Asun Outokummussa

Palsta on muuttunut Outokummun ja jonkun sen edesmenneen asukkaan mollaamiseksi.
Eikö nämä kirjoittajat, joiden epäilen olevan lähtöisin Outokummusta tai asuvan täällä näe muuta kun hirveitä ja pahoja asioita paikkakunnastamme.
Kyllä voi olla peiliin katsomisen paikka jos kaikki haraa vastaan.
Itselläni on kokemusta juoruilusta, mutta annoin siihen aihetta, samoin olisi käynyt missä hyvänsä.
Olen ihan tyytyväinen Outokumpulainen, mitään ei puutu. On lämmintä ja leipää. Virikkeitäkin sen verran mitä itse haluaa harrastaa.

2

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet oikeassa.
      Palstalla herjataan ja mollataan kunnianloukkauksen tasolla edesmennyttä / edesmenneitä henkilöitä.

Kirjoittajat ne muutamat harvat löytyy paikkakunnalta, herjaavat toisiaan, kysyvät ja vastaavat itselleen.

Itse en kehu enkä moiti okua, kumpaankaan ei tarvetta. Työni vuoksi asun täällä vuokralla, omaa asuntoa en osta ainakaan täältä kun siitä ei pääse eroon silloin kun haluaa. Kuka tietää milloin löydän työpaikan jostakin päin Suomea, silloin lyön lakin päähän ja häivyn työn perään.

Juoruja lentää ja niiden todenperäisyys on mitä on. Juoruihin annan käytökselläni aihetta jatkuvasti, ryyppään viikonloppuisin ja värikkäänä persoonana pistän piruuttani vettä myllyyn. Elämä on elämistä ei nysväämistä varten, kiikkutuolissa kerkeää muistella ja rauhoittua ajallaan.

Nautin elämästäni, pääsen sivistyksen pariin maailmalle silloin kun haluan, pois pienistä piireistä juhlimaan hyvien kavereiden kanssa.

• Anonyymi

Jatkuvasti olen humalassa niin okussa pärjää, muuten olet out

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6842
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4311
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3556
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3442
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      180
      3333
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3329
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2869
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      64
      2441
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2383
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13