Olen tässä 8 vuoden ajan kertonut arkielämästäni avoimesti, tuo terveydenhoidon ammattilainen on kiusannut mua alusta saakka luiskaotsa ja käpy persiiseen-jutuilla
Ei voi muuta kuin että jäikö isäsuhde etäiseksi vai mikä on? Vaikka olen koprofilsti, nautin elämästäni kuin kuka tahansa lääkäri ja äö:ni on tutkitusti ainakin 162 plus ylioppilas olen myös. Karvaiset ripulia suihkuavat miesten perzeet ovat ihanampia kuin paksu lompakko.
Asd
MiKsi kiusataan
6
237
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten vielä että tänäänkin joku väittää että olen tissu tai kylmis tai ainakin esiinny tissun tai kylmiksenä. Ikään kuin maailmassa ei olisi muita miehiä kuin tissu ja kylmis.
Asd- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Alkoholi on hyvä liuotin. Voit kokeilla kuinka hyvin alkoholia sisältävä näytön puhdistusaine puhdistaa rasvaiset grilliruoan tähteet lasipöydältäsi.
Aivoista suurin osa on rasvaa. Alkoholi sananmukaisesti liuottaa aivot, kunnes jäljellä on vain sidekudosta, jonka jälkeen henkilö siirtyy paskartelemisen pariin dementikko-osastolle. Koprofilia on luokiteltu mielen sairaudeksi. Henkilön kirjoittaessa koprofilia ja ulosteaiheisia tarinoita ei siinä ole mitään hauskaa ja huumoria vaan havainto, että aivoista suuri osa on liuennut. Tämä matalaotsainen sian pienillä silmillään tihrustava kellertävä sontaseppo jatkaa kiljun ryyppäämistä kunnes on kirkkaan keltainen ja kivulias. Matalaotsaisia ruskean keltaisia rantaintiaaneja voisi auttaa vain myllynkivihoito, jossa yhteisö soutaa matalaotsaisen heimojäsenen kirkkoveneellä kauas merelle
tai järvenselälle ripustaen myllynkiveen sontasepon kaulaan ja laskee hänet vapauttavaan veden syleilyyn tai yksinkertaisesti laskee hänet navetan takana lietekaivoon myös klapikonetta kuulutaan käyttäneen sontasepon saamisessa minkeille helpommin syötävään muotoon. - Anonyymi
Alkoholin ottaessa tilaa elämästäni jäin aivan yksin ja onnettomaksi, vähitellen, portaittain.
Aluksi ajattelin tämän olevan ihan hyväkin juttu, onhan viinipullo poikineen parasta seuraa. Tämän jälkeen tulee kylään viinipullon isoveli eli 1,0 l pönikkä.
Sitten alkoi hiukan tympäyttää tämä jatkua hönössä oleminen ja valehtelu muka jostain väitöskirjastani, oikeasti paskon vuokra-asuntoni lattioille ja Iltalehdissä haastatellaan poloista vuokranantajaa, jonka kämpän olen paskonut ja kussut pilalle kierrättäen Pirkka-olutta ja eineslihapullia elimistöni läpi.
Olen matalaotsainen ja tyhmä kuukasvo. Lukioaikana vielä ryypiskely ja opiskelu sujui hyvin yhteen mutta yhden yliopistovuoden jälkeen jätin kaiken kesken ja keskityin ripulitarinoihin yliopiston tietokonehuoneessa, kunnes potkittiin ulos jotta todellisten harkkatöiden tekijöille saadaan tilaa.
Nyt elämässä ei ole enää mitään muuta kuin tämä palsta, olen onneton ja keltainen, ilman perheen ja ystävien turvaa. Mistä löytyisi onnellisuus, oi mistä?
asd - Anonyymi
Alkosta ja sen kulmilta löytyy aina ystävä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391