Ollaanko me hereillä vielä kello 21 jälkeen ?

Anonyymi-ap

Tänään on telkkarissa hallituksen edustajia kahdella kanavalla jos ei ohjelmamuutoksia tule.
A-Studiossa klo 21:05 kuullaan miten hallitus aikoo turvata vanhusten riittävän hoidon (heikentää sitä tosiasiassa)
ja MTV3:lla klo 21 on velanottoministeri kertomassa mistä seuraavaksi leikataan.
Ohjelmat tulevat siis päällekkäin. Harmi.

20

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen iltavirkkua sorttia ollut koko ikäni, joten tuon A-studion pistin merkille, sitä aion katsoa.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­y­­­m­­f­­­o­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18080135u

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vihan sen toisen sitten katsoa netistä , niin minä teen aina joka kaksi hyvää ohjelmaa tulee saman aikaisesti katson toisen telkkarista ja toisen streamaan netistä tai joskus vaan kännykästä

    • Anonyymi

      Kyllä silloin vielä hereillä olen ja aina katson myös nuo ajankohtaiset lähetykset.
      Vähän kyllä riippuu siitä, kuka juontaa.
      Pitäisi antaa saman verran aikaa kaikille osallistujille, joskus näkee, että suurisuisin olisi äänessä koko ajan!

      • Sitäkin näkee, että juontajakin tuo mielipiteitään esiin ja keskeyttelee turhankin usein.


    • Anonyymi

      Toimittajat ovat minusta asiansa osaavia. Hehän tavallaan tekevät niitä
      kysymyksiä, joihin katsojat haluavat kuulla vastauksia. Eli heidän täytyy
      yrittää saada eri näkökulmia esiin, koska katsojillakin niitä on.

    • Anonyymi

      Eivät toimittajat itseään varten kysy vaan katsojia, jotka edustavat eri
      näkökantoja. Toimittajat voisivat olla vähän tiukempiakin,
      ainakaan joiltakin poliitikoilta kun ei saa suoraa vastausta irti millään,
      kun he laskelmoivat kannatustaan.

    • Anonyymi

      Voiko kolmosen ohjelmia katsoa ilmaiseksi jostain uusintana ?

      • Anonyymi

        MTV Katsomosta näkee ainakin jotain ohjelmia.


    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta. Sellaista kanavaa ei ole minun töllöttimessäni enkä
      osaa kanavia etsiä. Olen pudonnut kelkasta, mutta pyydän apua,
      kun joku vähemmän taantunut tulee joskus käymään.

      • Anonyymi

        Löytyy myös tietokoneesta ja älypuhelimesta ja vaatineeko myös äly tv:n.
        Hitsi, kun mä inhoan tuota sanaa äly liitettynä noihin vempaimiin. :)

        ”sama neuvoja”


    • Anonyymi

      Yleislakkoa suunnittelevat ensi helmikuulle.
      Hallitus uhkaa olla kovana lakkoilijoille, periksi ei anneta. EK ohjailee naruja takapiruna.

    • Anonyymi

      Menen pehkuihin noin klo 22.30. Lueskelen lähelle 23:a.
      Parina aamuyönä viikossa herään hiekkalaatikolle klo 5 - 6 välillä. Jatkan unia noin 7:ään.
      Kiinnostavat ohjelmat laitan talteen.

      • Anonyymi

        Unohtui. "Eläköityessämme" 52v/57v ikäisinä olimme tilanteessa jossa eläkkeiden täydellinen loppuminen ei olisi vaikuttanut elämäntapaamme.
        Epäilimme järjestelmän kestävyyttä jo 4-kympin tietämissä ja elimme sen mukaisesti.
        Vaimo vahti linnaketta ja minä singahtelin vaihelevan mittaisten puuhien perässä siellä missä niitä oli.


    • Anonyymi

      Laihat on hallituksen työllistämiskeinot. Purra mainitsi vain veronalennuksen.
      Ei kehdannut enää jankuttaa karmeita leikkauksiaan, jotka ei toivottua
      tulosta tuo, vain ihmisten elämään lisää kurjuutta.

      Ei tuo veronalennuskaan lisää työllisiä, ihan utopiaa Purran kuvitella,
      että joku nyt ryntäisi töihin,
      kun saa 20 euroa enemmin palkkaa kuukaudessa ja
      koko hommahan on hallituksen on suuri bluffi,
      koska työpaikkoja on avoinna vain noin 60000
      ja työttömiä on kai jo lähes 300000.
      Ei kaikille edes ole työpaikkaa ja avoinna olevat työpaikat on
      puhelinmyyntiä ja Wolt-kuskihommaa yms.

      Tulonsiirtohallitus yrittää syöttää ihmisille puppua kaiken aikaa.

      Missä ovat Orpon vaalipuheessaan lupaamat 100000 uutta työpaikkaa ?

      • Anonyymi

        Sanoppa muuta. Puoli vuotta jo hallittu, eikä ole vieläkään velkoja maksettu eikä työpaikkoja luotu. Mitäs ne oikein tekevät siellä. Lähetä ihmeessä kirje tai edes sähköposti niille ja muistuta asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppa muuta. Puoli vuotta jo hallittu, eikä ole vieläkään velkoja maksettu eikä työpaikkoja luotu. Mitäs ne oikein tekevät siellä. Lähetä ihmeessä kirje tai edes sähköposti niille ja muistuta asioista.

        Puoli vuottako?
        Reilut neljä kuukautta on hallitus vasta ollut kasassa ja nyt odotetaan niiltä jo ihmeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoli vuottako?
        Reilut neljä kuukautta on hallitus vasta ollut kasassa ja nyt odotetaan niiltä jo ihmeitä.

        Ihmeesti hallitus saanutkin kansaa nitistettyä ja kohta suurlakon aikaan.


    • Anonyymi

      Hallitus ei uskaltanut tulla tänään ollenkaan tentattavaksi.

      • Anonyymi

        Nehän oli tämän viikon syyslomalla koko jengi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe