa

Palsta on muuttunut Outokummun ja jonkun sen edesmenneen asukkaan mollaamiseksi.
Eikö nämä kirjoittajat, joiden epäilen olevan lähtöisin Outokummusta tai asuvan täällä näe muuta kun hirveitä ja pahoja asioita paikkakunnastamme.
Kyllä voi olla peiliin katsomisen paikka jos kaikki haraa vastaan.
Itselläni on kokemusta juoruilusta, mutta annoin siihen aihetta, samoin olisi käynyt missä hyvänsä.
Olen ihan tyytyväinen Outokumpulainen, mitään ei puutu. On lämmintä ja leipää. Virikkeitäkin sen verran mitä itse haluaa harrastaa.

2

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet oikeassa.
      Palstalla herjataan ja mollataan kunnianloukkauksen tasolla edesmennyttä / edesmenneitä henkilöitä.

      Kirjoittajat ne muutamat harvat löytyy paikkakunnalta, herjaavat toisiaan, kysyvät ja vastaavat itselleen.

      Itse en kehu enkä moiti okua, kumpaankaan ei tarvetta. Työni vuoksi asun täällä vuokralla, omaa asuntoa en osta ainakaan täältä kun siitä ei pääse eroon silloin kun haluaa. Kuka tietää milloin löydän työpaikan jostakin päin Suomea, silloin lyön lakin päähän ja häivyn työn perään.

      Juoruja lentää ja niiden todenperäisyys on mitä on. Juoruihin annan käytökselläni aihetta jatkuvasti, ryyppään viikonloppuisin ja värikkäänä persoonana pistän piruuttani vettä myllyyn. Elämä on elämistä ei nysväämistä varten, kiikkutuolissa kerkeää muistella ja rauhoittua ajallaan.

      Nautin elämästäni, pääsen sivistyksen pariin maailmalle silloin kun haluan, pois pienistä piireistä juhlimaan hyvien kavereiden kanssa.

      • Anonyymi

        Jatkuvasti olen humalassa niin okussa pärjää, muuten olet out


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe